Testene våre ❤️

Jeg kan se strek på alle testene du har lagt ved :D vet du når du hadde eggløsning?
Hei visste når men fikk mensen så trodde at ikke hva noe denne gangen men testen jeg tok i dag har ikke vært strek så den testen der tok jeg med konsentrert urin og andre utvannet

2404BA66-72E5-4AD7-8FFE-24CF1C954DF7.jpeg
Fornøyd med stigningen så langt! HCG ble målt til 58 i går, 13dpo, også skal jeg ta ny blodprøve fredag - håper på bra stigning! :smiley-angelic001 :Heartred

Med så fine tester må du vel bli satt frem litt? :woot:
Har allerede satt meg selv frem en dag :angelic: FF sa egentlig El en dag senere, men tempen steg litt dagen før så jeg var ikke helt enig. Men tror ikke el kan ha vært tidligere enn det, for tempen gikk fra 36,30 til 36,70++

Hadde positive el tester i 7 dager eller noe da, så skikkelig rar syklus..

Hei visste når men fikk mensen så trodde at ikke hva noe denne gangen men testen jeg tok i dag har ikke vært strek så den testen der tok jeg med konsentrert urin og andre utvannet
Skjønner, Hmm kanskje du kan ha hatt en kjemisk da?

Har allerede satt meg selv frem en dag :angelic: FF sa egentlig El en dag senere, men tempen steg litt dagen før så jeg var ikke helt enig. Men tror ikke el kan ha vært tidligere enn det, for tempen gikk fra 36,30 til 36,70++

Hadde positive el tester i 7 dager eller noe da, så skikkelig rar syklus..
Åi, så merkelig da! Jaja, blir spennende å se! Evnt se hvor mange det er :angelic:

Hei har vært prøver i mange år når å jeg tok en gravid test i dag å jeg ble helt ør når jeg trodde jeg så syner jeg har tatt mange babyplan sin aldri fått sånn strek jeg så streken tydelig men er usikker tok en nye en i kveld men den kan man bare skimte. Jeg hadde mensen for noen dager siden men den hva typ 2 dager og ikke så full blødning å sia da har jeg følt meg rarlegger ved alle bildene vet ikke om dette er riktig forum heller så beklager vis ikke
Jeg ser antydning til strek! Spennende❤jeg tok test på søndag som man såvidt kunne se streken på, men den ble sterkere og sterkere bare på to dager...

Hei!

4+1 fikk jeg disse testene.
Hcg 444(4+4) og 905(4+6).

Nå er jeg 5+4 og får fortsatt 2-3 på digital test… Har mistet 3 ganger det siste året, så dette stresser meg. Forferdelig dumt at en digital test skal skape bekymring da, men sånn er det…

Skal sies at strekene på vanlig test er veldig sterke nå, sterkere enn kontrollstreken!

Noen som har erfaring med å ikke få 3+ når man «burde»? ❤️

Vedlegg

• 33B07768-8A76-4343-9C28-63921E35F935.jpeg
    33B07768-8A76-4343-9C28-63921E35F935.jpeg
    1 MB · Visninger: 28
  • DD113D42-4C88-4D36-BF41-531640F7EEFA.jpeg
    DD113D42-4C88-4D36-BF41-531640F7EEFA.jpeg
    1 MB · Visninger: 28
Hei!

Nå er jeg 5+4 og får fortsatt 2-3 på digital test… Har mistet 3 ganger det siste året, så dette stresser meg. Forferdelig dumt at en digital test skal skape bekymring da, men sånn er det…

Skal sies at strekene på vanlig test er veldig sterke nå, sterkere enn kontrollstreken!

Jeg synes ofte jeg ser at andre ikke får 3+ før godt ut i uke 5 og nærmere uke 6. Tror de er ganske lunefulle disse testene, og jeg ville prøvd å ikke lagt for mye i det - selvom jeg skjønner godt at det skaper bekymring ❤️ De andre testene ser jo sterke og fine ut, så kan ikke skjønne at ikke du snart skal få 3+!

Jeg synes ofte jeg ser at andre ikke får 3+ før godt ut i uke 5 og nærmere uke 6. Tror de er ganske lunefulle disse testene, og jeg ville prøvd å ikke lagt for mye i det - selvom jeg skjønner godt at det skaper bekymring ❤️ De andre testene ser jo sterke og fine ut, så kan ikke skjønne at ikke du snart skal få 3+!
Ja, jeg ser 3+ kommer litt sent hos noen andre også. Det hjelper jo litt.. ❤️
Jeg begynner å regne ut hva hcg burde være nå, og blir redd det har stagnert…

Tok en vanlig clearblue for to dager siden og streken var mørkeblå, tror ikke den kan bli sterkere faktisk. Så syns det er merkelig..

Har tidlig UL 19/9 så jeg må vel bare vente på den.. ❤️

Hei!

Disse digitale testene måler jo fra befruktning, ikke første dag i siste mens. ☺️

Ja det er helt teit. Redd for at hcg har stagnert siden jeg målte. Har mistet en del ganger så er litt på tuppa.. Jeg må nok bare prøve å slappe av og vente på tidlig UL ❤️

Hvorfor er du så opptatt av den når du vet at hcg er fint?
Ja det er helt teit. Redd for at hcg har stagnert siden jeg målte. Har mistet en del ganger så er litt på tuppa.. Jeg må nok bare prøve å slappe av og vente på tidlig UL❤️

Ja det er helt teit. Redd for at hcg har stagnert siden jeg målte. Har mistet en del ganger så er litt på tuppa.. Jeg må nok bare prøve å slappe av og vente på tidlig UL ❤️
Jeg har lest at det tar lenger tid før den dobler seg når den har passert 1000, digital testene er heller ikke 100% politelige og det er noen som aldri opplever å få 3+ på digital selvom nivået er høyt nok :happy: Utifra min hcg som ble målt ganske tidlig så skulle jeg i teorien ha fått 3+ på digital når jeg var 4+5 ca, men fikk ikke 3+ før jeg var 5+1

Og når man har mistet tidligere så er det veldig normalt å være bekymret, selv har eg mistet 2 ganger tidligere og har testet myyye denne gangen, men selvom testene er sterke og man får 3+ på digital så betyr ikke det at det går bra denne gangen heller, men det roer hvertfall bekymringene for noen :happy:

Back
Topp