Det bør ikke være lenge til iallefall, om ikke du kanskje får det nå4+6
Mon tro når jeg får 3+?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bør ikke være lenge til iallefall, om ikke du kanskje får det nå4+6
Mon tro når jeg får 3+?
Det bør ikke være lenge til iallefall, om ikke du kanskje får det nå
Da er det nok rett rundt hjørnet! Den streken var jo knallsterkBle bare 2-3 fortsatt.. #utålmodig
Da er det nok rett rundt hjørnet! Den streken var jo knallsterk
Ja, var mest litt rart! Jaja, de er vel ganske lunefulle de digitaltesteneJa håper det... ja syntes det var litt rart den ikke slo ut
Tydligvis.. har jo økt kjempe mye o styrke testene...Ja, var mest litt rart! Jaja, de er vel ganske lunefulle de digitaltestene
Jeg er også redd for det, både MA, BO og EXU. Har ingen historikk med det, har bare vært igjennom en kjemisk/tidlig SA tidligere. Dette er mitt fjerde barn. Jeg må jo være skikkelig uheldig en gang jeg også…Dagens tester, 4+2(16dpo) fornøyd Har opplevd BO før og da steg også testene som de skulle, så jeg er livredd å vil bare spole tiden frem til tul.
Hvor mange dpoHerregud jeg griner gledestårer!!
Jeg fikk 2-3 på digital, har aldri kommet så langt før og har heller ikke hatt så sterk strimmeltest
Jeg har så inderlig troen på at det går bra denne gangen etter 2 kjemiske på rad, glad og redd på samme tid!
Hvordan gikk detHar vært så bekymret for svake tester!
Ikm på onsdag, da var hcg på 22. Synes det var veldig lavt, men på fredag var den heldigvis 49. Krysser fingrene for at kroppen min bare produserer hcg skikkelig tregt
Der var jeg 12dpo og 3+4 mener jegHvor mange dpo
Målte på nytt på torsdag, da var den 425, så har doblet seg som den skal hele veien.Hvordan gikk det
Hvordan så testen din ut idag? Synes ikke min strimmeltest er sånn knallsterk den heller. Tenkte jeg skulle ned på apoteket i morgen og kjøpe digitale og stavtesterNoen som opplever at det går to døgn før streken blir sterkere? Min har ikke styrket seg siden i går, men har heller ikke blitt svakere…..
Hvordan så testen din ut idag? Synes ikke min strimmeltest er sånn knallsterk den heller. Tenkte jeg skulle ned på apoteket i morgen og kjøpe digitale og stavtester
Det er vanligNoen som opplever at det går to døgn før streken blir sterkere? Min har ikke styrket seg siden i går, men har heller ikke blitt svakere…..