Testene våre ❤️

IMG_4978.PNG

Testene fra apotek1 var helt ubrukelige, men ser ut til å være stigning der og :)
12 DPO i dag :)

Svak stigning, - om noe i det hele tatt..?
Håper den blir sterkere i dagene som kommer.
Digital slo ut 11dpo :)

9B25FB65-2C44-48EE-AF70-AEEA9C07F5F3.jpeg

Vedlegg

• 1DE8B998-CC15-4CBA-AA42-6E83D0544F38.jpeg
    1DE8B998-CC15-4CBA-AA42-6E83D0544F38.jpeg
    671,4 KB · Visninger: 3
Når sier man seg ferdig med testingen? Hehe Litt usikker på om testen min kan vise mer gravid nå..

Når sier man seg ferdig med testingen? Hehe Litt usikker på om testen min kan vise mer gravid nå..
Jeg har sagt meg ferdig når jeg har fått 3+ på digitaltest :joyful:

Høy hcg stigning kan jo bety flere fostre og dermed mer produksjon, men mange har jo også høy hcg produksjon med kun en så hvem vet :joyful: Tanken bare slo meg :)
wow! tror jeg leste det en gang for leenge siden, men tanken har virkelig aldri slått meg! shit... DET blir litt av en overraskelse i såfall!!:eek::love017

wow! tror jeg leste det en gang for leenge siden, men tanken har virkelig aldri slått meg! shit... DET blir litt av en overraskelse i såfall!!:eek::love017
Ja! Blir spennende å se fortsettelsen :smiley-bounce012 Som regel alltid noen som får tvillinger i termingruppene :D

Ja! Blir spennende å se fortsettelsen :smiley-bounce012 Som regel alltid noen som får tvillinger i termingruppene :D
Enig! Var til legen i går, men hun mente det var unødvendig å måle hcg. Så lenge graviditetstestene var positive og det sto "pos" på hcg-testen er det visst ikke nødvendig å måle hvor mye man har(?). Ble kalt inn til ultralyd av sykehuset i november, så da får vi vel se! Skal holde deg oppdatert. :love2

Hei har vært prøver i mange år når å jeg tok en gravid test i dag å jeg ble helt ør når jeg trodde jeg så syner jeg har tatt mange babyplan sin aldri fått sånn strek jeg så streken tydelig men er usikker tok en nye en i kveld men den kan man bare skimte. Jeg hadde mensen for noen dager siden men den hva typ 2 dager og ikke så full blødning å sia da har jeg følt meg rarlegger ved alle bildene vet ikke om dette er riktig forum heller så beklager vis ikke

Vedlegg

• DSC_0030.JPG
    DSC_0030.JPG
    970,3 KB · Visninger: 60
  • DSC_0029.JPG
    DSC_0029.JPG
    903,1 KB · Visninger: 59
  • DSC_0028.JPG
    DSC_0028.JPG
    907,2 KB · Visninger: 60
  • DSC_0027.JPG
    DSC_0027.JPG
    920,8 KB · Visninger: 60
Hei, jeg er ny her! :)

Fikk denne i dag - 10 dpo (ikke på første urin). Krysser fingrene for at det er en stayer!!! ❤️❤️❤️

Vedlegg

• 72D4F6B8-46CB-49D3-9E5D-85C4A46CA7F1.jpeg
    72D4F6B8-46CB-49D3-9E5D-85C4A46CA7F1.jpeg
    691,2 KB · Visninger: 43
Hei har vært prøver i mange år når å jeg tok en gravid test i dag å jeg ble helt ør når jeg trodde jeg så syner jeg har tatt mange babyplan sin aldri fått sånn strek jeg så streken tydelig men er usikker tok en nye en i kveld men den kan man bare skimte. Jeg hadde mensen for noen dager siden men den hva typ 2 dager og ikke så full blødning å sia da har jeg følt meg rarlegger ved alle bildene vet ikke om dette er riktig forum heller så beklager vis ikke
Jeg kan se strek på alle testene du har lagt ved :D vet du når du hadde eggløsning?

4+5 i dag og har allerede en dye stealer! (Teststreken er sterkere enn kontrollstreken). Sist svangerskap med sønnen min hadde jeg fortsatt en tydelig, men svak strek på denne tiden. Tar kraftig hcg stigning som ett godt tegn, men kjenner jeg er redd for flerlinger

Back
Topp