Testene våre ❤️

Da er jeg ferdig å teste, 5+1 :Heartred :Heartblue

Vedlegg

• D20FEA33-BE4E-4D41-BC36-B43DECC4C561.jpeg
    D20FEA33-BE4E-4D41-BC36-B43DECC4C561.jpeg
    5,4 MB · Visninger: 54
Dagens tester, 4+2(16dpo) fornøyd :Heartred Har opplevd BO før og da steg også testene som de skulle, så jeg er livredd å vil bare spole tiden frem til tul.

Vedlegg

• 9AB2299A-080A-4198-B8F5-ED6FE42805CD.jpeg
    9AB2299A-080A-4198-B8F5-ED6FE42805CD.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 52
Dagens tester, 4+2(16dpo) fornøyd :Heartred Har opplevd BO før og da steg også testene som de skulle, så jeg er livredd å vil bare spole tiden frem til tul.
Jeg er også redd for det, både MA, BO og EXU. Har ingen historikk med det, har bare vært igjennom en kjemisk/tidlig SA tidligere. Dette er mitt fjerde barn. Jeg må jo være skikkelig uheldig en gang jeg også…

Herregud jeg griner gledestårer!!:sad015
Jeg fikk 2-3 på digital, har aldri kommet så langt før og har heller ikke hatt så sterk strimmeltest

Jeg har så inderlig troen på at det går bra denne gangen etter 2 kjemiske på rad, glad og redd på samme tid!
Hvor mange dpo

Hvordan gikk det
Målte på nytt på torsdag, da var den 425, så har doblet seg som den skal hele veien.
Først i går, 25dpo, fikk jeg to tilnærmet like streker, og teststreka kom frem før kontrollstreka.
Legen har hele tiden sagt det ikke har vært noe galt med verdiene mine, men har stressa meg at «alle» andre har fått så mye sterkere tester :nailbiting:

Vedlegg

• C221C421-BB07-48CD-A9D6-9C91C9132110.jpeg
    C221C421-BB07-48CD-A9D6-9C91C9132110.jpeg
    268 KB · Visninger: 27
Noen som opplever at det går to døgn før streken blir sterkere? Min har ikke styrket seg siden i går, men har heller ikke blitt svakere…..

Noen som opplever at det går to døgn før streken blir sterkere? Min har ikke styrket seg siden i går, men har heller ikke blitt svakere…..
Hvordan så testen din ut idag? Synes ikke min strimmeltest er sånn knallsterk den heller. Tenkte jeg skulle ned på apoteket i morgen og kjøpe digitale og stavtester :angelic:

Hvordan så testen din ut idag? Synes ikke min strimmeltest er sånn knallsterk den heller. Tenkte jeg skulle ned på apoteket i morgen og kjøpe digitale og stavtester :angelic:

Samme som den jeg la ut i går, prikk lik. Jeg har fått positiv digital, men jeg er ikke vant med såpass svake tester…. I alle mine graviditeter, også de to som gikk galt, var testene rimelig tydelig og med tydelig stigning. På den andre siden er det sikkert bare dumt av meg å bekymre meg, for sterke tester og stigning var ingen sikker kilde for meg på at det skulle gå bra…..Men man er jo så spent….

Back
Topp