tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Hadde tatt en blodprøve hos legen i tilfelle jeg daBlir ikke veldig mye mer utslag på andre tester heller synes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde tatt en blodprøve hos legen i tilfelle jeg daBlir ikke veldig mye mer utslag på andre tester heller synes jeg
Ja har gjort det i dag. Hadde hcg på 49 på fredag, da var prøven sånn:Hadde tatt en blodprøve hos legen i tilfelle jeg da
Virker som det er litt stigning hvert fallJa har gjort det i dag. Hadde hcg på 49 på fredag, da var prøven sånn:
Gratulerer og velkommen hitVis vedlegget 387399
Jeg fikk denne idag og sniker meg inn her sammen med dere mai-damer Enda veldig tidlig, og mye som kan skje. Men håper på det beste
Tusen takk!Gratulerer og velkommen hit
Så braNå har jeg målt hcg hos legen, og fordoblingen har fortsatt slik som den skal. Jeg er tydeligvis bare en av de som produserer hcg seint.
Bilde av strimlene mine der jeg vet hcg-nivået pga blodprøve.
Ja, nå får du nok 3+!5+0 Tar en digital ila helga, og får jeg 3+ på den sier jeg meg ferdig med å teste.
Så bra! Er vel litt sånn de første par dagene. Men ser veldig bra ut, testenStressa litt på morgenen idag da jeg fikk en test hvor det nesten ikke var utslag i det hele tatt.. fikk reist rett ned på apoteket, venta noen timer og tok en ny, litt mer oppløftende test
Vis vedlegget 387490
Øverste er fra i går og nederste fra nå 11 dpo idag
Huff, ja. Det sviger nok veldig når hcg fremdeles er så lavt ifht konsentrasjon av urin osv. Skulle ønske jeg klarte å ta en test og vente en uke og så teste igjenSå bra! Er vel litt sånn de første par dagene. Men ser veldig bra ut, testen
Hahah! Om det er noe trøst så er vi nok like der hele gjengenHuff, ja. Det sviger nok veldig når hcg fremdeles er så lavt ifht konsentrasjon av urin osv. Skulle ønske jeg klarte å ta en test og vente en uke og så teste igjen
Ja, virker som jeg er i godt selskapHahah! Om det er noe trøst så er vi nok like der hele gjengen