Testene våre

Liker ikke at babyplan strimmelen er svakere enn i går, og at de ikke har blitt sterkere siden 15dpo, når jeg er 19dpo i dag:scared001Håper jeg tar feil!
Legger ved babyplantestene tørket.
Mine babyplan tester ble ikke sterkere enn kontrollstreken før jeg var 5-6 uker sist husker jeg.

Liker ikke at babyplan strimmelen er svakere enn i går, og at de ikke har blitt sterkere siden 15dpo, når jeg er 19dpo i dag:scared001Håper jeg tar feil!
Kan være forskjellig fargestoff, ville ikke bekymret meg enda. Prøv igjen ikveld med konsentrert urin. Mine tester er også varierende i styrke

Mannen skal kjøpe en digital med ukesindikator til meg etter jobb. Nå har jeg ikke tisset på 6 timer. Jeg lovet at det skulle bli den siste testen, han trudde på meg :hilarious:

Har ikke flere tester igjen og vi er på ferie i Frankrike sammen med aupairen, så tror det blir mistenksomt hvis jeg hele tiden skal på apoteket og kjøpe tester pluss ferieplanene er ganske fulle.

Har ikke flere tester igjen og vi er på ferie i Frankrike sammen med aupairen, så tror det blir mistenksomt hvis jeg hele tiden skal på apoteket og kjøpe tester pluss ferieplanene er ganske fulle.
Du får sende aupairen på apoteket :hilarious: Hvordan får man seg en sånn aupair?

Fikk også bare svake tester med bbyplan, sterkere med feks rfsu. Så ville ikke tenkt mye på det. Mine har heller ikke steget noe særlig siden 16 dpo, men er sterke, og har gått fra 2-3 til 3+ :) ta blodprøve om du er bekymret!

Fikk også bare svake tester med bbyplan, sterkere med feks rfsu. Så ville ikke tenkt mye på det. Mine har heller ikke steget noe særlig siden 16 dpo, men er sterke, og har gått fra 2-3 til 3+ :) ta blodprøve om du er bekymret!
Gratulerer med å ha fått 3+! Det var jo ganske tidlig, mener du hadde termin dagen før meg (jeg har 1.april)? :happy: Tror jeg skal dra ut å kjøpe nye makesure tester, for da kan jeg i morgen tidlig sammenligne med makesure testen jeg tok i dag. I tilfelle det skulle være et dårlig parti med babyplan tester. Samtidig er jeg nok og litt på kanten av hva som er godt for psyken min :whacky011 Men tror jeg blir mer stresset av å ikke teste enn motsatt! Skulle gjerne fått 3+ så jeg kunne sagt meg ferdig med testingen :happy:

Du får sende aupairen på apoteket :hilarious: Hvordan får man seg en sånn aupair?
Klarte å snike meg vekk fra krigsmuseet og inn på nærmeste apotek, hehe.

Vi fant aupairen selv via en aupair gruppe på facebook også betalte vi et aupair byrå til å ordne dokumentene osv. Gikk visst an å gjøre alt dette selv, men siden det er første gang vi har aupair og hun kom utenfra europa så tenkte vi at det var tryggere å bruke et sånt byrå.

Vedlegg

• 20014342-CEAF-44A5-917E-96D04DB72B49.jpeg
    20014342-CEAF-44A5-917E-96D04DB72B49.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 43
Gratulerer med å ha fått 3+! Det var jo ganske tidlig, mener du hadde termin dagen før meg (jeg har 1.april)? :happy: Tror jeg skal dra ut å kjøpe nye makesure tester, for da kan jeg i morgen tidlig sammenligne med makesure testen jeg tok i dag. I tilfelle det skulle være et dårlig parti med babyplan tester. Samtidig er jeg nok og litt på kanten av hva som er godt for psyken min :whacky011 Men tror jeg blir mer stresset av å ikke teste enn motsatt! Skulle gjerne fått 3+ så jeg kunne sagt meg ferdig med testingen :happy:

Ja, stemmer :) gikk fra "ikke gravid" til 3+ på 7 dager, så produserer nok hCG fort hehe. Skjønner stresset, så håper du får 3+ snart og får roet ned :)

Jepp!! Sånn gikk nu det:banghead: Da er det vel en kjemisk graviditet:sad015
Hei igjen! Nå har jeg sneket litt i ikm gruppen din, og sett tilbake på testene dine de siste dagene. Stemmer det at ikm er i dag, og mensen har ikke kommet enda? Isåfall kan det jo være det bare går litt saktere med hcg-stigningen, men at håpet ikke er over? Du nevnte jo tidligere at det hadde steget sakte med enten jentene dine eller guttene dine. Har du bilder av testene fra du ble gravide med de som du kan sammenligne med? Den digitale som viser (+) er vel mer sensitiv enn ukesindikatoren. Hvordan så babyplantestene som du tok i dag ut? Vil virkelig dette skal være en spire, og krysser fingrene for at du var litt tidlig ute med å konkludere :Heartred

Back
Topp