Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja sånn ja. Det skjønner jegJa det er helt teit. Redd for at hcg har stagnert siden jeg målte. Har mistet en del ganger så er litt på tuppa.. Jeg må nok bare prøve å slappe av og vente på tidlig UL
Godt det ikke bare er jeg som må ha med disse pudlene på bilderHåpet på at jeg rakk å få svar på HCG-målingene før helgen, men det ser dessverre ikke ut som de rakk å komme.
På tirsdag (13dpo) ble HCG målt til 58, og i dag burde den da altså vært på minst 174 hvis man tenker dobling hver 2. dag
Tenkte derfor å bruke opp den ene digitale for å se om det har vært stigning, og at jeg nå hadde gått over til 2-3 uker (som krever HCG fra 154 for å få).
Vis vedlegget 388381
Hurra!!! Da tyder det på bra stigning
Haha, så herlig, og så nydelige!Godt det ikke bare er jeg som må ha med disse pudlene på bilder
Ulik konsentrert urin kanskje? Jeg opplevde at testene mine var sterkere på kvelden enn på morningenEtter svak positiv test igår (10 dpo), har jeg fått 2 negative idag… Kan det tenkes at den var falsk positiv? Uff
Jeg vet ikke, testet en på morgen urin og en etter middag. Får vell bare vente å se om mensen kommer søndag eller mandag, og ta en ny test for hver dag. Men håpet sank hvertfall.Ulik konsentrert urin kanskje? Jeg opplevde at testene mine var sterkere på kvelden enn på morningen
Jeg rakk å få blodprøvesvarene før helgen!Håpet på at jeg rakk å få svar på HCG-målingene før helgen, men det ser dessverre ikke ut som de rakk å komme.
På tirsdag (13dpo) ble HCG målt til 58, og i dag burde den da altså vært på minst 174 hvis man tenker dobling hver 2. dag
Tenkte derfor å bruke opp den ene digitale for å se om det har vært stigning, og at jeg nå hadde gått over til 2-3 uker (som krever HCG fra 154 for å få).
Vis vedlegget 388381
Hurra!!! Da tyder det på bra stigning
har sett det er mange som får positiv å så negativ før de så blir positive igjen. Krysser fingrene for deg hvertfallJeg vet ikke, testet en på morgen urin og en etter middag. Får vell bare vente å se om mensen kommer søndag eller mandag, og ta en ny test for hver dag. Men håpet sank hvertfall.
Tusen takk <3 krysser alt av fingre og tær. Har googlet meg ihjel da, men ser at begge utfall kan skje. Så får vell bare vente å se.har sett det er mange som får positiv å så negativ før de så blir positive igjen. Krysser fingrene for deg hvertfall
Jaa, det må da være bra! Stemmer vel det ja, det er 4 dager og da blir det jo en firedobling av hcg som du har regnet utTok blodprøve på torsdag 14 dpo, og fant plutselig svaret på Fürst. Hcg 183. Det er vel innafor? Skal ta ny i morgen, håper den har steget. Burde vel ligge på 732 eller høyere da, hvis jeg ikke regner helt feil?