Testene våre ❤️

Synes nesten det var rart at ikke du fikk 3+ med den sterke strimmeltesten? Den er jo så sterk at den har «stjålet» farge fra kontrollstreken, og da skal vel hcg være ganske høyt. Digitaltestene er vel kjent for å være litt lunefulle, så ville ikke lagt for mye i det med den fine strimmeltesten ❤️
Nei enig, jeg tok den først å tenkte at den var så sterkt at jeg får nok 3+, men nei :sorry:
Får ta en ny i morgen å håpe den slår bedre ut da.

5+2 i dag. Har vært oppe på do hele natta. Så tipper urinen er 2 timer. Men jeg skulle jo hatt 3+ nå .. blir så reddVis vedlegget 387962
Vanlig å fortsatt få 2-3 når man er 5+2. Jeg tok en digital 5+0 og fikk også 2-3, selvom teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Tok den bare for moroskyld, hadde flere i skuffen. Jeg skal ta en ny litt senere. Er 5+4 i dag. Tenker jeg tar en 5+6. Fikk 3+ da jeg var 5+6 med nr 3 :)

Vanlig å fortsatt få 2-3 når man er 5+2. Jeg tok en digital 5+0 og fikk også 2-3, selvom teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Tok den bare for moroskyld, hadde flere i skuffen. Jeg skal ta en ny litt senere. Er 5+4 i dag. Tenker jeg tar en 5+6. Fikk 3+ da jeg var 5+6 med nr 3 :)
Det var litt betryggende å høre :Heartred

Melder meg inn i mai gruppa nå som jeg har grei stigning på testene så langt :love017
Her er idag 11 dpo. Øverste er metode og nederst er ebay, metode er litt treig.

Vedlegg

• 20220903_084601.jpg
    20220903_084601.jpg
    556,8 KB · Visninger: 56
Last edited:
Hei alle!
Jeg er helt ny her, men har tittet innom ett par ganger.☺️
Jeg har telt ned dagene til jeg får mensen, slik at jeg endelig kunne ta en test, ettersom jeg har hatt skikkelig fæle smerter i underlivet og i området rundt, både på dagen og kvelden. Jeg tenkte først «okei, jeg håper kanskje at testen på onsdag er negativ, fordi hvis det er slik det er å være gravid, vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke…»:sour: så natt til onsdag våknet jeg midt på natten fordi jeg måtte skikkelig på do (dette er noe jeg så og si aldri gjør), men det var dagen jeg hadde forventet mens, så jeg tenkte «jaja hvorfor ikke, jeg kan vel teste. Den er vell negativ uansett» (jeg brukte en ‘test tidlig’) og fikk dette svaret etter kun noen sekunder.. to sterke streker. 91EC4D75-1493-480E-92C6-E6B26CACF030.jpeg

Jeg var i sjokk. Kjempeglad, men så overrasket!! :oops:Jeg har tenkt en del på å bli gravid i det siste, og jeg var forberedt på at det kom til å ta tid, i tillegg til at jeg har fått en del negative tester, så, ja. Jeg trodde jeg var forberedt på dette, men nå er jeg helt… wow.:happy090 noen timer etterpå tok jeg en sånn strimmeltest, og den ble og positiv ganske kjapt… så jeg er kjempeglad!! Men også litt stressa. :confused:Nå som det har sunket inn litt, kommer nervøsiteten… jeg har drevet med stress-testing de to siste dagene, så er ganske bekymret… her er testene jeg har tatt de siste dagene:
E92D4C36-0BA4-4945-B1E1-BEC87EBEDA2F.jpeg
Jeg har så mange tanker i hodet, og har nok googlet litt for mye enn hva som er sunt… hva betyr disse smertene? Har snust siden jeg var 19.. Hva om jeg mister? Hvorfor er linjene så sterke, har jeg for mye hcg?? Hva betyr det?? Drømmer jeg?????!:eek:

Okei… beklager novellen. Dette var vell egentlig en tråd kun for å dele tester. beklager det. Har visst mye på hjertet. :smiley-angelic002 Jeg krysser fingre og tær for et sunt svangerskap, og en frisk baby.❤️

