Testene våre ❤️

Jeg skjønner! Tusen tusen takk for svar, dere. :Heartred Jeg har besluttet å ikke teste mer, og å låse inn de resterende testene på mørkeloftet.:happy090
 
Jeg skjønner! Tusen tusen takk for svar, dere. :Heartred Jeg har besluttet å ikke teste mer, og å låse inn de resterende testene på mørkeloftet.:happy090
Sluttet når jeg fikk 3+ på digital. Etterhvert har man så høy hcg at testene blir svakere igjen. Den usikkerheten vil jeg ikke få.
Vært på tidlig ul istede og sett bankende hjerte. Eneste som hjelper etter at jeg opplevde en MA. Har fått en sønn etter MA da, men like nervøs denne gang likevel.
 
Tok de to små først, også kjøpte jeg den digitale litt senere på dagen
 

Vedlegg

  • 9303E314-FF2E-4B90-8152-A196D7208104.jpeg
    9303E314-FF2E-4B90-8152-A196D7208104.jpeg
    218,8 KB · Visninger: 23
Hei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… :facepalm: jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek?:oops: Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?:love2
Jeg har følt på mindre symptomer de siste to dagene, og helt i tåkeland i bekymring reiste jeg på butikken rett før det stengte i sta og kjøpte en test de har der av merket RFSU. Og fikk så klart den svakeste streka jeg har fått siden første positive test. Kan love deg at jeg angrer nå, hvor jeg sitter her å er livredd for at ting har gått galt. Har nå lovt meg selv å ikke teste én eneste gang til. Skapte bare bekymring. :banghead: er 7+3..
Håper de tar meg inn til ul på mandag så jeg får sett om ting er ok der inne....
 
Back
Topp