Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det er flere der inne?Ja, jeg funderer på det! Har vel kanskje produsert en del hcg også? Er rett og slett ikke sikker.
Haha ææh! Hva får deg til å tro det?Kanskje det er flere der inne?
Jeg har sagt meg ferdig når jeg har fått 3+ på digitaltestNår sier man seg ferdig med testingen? Hehe Litt usikker på om testen min kan vise mer gravid nå..
Samme herJeg har sagt meg ferdig når jeg har fått 3+ på digitaltest
Høy hcg stigning kan jo bety flere fostre og dermed mer produksjon, men mange har jo også høy hcg produksjon med kun en så hvem vet Tanken bare slo megHaha ææh! Hva får deg til å tro det?
wow! tror jeg leste det en gang for leenge siden, men tanken har virkelig aldri slått meg! shit... DET blir litt av en overraskelse i såfall!!Høy hcg stigning kan jo bety flere fostre og dermed mer produksjon, men mange har jo også høy hcg produksjon med kun en så hvem vet Tanken bare slo meg
Ja! Blir spennende å se fortsettelsen Som regel alltid noen som får tvillinger i termingruppenewow! tror jeg leste det en gang for leenge siden, men tanken har virkelig aldri slått meg! shit... DET blir litt av en overraskelse i såfall!!
Enig! Var til legen i går, men hun mente det var unødvendig å måle hcg. Så lenge graviditetstestene var positive og det sto "pos" på hcg-testen er det visst ikke nødvendig å måle hvor mye man har(?). Ble kalt inn til ultralyd av sykehuset i november, så da får vi vel se! Skal holde deg oppdatert.Ja! Blir spennende å se fortsettelsen Som regel alltid noen som får tvillinger i termingruppene
Jeg kan se strek på alle testene du har lagt ved vet du når du hadde eggløsning?Hei har vært prøver i mange år når å jeg tok en gravid test i dag å jeg ble helt ør når jeg trodde jeg så syner jeg har tatt mange babyplan sin aldri fått sånn strek jeg så streken tydelig men er usikker tok en nye en i kveld men den kan man bare skimte. Jeg hadde mensen for noen dager siden men den hva typ 2 dager og ikke så full blødning å sia da har jeg følt meg rarlegger ved alle bildene vet ikke om dette er riktig forum heller så beklager vis ikke
Krysser fingrene!Hei, jeg er ny her!
Fikk denne i dag - 10 dpo (ikke på første urin). Krysser fingrene for at det er en stayer!!!