Last edited:
Hei alle!
Jeg er helt ny her, men har tittet innom ett par ganger.☺️
Jeg har telt ned dagene til jeg får mensen, slik at jeg endelig kunne ta en test, ettersom jeg har hatt skikkelig fæle smerter i underlivet og i området rundt, både på dagen og kvelden. Jeg tenkte først «okei, jeg håper kanskje at testen på onsdag er negativ, fordi hvis det er slik det er å være gravid, vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke…»:sour: så natt til onsdag våknet jeg midt på natten fordi jeg måtte skikkelig på do (dette er noe jeg så og si aldri gjør), men det var dagen jeg hadde forventet mens, så jeg tenkte «jaja hvorfor ikke, jeg kan vel teste. Den er vell negativ uansett» (jeg brukte en ‘test tidlig’) og fikk dette svaret etter kun noen sekunder.. to sterke streker. Vis vedlegget 388065

Jeg var i sjokk. Kjempeglad, men så overrasket!! :oops:Jeg har tenkt en del på å bli gravid i det siste, og jeg var forberedt på at det kom til å ta tid, i tillegg til at jeg har fått en del negative tester, så, ja. Jeg trodde jeg var forberedt på dette, men nå er jeg helt… wow.:happy090 noen timer etterpå tok jeg en sånn strimmeltest, og den ble og positiv ganske kjapt… så jeg er kjempeglad!! Men også litt stressa. :confused:Nå som det har sunket inn litt, kommer nervøsiteten… jeg har drevet med stress-testing de to siste dagene, så er ganske bekymret… her er testene jeg har tatt de siste dagene:
Vis vedlegget 388066
Jeg har så mange tanker i hodet, og har nok googlet litt for mye enn hva som er sunt… hva betyr disse smertene? Har snust siden jeg var 19.. Hva om jeg mister? Hvorfor er linjene så sterke, har jeg for mye hcg?? Hva betyr det?? Drømmer jeg?????!:eek:

Okei… beklager novellen. Dette var vell egentlig en tråd kun for å dele tester. beklager det. Har visst mye på hjertet. :smiley-angelic002 Jeg krysser fingre og tær for et sunt svangerskap, og en frisk baby.❤️
Wow, sykt bra tester da og i tillegg hvis du har fått 3+ på ikm! Kan det være du er lenger på vei og at eggløsning har vært tidligere? Eller så har du produsert masse hcg i hvertfall og det er jo bra :D

Hjelp! Tok denne igår kveld på ikm. Ultrasvak strek.... tok ny idag tidlig (ikke bilde), men den var nesten svakere. Hva skal man tenke om det her?!

Vedlegg

• 20220905_001115.jpg
    20220905_001115.jpg
    866,3 KB · Visninger: 47
  • 20220905_001054.jpg
    20220905_001054.jpg
    1 MB · Visninger: 47
  • 20220904_233609.jpg
    20220904_233609.jpg
    1,1 MB · Visninger: 47
Hjelp! Tok denne igår kveld på ikm. Ultrasvak strek.... tok ny idag tidlig (ikke bilde), men den var nesten svakere. Hva skal man tenke om det her?!
Kanskje urinen var mer konsentrert i går kveld? :)

Kanskje urinen var mer konsentrert i går kveld? :)
Ja.. jeg drakk en del vann fordi jeg ble stressa og la meg veldig sent.. hehe. Kan ha en sammenheng :) Får bare fortsette å teste. Har tydelige symptomer i hvertfall. Var sikker på mensen skulle komme siden jeg testet negativ hver eneste dag, inkludert på morgenen igår, så har vært så forvirret ! Er første baby på første forsøk det her..

Wow, sykt bra tester da og i tillegg hvis du har fått 3+ på ikm! Kan det være du er lenger på vei og at eggløsning har vært tidligere? Eller så har du produsert masse hcg i hvertfall og det er jo bra :D
Ja, jeg funderer på det! Har vel kanskje produsert en del hcg også? Er rett og slett ikke sikker.

Back
Topp