Førstegangs gravid
Betatt av forumet
gratulerertester tatt på ettermiddagsurin. Den som ble tatt i mårrest var helt negativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerertester tatt på ettermiddagsurin. Den som ble tatt i mårrest var helt negativ
Tusen takkgratulerer
Yeey Gratulere igjen!!Jubler ikke i stillhet mer
Vis vedlegget 384901
TakkYeey Gratulere igjen!!
Det er noen som får sterkere strek på kvelden enn morgenen, ikke stress med det,det gjør ikke ting bedre uansett. Sålenge det ikke kommer mye blødninger,kan du anta du er gravid, man kan bli litt for opphengt i hvor sterk streken er hvis du tester mer nå og bli fort stressa. Stress er ikke bra for spiren det heller. Prøv og slapp av, la det synke inn at du er gravid og heller fokuser fremover på hva som skjer i graviditeten og ting du bør være obs påHurra! Fikk 2-3 på digital i dag 4+0 Syntes babyplan så hakket svakere ut enn i går, det stresser meg noe! Men prøver å tenke det kan ha med hvor konsentrert urinen er. Hva tror dere? Siste bildet er fra i går, synes denne var så sterk.
Takk! Vet jo det ikke er hensiktsmessig å fokusere så mye på de testene! Men er av en eller annen grunn lettere å gi råd til andre om det, enn å høre på det selv Jeg tror jeg blir å teste frem til jeg får 3+ på digital. Men skal prøve å ikke ha så mye fokus på enkelttester, og heller se på helheten! Ser jo også at testen fra i går som var sterk, også hadde veldig sterk kontrollstrek.Det er noen som får sterkere strek på kvelden enn morgenen, ikke stress med det,det gjør ikke ting bedre uansett. Sålenge det ikke kommer mye blødninger,kan du anta du er gravid, man kan bli litt for opphengt i hvor sterk streken er hvis du tester mer nå og bli fort stressa. Stress er ikke bra for spiren det heller. Prøv og slapp av, la det synke inn at du er gravid og heller fokuser fremover på hva som skjer i graviditeten og ting du bør være obs på
Sant det. Jeg hadde den følelsen igjen 2. trimester,før ul. For da var ikke symptomene så sterke.Takk! Vet jo det ikke er hensiktsmessig å fokusere så mye på de testene! Men er av en eller annen grunn lettere å gi råd til andre om det, enn å høre på det selv Jeg tror jeg blir å teste frem til jeg får 3+ på digital. Men skal prøve å ikke ha så mye fokus på enkelttester, og heller se på helheten! Ser jo også at testen fra i går som var sterk, også hadde veldig sterk kontrollstrek.
LekkertTestene mine 10-14 dpo
Dine var litt sterkere ja men håper mine er gode nok til at spiren holder segLekkert
Her er mine fra 9dpo-15dpo
Dine har jo hatt flott stigning frem til nå! Det er det viktigste Vanskelig å skulle sammenligne med andre. Hvor lenge tenker du å teste før du gir deg?Dine var litt sterkere ja men håper mine er gode nok til at spiren holder seg
Har to strimler til og en digital Trur ikke jeg kjøper enda en digital å får 3+ For jeg skal på tul 5.augustDine har jo hatt flott stigning frem til nå! Det er det viktigste Vanskelig å skulle sammenligne med andre. Hvor lenge tenker du å teste før du gir deg?
Enndu?Dine har jo hatt flott stigning frem til nå! Det er det viktigste Vanskelig å skulle sammenligne med andre. Hvor lenge tenker du å teste før du gir deg?
Har to strimler til og en digital Trur ikke jeg kjøper enda en digital å får 3+ For jeg skal på tul 5.august
Ser den! Er jo svindyrt for de digitale! Spennende med TUL Hvor langt er du på vei da?Enndu?
Bare å bruke de opp da ja Ja, men på normal koster den 114,- bare ett tipsSer den! Er jo svindyrt for de digitale! Spennende med TUL Hvor langt er du på vei da?
Tror jeg blir å teste til jeg får 3+ Har en del strimler igjen, og en digital. Ingen planer om å spare de til senere