Hei alle!
Jeg er helt ny her, men har tittet innom ett par ganger.
Jeg har telt ned dagene til jeg får mensen, slik at jeg endelig kunne ta en test, ettersom jeg har hatt skikkelig fæle smerter i underlivet og i området rundt, både på dagen og kvelden. Jeg tenkte først «okei, jeg håper kanskje at testen på onsdag er negativ, fordi hvis det er slik det er å være gravid, vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke…»
så natt til onsdag våknet jeg midt på natten fordi jeg måtte skikkelig på do (dette er noe jeg så og si aldri gjør), men det var dagen jeg hadde forventet mens, så jeg tenkte «jaja hvorfor ikke, jeg kan vel teste. Den er vell negativ uansett» (jeg brukte en ‘test tidlig’) og fikk dette svaret etter kun noen sekunder.. to sterke streker.
Vis vedlegget 388065
Jeg var i sjokk. Kjempeglad, men så overrasket!!
Jeg har tenkt en del på å bli gravid i det siste, og jeg var forberedt på at det kom til å ta tid, i tillegg til at jeg har fått en del negative tester, så, ja. Jeg trodde jeg var forberedt på dette, men nå er jeg helt… wow.
noen timer etterpå tok jeg en sånn strimmeltest, og den ble og positiv ganske kjapt… så jeg er kjempeglad!! Men også litt stressa.
Nå som det har sunket inn litt, kommer nervøsiteten… jeg har drevet med stress-testing de to siste dagene, så er ganske bekymret… her er testene jeg har tatt de siste dagene:
Vis vedlegget 388066
Jeg har så mange tanker i hodet, og har nok googlet litt for mye enn hva som er sunt… hva betyr disse smertene? Har snust siden jeg var 19.. Hva om jeg mister? Hvorfor er linjene så sterke, har jeg for mye hcg?? Hva betyr det?? Drømmer jeg?????!
Okei… beklager novellen. Dette var vell egentlig en tråd kun for å dele tester. beklager det. Har visst mye på hjertet.
Jeg krysser fingre og tær for et sunt svangerskap, og en frisk baby.