Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det drømte jeg i går også Eller drømte st jeg blødde helt sinnsykt mye.. var passe svett når eg gikk på do14DPO, 4+0, ukonsentrert morgenurin. Drømte i natt at jeg fikk mensen
Vondt å drømme sånn Jeg tenker på mensen hele tiden nåDet drømte jeg i går også Eller drømte st jeg blødde helt sinnsykt mye.. var passe svett når eg gikk på do
Kan eggløsning ha vært seinere? Har du forsøkt å teste seinere på dagen? Jeg opplever at testene mine er mye sterkere på dagen/kvelden enn på morningen.Er ikke denne ganske svak til at jeg skal være 4+0 i dag? Har tidligere hatt en SA og en MA, da ble testene aldri sterke.
I såfall maks 3 dager, så ja det kan jo være en forklaring denne er testet på kveld og ligget fem min, jeg får prøve igjen i morgen tidlig.Kan eggløsning ha vært seinere? Har du forsøkt å teste seinere på dagen? Jeg opplever at testene mine er mye sterkere på dagen/kvelden enn på morningen.
Krysser fingrene for at den blir sterkere og at spiren klamrer seg fast til terminI såfall maks 3 dager, så ja det kan jo være en forklaring denne er testet på kveld og ligget fem min, jeg får prøve igjen i morgen tidlig.
Mine tester er ofte sterkest på urin nr 2 om morgenen.. altså at jeg går på do når jeg våkner, drikker minimalt og tester på ny 3t etterpå... da er urinen mye mer konsentrert..Er ikke denne ganske svak til at jeg skal være 4+0 i dag? Har tidligere hatt en SA og en MA, da ble testene aldri sterke.
Jeg har også hatt ganske svake tester som har steget sakte men sikkert.Er ikke denne ganske svak til at jeg skal være 4+0 i dag? Har tidligere hatt en SA og en MA, da ble testene aldri sterke.
Har du prøvd et annet merke? Kanskje bare makesure som er tregeBør jeg begynne bli bekymret? 21dpo alle andre har så sterke tester
Blir ikke veldig mye mer utslag på andre tester heller synes jegHar du prøvd et annet merke? Kanskje bare makesure som er trege