Yey endelig! Gratulerer!Føles så godt å endelig kunne avslutte testkarrieren, etter å ha nervet over babyplantestene de siste dagene! 4+6 i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey endelig! Gratulerer!Føles så godt å endelig kunne avslutte testkarrieren, etter å ha nervet over babyplantestene de siste dagene! 4+6 i dag![]()
Har du testet på nytt i dag?Tok en ny test ikveld nå, så da ser det mer lovende uttenker å ta en cb med ukesindikator i morgen, hvis jeg tør
Vis vedlegget 385404
Spent på om ukesindikatoren slo ut!Så nydelig! Gratulerer med å ha nådd en milepælDaaa skal jeg ikke teste mereBle så glad, fikk aldri 3+ sist da det endte i exu så føler jeg kan puste litt lettere nå!
Fikk første positiv og digital 1-2 18.07 (11 dpo), digital 2-3 21.07 (14 dpo) og digital 3+ 26.07 (19 dpo) føler jeg her en fin stigning! Er 4+6/5+0 idag
Var ikke dpo beregningen jeg stusset på, men at 19dpo skulle tilsvare 4+6/5+0. Når man er 5+0 er det jo 3 uker akkurat siden eggløsning, 3 uker er 21dager, altså ville man vært 21dpo ved 5+0. Derfor jeg trodde 19dpo vil være 4+5jeg teller dpo fra dagen etter jeg har eggløsningvet ikke om det er forskjellig, men det stemmer - appene sier det samme også
Da vil jo ikke nødvendigvis svangerskapslengden stemme helt overens med hvilken dpo man er, ved mindre man har eggløsning dag 14 som gjennomsnittspersonen. De bruker jo menstermin i helsevesenet også for å beregne termin før ultralydStemmer det ja. Jordmor regnet første dag i siste mensMen mulig du har brukt første dag i siste menstruasjon for å regne termin?Da vil jo ikke nødvendigvis svangerskapslengden stemme helt overens med hvilken dpo man er, ved mindre man har eggløsning dag 14 som gjennomsnittspersonen. De bruker jo menstermin i helsevesenet også for å beregne termin før ultralyd
Ja da gir det jo meningStemmer det ja. Jordmor regnet første dag i siste mens
Hang meg bare borti at jeg er 4+6, og 20dpo, og da stemte det jo ikke. Men siden jeg har så lang syklus har jeg regnet utfra eggløsningsdag heller enn første dag i siste mens. Vet jo med sikkerhet at dette er rett, men regner med helsevesenet blir å bruke 24.mars som er menstermin frem til ultralyd.Nei, det ble faktisk glemt bort i dagHar du testet på nytt i dag?Spent på om ukesindikatoren slo ut!
skal prøve å huske den i morgen, for er veldig spent selv!Jeg hadde nå så vidt strek på strimmeltesten, men etter noen timer tok jeg digital som var 2-3 uker. 16/17 dpoGanske sterk strek i dag 13dpo. Hvor sterk bør strimmeltesten være før en digital vil slå ut på 2-3?![]()
Hurra!! Gratulerer
Blir det barn nr.6? Så sterk test, og for en flott stigning!4+2 / 16 dpo
Vis vedlegget 385503
Vis vedlegget 385504
Begynner å minke med tester, så må ta annahver dag nåtror jeg har 3 strimler igjen og 1 digital med ukeindikator. Når jeg får 3+ så stopper jeg
Tror jeg skal vente til 5+0 med den digitale, ellers må jeg kjøpe ny hvis den enda viser 2-3
fikk 2-3 på 4+0
![]()
Er nok ikke veldig lenge til du får 3+
Ja dette blir nr. 6Hurra!! GratulererBlir det barn nr.6?
![]()