Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du?Dette var fascinerende Skjeldent du ser en så sterk el testja
Så fine tester! Gratulerer så mye Heier på terminspiren
17Hvor mange dpo er du?
Ååå håper! Når blir det ny digital?Synes den er sterkere i dag enn i går Ikm i dag
Har bestilt en digital fra babyplan, sendingen er forventet levert i morgen. Så når den kommer så trur jeg at jeg slår til med en digitalÅåå håper! Når blir det ny digital?
Jaa så spennende Tror jeg skal ta en digital nå på morgenenHar bestilt en digital fra babyplan, sendingen er forventet levert i morgen. Så når den kommer så trur jeg at jeg slår til med en digital
Jeg trur jo at en digital hadde slått ut i dag på meg. Men når det ikke finnes i hus så er det ikke så mye å gjøre med det. Men jeg vet at spira enda er der. Denne gangen er det ei jente. Har vist kjønn med alle fire barna mineJaa så spennende Tror jeg skal ta en digital nå på morgenen
Håper det er ei jente her også ♡Jeg trur jo at en digital hadde slått ut i dag på meg. Men når det ikke finnes i hus så er det ikke så mye å gjøre med det. Men jeg vet at spira enda er der. Denne gangen er det ei jente. Har vist kjønn med alle fire barna mine
VakkertVis vedlegget 385354Vis vedlegget 385355
Digital fra i går og strimmel fra i forbigårs. Ikm var i går.
Jeg har fremdeles en digital som jeg skal ta neste søndag, har ikke tenkt å teste meg igjen før det! Med mindre jeg begynner å blø da…
Ville tatt en ny utpå dagen idag, og hold deg i minst 4 timer førMine tester fra 10dpo til i dag 13dpo. Synes den i dag var veldig svak i forhold til de i går håper det bare er fordi den ble tatt så tidlig, kl 6. ikm er på onsdag, så håper dette går rett vei!
Vis vedlegget 385358
Synes den ser helt perfekt utJeg stresser litt fordi babyplan strimlene ikke blir sterkere, i dag ble den faktisk svakere Veldig redd for det ikke skal gå veien. Skal sies jeg drakk ganske mye før jeg la meg. Testene steg så fort i starten, men det har slakket skikkelig opp. Hva tror dere? 4+5 i dag.
Prøvde med den siste makesure jeg hadde, og den ble veldig sterk, sterkere enn kontrollstreken. Men så har jeg jo ikke testet med den siden 9dpo, og har ingen sammenligningsgrunnlag.
Liker ikke at babyplan strimmelen er svakere enn i går, og at de ikke har blitt sterkere siden 15dpo, når jeg er 19dpo i dagHåper jeg tar feil!Synes den ser helt perfekt ut