Med så fine tester må du vel bli satt frem litt?4+4 i dag! Får si meg ferdig med testing nå jeg også. Fikk 2-3 uker da jeg var 3+4, så måtte prøve i dag
Vis vedlegget 388240
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med så fine tester må du vel bli satt frem litt?4+4 i dag! Får si meg ferdig med testing nå jeg også. Fikk 2-3 uker da jeg var 3+4, så måtte prøve i dag
Vis vedlegget 388240
Hei visste når men fikk mensen så trodde at ikke hva noe denne gangen men testen jeg tok i dag har ikke vært strek så den testen der tok jeg med konsentrert urin og andre utvannetJeg kan se strek på alle testene du har lagt ved vet du når du hadde eggløsning?
Har allerede satt meg selv frem en dag FF sa egentlig El en dag senere, men tempen steg litt dagen før så jeg var ikke helt enig. Men tror ikke el kan ha vært tidligere enn det, for tempen gikk fra 36,30 til 36,70++Med så fine tester må du vel bli satt frem litt?
Skjønner, Hmm kanskje du kan ha hatt en kjemisk da?Hei visste når men fikk mensen så trodde at ikke hva noe denne gangen men testen jeg tok i dag har ikke vært strek så den testen der tok jeg med konsentrert urin og andre utvannet
Spennende krysser fingrene!!Hei, jeg er ny her!
Fikk denne i dag - 10 dpo (ikke på første urin). Krysser fingrene for at det er en stayer!!!
Åi, så merkelig da! Jaja, blir spennende å se! Evnt se hvor mange det erHar allerede satt meg selv frem en dag FF sa egentlig El en dag senere, men tempen steg litt dagen før så jeg var ikke helt enig. Men tror ikke el kan ha vært tidligere enn det, for tempen gikk fra 36,30 til 36,70++
Hadde positive el tester i 7 dager eller noe da, så skikkelig rar syklus..
Forhåpentligvis bare 1, men maks 2 får jeg håpeÅi, så merkelig da! Jaja, blir spennende å se! Evnt se hvor mange det er
Jeg ser antydning til strek! Spennende❤jeg tok test på søndag som man såvidt kunne se streken på, men den ble sterkere og sterkere bare på to dager...Hei har vært prøver i mange år når å jeg tok en gravid test i dag å jeg ble helt ør når jeg trodde jeg så syner jeg har tatt mange babyplan sin aldri fått sånn strek jeg så streken tydelig men er usikker tok en nye en i kveld men den kan man bare skimte. Jeg hadde mensen for noen dager siden men den hva typ 2 dager og ikke så full blødning å sia da har jeg følt meg rarlegger ved alle bildene vet ikke om dette er riktig forum heller så beklager vis ikke
Jeg synes ofte jeg ser at andre ikke får 3+ før godt ut i uke 5 og nærmere uke 6. Tror de er ganske lunefulle disse testene, og jeg ville prøvd å ikke lagt for mye i det - selvom jeg skjønner godt at det skaper bekymring De andre testene ser jo sterke og fine ut, så kan ikke skjønne at ikke du snart skal få 3+!Hei!
4+1 fikk jeg disse testene.
Hcg 444(4+4) og 905(4+6).
Nå er jeg 5+4 og får fortsatt 2-3 på digital test… Har mistet 3 ganger det siste året, så dette stresser meg. Forferdelig dumt at en digital test skal skape bekymring da, men sånn er det…
Skal sies at strekene på vanlig test er veldig sterke nå, sterkere enn kontrollstreken!
Noen som har erfaring med å ikke få 3+ når man «burde»?
Ja, jeg ser 3+ kommer litt sent hos noen andre også. Det hjelper jo litt..Jeg synes ofte jeg ser at andre ikke får 3+ før godt ut i uke 5 og nærmere uke 6. Tror de er ganske lunefulle disse testene, og jeg ville prøvd å ikke lagt for mye i det - selvom jeg skjønner godt at det skaper bekymring De andre testene ser jo sterke og fine ut, så kan ikke skjønne at ikke du snart skal få 3+!
Disse digitale testene måler jo fra befruktning, ikke første dag i siste mens.Hei!
4+1 fikk jeg disse testene.
Hcg 444(4+4) og 905(4+6).
Nå er jeg 5+4 og får fortsatt 2-3 på digital test… Har mistet 3 ganger det siste året, så dette stresser meg. Forferdelig dumt at en digital test skal skape bekymring da, men sånn er det…
Skal sies at strekene på vanlig test er veldig sterke nå, sterkere enn kontrollstreken!
Noen som har erfaring med å ikke få 3+ når man «burde»?
Ja det vet jeg.Disse digitale testene måler jo fra befruktning, ikke første dag i siste mens.
Hvorfor er du så opptatt av den når du vet at hcg er fint?Ja det vet jeg.
Det er over tre uker siden befruktning, og siden hcg var på 905 for 6 dager siden så føler jeg den burde slå ut nå..
Ja det er helt teit. Redd for at hcg har stagnert siden jeg målte. Har mistet en del ganger så er litt på tuppa.. Jeg må nok bare prøve å slappe av og vente på tidlig ULHvorfor er du så opptatt av den når du vet at hcg er fint?
Jeg har lest at det tar lenger tid før den dobler seg når den har passert 1000, digital testene er heller ikke 100% politelige og det er noen som aldri opplever å få 3+ på digital selvom nivået er høyt nok Utifra min hcg som ble målt ganske tidlig så skulle jeg i teorien ha fått 3+ på digital når jeg var 4+5 ca, men fikk ikke 3+ før jeg var 5+1Ja det er helt teit. Redd for at hcg har stagnert siden jeg målte. Har mistet en del ganger så er litt på tuppa.. Jeg må nok bare prøve å slappe av og vente på tidlig UL