Ja, de pleier vel måle to ganger for det viktigste er vel stigningen og ikke alltid nivået på første måling Håper alt er som det skal!Skal måle i morgen og så en gang til i neste uke. Legen som anbefalte dette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de pleier vel måle to ganger for det viktigste er vel stigningen og ikke alltid nivået på første måling Håper alt er som det skal!Skal måle i morgen og så en gang til i neste uke. Legen som anbefalte dette.
Mange som ikke opplever å få 3+ for i uke 6 også, hcg kan til og med være en del over 2000 som er det CB skal slå ut på (3+), men fremdeles kun få 2-3 så testene er ikke 100% påliteligeEr 5+4, men får fortsatt bare 2-3 på clearblue digital. Blir så bekymret av det. Legen min sier de anbefaler meg heller å ta tidlig ultralyd enn å ta blodprøve for å måle hcg. Skal ha tul om 9 dager, men kjennes så lenge å vente…
Når jeg åpner testen er det vanskelig å se noe forskjell på de tre strekene. Noen andre som har opplevd det samme?
Takk for svar. Man tenker så mye på altMange som ikke opplever å få 3+ for i uke 6 også, hcg kan til og med være en del over 2000 som er det CB skal slå ut på (3+), men fremdeles kun få 2-3 så testene er ikke 100% pålitelige
Bare å legge bort testene! Er ikke alle som får 3+ på digital engang. Du er gravid, og det er fakta. Drit i testene! De lager kun bekymringer de testene der. Begynne å glede deg til Tul, alt er sikkert akkurat som det skal væreEr 5+4, men får fortsatt bare 2-3 på clearblue digital. Blir så bekymret av det. Legen min sier de anbefaler meg heller å ta tidlig ultralyd enn å ta blodprøve for å måle hcg. Skal ha tul om 9 dager, men kjennes så lenge å vente…
Når jeg åpner testen er det vanskelig å se noe forskjell på de tre strekene. Noen andre som har opplevd det samme?
Takk! Ja, får heller prøve å legge dem vekkBare å legge bort testene! Er ikke alle som får 3+ på digital engang. Du er gravid, og det er fakta. Drit i testene! De lager kun bekymringer de testene der. Begynne å glede deg til Tul, alt er sikkert akkurat som det skal være
Ja, jobber hardt for å bruke opp lageret her og Kjempefin test!Føler skuldrene sank to hakk med denne testen nå i kveld. Har en digital i skuffen som jeg skal ta neste gang jeg blir bekymret, og det blir da den siste testen (må jo bruke opp lageret, eller hva? ).
Nei så gøy!! Da havnet vi jammen meg i samme termingruppe igjen Gratulerer!Jeg fikk en svak tidlig test på mandag og har testet 1-2 ganger per dag siden da (jada, testegalskap ). Alle tester har vært positive, både tidlig og vanlig. Ikm er mandag 5. september. Testen under er fra i dag, vanlig test fra MakeSure. Det er fortsatt tidlig, men håper dette holder hele veien
Tusen takk! Veldig koselig at vi havnet i samme termingruppe igjen!Nei så gøy!! Da havnet vi jammen meg i samme termingruppe igjen Gratulerer!
Ja Når blir din termin, sånn ca?Tusen takk! Veldig koselig at vi havnet i samme termingruppe igjen!
Den blir rundt 15. maiJa Når blir din termin, sånn ca?
OkeiDen blir rundt 15. mai
Synes nesten det var rart at ikke du fikk 3+ med den sterke strimmeltesten? Den er jo så sterk at den har «stjålet» farge fra kontrollstreken, og da skal vel hcg være ganske høyt. Digitaltestene er vel kjent for å være litt lunefulle, så ville ikke lagt for mye i det med den fine strimmeltesten5+2 i dag. Har vært oppe på do hele natta. Så tipper urinen er 2 timer. Men jeg skulle jo hatt 3+ nå .. blir så reddVis vedlegget 387962