Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd en annen test? Jeg hadde nok tatt blodprøve hos legen med to dagers mellomrom, for å sjekke om HCG-nivået steg. Krysser fingra og håper på det beste. Lykke tilDette er min test ca 23 dpo, og ser omtrent slik ut som min første positive 14 dpo (annet merke da..)... Blir så redd av at de ikke viser stigning - men de synker ikke heller da.... I forrige graviditet hadde jeg en fin stigning.
Lurer på om løpet er kjørt egentlig, men samtidig så rart at de alltid har vært på denne styrken. Hverken svakere eller sterkere.
Tror jeg må prøve med morgenurin i morgen, for dette var på ettermiddag.
Prøv digital med ukeindikator kanskje?Dette er min test ca 23 dpo, og ser omtrent slik ut som min første positive 14 dpo (annet merke da..)... Blir så redd av at de ikke viser stigning - men de synker ikke heller da.... I forrige graviditet hadde jeg en fin stigning.
Lurer på om løpet er kjørt egentlig, men samtidig så rart at de alltid har vært på denne styrken. Hverken svakere eller sterkere.
Tror jeg må prøve med morgenurin i morgen, for dette var på ettermiddag.
Har prøvd annen test ja - vel og merke før jeg tok denne. Må vel prøve en annen igjenPrøvd en annen test? Jeg hadde nok tatt blodprøve hos legen med to dagers mellomrom, for å sjekke om HCG-nivået steg. Krysser fingra og håper på det beste. Lykke til
Prøvde det for 6 dager siden. Den viste gravid 1-2 uker. Det bekymra meg litt, men eggløsning kan ha vært senere - og den ble tatt på ettermiddag.Prøv digital med ukeindikator kanskje?
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+4, og 3+ når jeg var 5+1. Så tror ikke du skal stresse med detHva tenker dere om denne? Greit at det står 2-3, eller burde det stått 3+? Er 4+3 i dag. Og på lørdag (4+0) sto det 1-2. Tenkte jeg ikke skulle teste mer før helga, men greide ikke å la være.. og dette gjorde meg vell bare mer usikker. Ikm var på mandag trur jeg.