Testene våre ❤️

Skal måle i morgen og så en gang til i neste uke. Legen som anbefalte dette.
Ja, de pleier vel måle to ganger for det viktigste er vel stigningen og ikke alltid nivået på første måling ❤️ Håper alt er som det skal!

Er 5+4, men får fortsatt bare 2-3 på clearblue digital. Blir så bekymret av det. Legen min sier de anbefaler meg heller å ta tidlig ultralyd enn å ta blodprøve for å måle hcg. Skal ha tul om 9 dager, men kjennes så lenge å vente…

Når jeg åpner testen er det vanskelig å se noe forskjell på de tre strekene. Noen andre som har opplevd det samme?

Er 5+4, men får fortsatt bare 2-3 på clearblue digital. Blir så bekymret av det. Legen min sier de anbefaler meg heller å ta tidlig ultralyd enn å ta blodprøve for å måle hcg. Skal ha tul om 9 dager, men kjennes så lenge å vente…

Når jeg åpner testen er det vanskelig å se noe forskjell på de tre strekene. Noen andre som har opplevd det samme?
Mange som ikke opplever å få 3+ for i uke 6 også, hcg kan til og med være en del over 2000 som er det CB skal slå ut på (3+), men fremdeles kun få 2-3 så testene er ikke 100% pålitelige

Bare å legge bort testene! Er ikke alle som får 3+ på digital engang. Du er gravid, og det er fakta. Drit i testene! De lager kun bekymringer de testene der. Begynne å glede deg til Tul, alt er sikkert akkurat som det skal være :Heartred

Bare å legge bort testene! Er ikke alle som får 3+ på digital engang. Du er gravid, og det er fakta. Drit i testene! De lager kun bekymringer de testene der. Begynne å glede deg til Tul, alt er sikkert akkurat som det skal være :Heartred
Takk! Ja, får heller prøve å legge dem vekk:)

Føler skuldrene sank to hakk med denne testen nå i kveld. Har en digital i skuffen som jeg skal ta neste gang jeg blir bekymret, og det blir da den siste testen (må jo bruke opp lageret, eller hva? ).

Vedlegg

• 7D77731E-6EC0-4101-B1AC-9D2EE9CB68D0.jpeg
    7D77731E-6EC0-4101-B1AC-9D2EE9CB68D0.jpeg
    434,1 KB · Visninger: 5
Føler skuldrene sank to hakk med denne testen nå i kveld. Har en digital i skuffen som jeg skal ta neste gang jeg blir bekymret, og det blir da den siste testen (må jo bruke opp lageret, eller hva? ).
Ja, jobber hardt for å bruke opp lageret her og :hilarious: Kjempefin test!

Jeg må bare spørre. Hvilke teststrimler er « de beste» syns dere? Er de gode de man får kjøpt på Normal? Jeg fant noen på e-bay som var kjempegode da jeg var gravid for en del år tilbake, men disse finner jeg ikke igjen. RFSU sine « test tidlig» er elendige etter min mening. Babyplan virker ok ( jeg fikk jo svake tester pga kjemisk). Hva syns dere andre testetøser?

Kom gjerne med gode forslag.

Jeg fikk en svak tidlig test på mandag og har testet 1-2 ganger per dag siden da (jada, testegalskap :hilarious: ). Alle tester har vært positive, både tidlig og vanlig. Ikm er mandag 5. september. Testen under er fra i dag, vanlig test fra MakeSure. Det er fortsatt tidlig, men håper dette holder hele veien ❤️

Vedlegg

• 0C23FE47-50BF-481C-B80B-2C341426DE15.jpeg
    0C23FE47-50BF-481C-B80B-2C341426DE15.jpeg
    762,2 KB · Visninger: 12
Jeg fikk en svak tidlig test på mandag og har testet 1-2 ganger per dag siden da (jada, testegalskap :hilarious: ). Alle tester har vært positive, både tidlig og vanlig. Ikm er mandag 5. september. Testen under er fra i dag, vanlig test fra MakeSure. Det er fortsatt tidlig, men håper dette holder hele veien ❤️
Nei så gøy!! :excited001Da havnet vi jammen meg i samme termingruppe igjen :love017 Gratulerer!

5+2 i dag. Har vært oppe på do hele natta. Så tipper urinen er 2 timer. Men jeg skulle jo hatt 3+ nå .. blir så reddVis vedlegget 387962
Synes nesten det var rart at ikke du fikk 3+ med den sterke strimmeltesten? Den er jo så sterk at den har «stjålet» farge fra kontrollstreken, og da skal vel hcg være ganske høyt. Digitaltestene er vel kjent for å være litt lunefulle, så ville ikke lagt for mye i det med den fine strimmeltesten ❤️

Back
Topp