Testene våre ❤️

Håpet på at jeg rakk å få svar på HCG-målingene før helgen, men det ser dessverre ikke ut som de rakk å komme.
På tirsdag (13dpo) ble HCG målt til 58, og i dag burde den da altså vært på minst 174 hvis man tenker dobling hver 2. dag :nailbiting:
Tenkte derfor å bruke opp den ene digitale for å se om det har vært stigning, og at jeg nå hadde gått over til 2-3 uker (som krever HCG fra 154 for å få).
51CE7131-F8B8-4008-8BAD-40F6C6A6881E.jpeg
Hurra!!! Da tyder det på bra stigning :D:smiley-angelic001

Håpet på at jeg rakk å få svar på HCG-målingene før helgen, men det ser dessverre ikke ut som de rakk å komme.
På tirsdag (13dpo) ble HCG målt til 58, og i dag burde den da altså vært på minst 174 hvis man tenker dobling hver 2. dag :nailbiting:
Tenkte derfor å bruke opp den ene digitale for å se om det har vært stigning, og at jeg nå hadde gått over til 2-3 uker (som krever HCG fra 154 for å få).
Vis vedlegget 388381
Godt det ikke bare er jeg som må ha med disse pudlene på bilder :laughing001

Vedlegg

• 020981D1-1E68-45C2-8A75-848A32B2C5C9.jpeg
    020981D1-1E68-45C2-8A75-848A32B2C5C9.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 28
Etter svak positiv test igår (10 dpo), har jeg fått 2 negative idag… Kan det tenkes at den var falsk positiv? Uff :(

Etter svak positiv test igår (10 dpo), har jeg fått 2 negative idag… Kan det tenkes at den var falsk positiv? Uff :(
Ulik konsentrert urin kanskje? Jeg opplevde at testene mine var sterkere på kvelden enn på morningen

Vis vedlegget 388381
Jeg rakk å få blodprøvesvarene før helgen! :D
Da har HCG steget fra 58 tirsdag (13dpo), til 326 i dag (16 dpo) xsmile9

Jeg vet ikke, testet en på morgen urin og en etter middag. Får vell bare vente å se om mensen kommer søndag eller mandag, og ta en ny test for hver dag. Men håpet sank hvertfall.
:( har sett det er mange som får positiv å så negativ før de så blir positive igjen. Krysser fingrene for deg hvertfall :Heartred

:( har sett det er mange som får positiv å så negativ før de så blir positive igjen. Krysser fingrene for deg hvertfall :Heartred
Tusen takk <3 krysser alt av fingre og tær. Har googlet meg ihjel da, men ser at begge utfall kan skje. Så får vell bare vente å se.

Tok blodprøve på torsdag 14 dpo, og fant plutselig svaret på Fürst. :D Hcg 183. Det er vel innafor? Skal ta ny i morgen, håper den har steget. Burde vel ligge på 732 eller høyere da, hvis jeg ikke regner helt feil?

Tok blodprøve på torsdag 14 dpo, og fant plutselig svaret på Fürst. :D Hcg 183. Det er vel innafor? Skal ta ny i morgen, håper den har steget. Burde vel ligge på 732 eller høyere da, hvis jeg ikke regner helt feil?
Jaa, det må da være bra! :D Stemmer vel det ja, det er 4 dager og da blir det jo en firedobling av hcg som du har regnet ut :)

Back
Topp