Testene våre ❤️

Hva tenker dere om denne? Greit at det står 2-3, eller burde det stått 3+? Er 4+3 i dag. Og på lørdag (4+0) sto det 1-2. Tenkte jeg ikke skulle teste mer før helga, men greide ikke å la være.. og dette gjorde meg vell bare mer usikker. Ikm var på mandag trur jeg.
Enig med Hirka.

Jeg fikk først 3+ når jeg var 5+3 (mener jeg det var). Dagen før fikk jeg 2-3.
 
Hva tenker dere om denne? Greit at det står 2-3, eller burde det stått 3+? Er 4+3 i dag. Og på lørdag (4+0) sto det 1-2. Tenkte jeg ikke skulle teste mer før helga, men greide ikke å la være.. og dette gjorde meg vell bare mer usikker. Ikm var på mandag trur jeg.
Husk at den digitale testen viser uker siden befruktning og teller ikke med de to ukene før eggløsning
:happy:
Så det skal jo stemme det da, hvis du er 4+3 idag så er det jo 2-3 uker siden befruktning og når du tok test 4+0 så var det jo 1-2 uker siden befruktning :)

Vil si det ser helt perfekt ut jeg :love017
 
Enig med Hirka.

Jeg fikk først 3+ når jeg var 5+3 (mener jeg det var). Dagen før fikk jeg 2-3.
Litt godt å høre. Når jeg ser at folk får 3+ og skriver de er 4+4 osv, så blir jeg litt nervøs kjenner jeg. Men det stiger jo, så da må. Det vell være et godt tegn håper jeg
 
Siste test
 

Vedlegg

  • 321089A1-90F4-457E-9B94-5340DCA1FA91.jpeg
    321089A1-90F4-457E-9B94-5340DCA1FA91.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 29
Litt godt å høre. Når jeg ser at folk får 3+ og skriver de er 4+4 osv, så blir jeg litt nervøs kjenner jeg. Men det stiger jo, så da må. Det vell være et godt tegn håper jeg
Trur heller at det er eg som er ”unormal” enn at der er deg. Det skal seiast at eg blei flytta fram forrige svangerskap, så eg ser ikkje vekk i frå at eg har litt tidlig eggløysing.
Testen din er akkurat som den skal vera.
 
Trur heller at det er eg som er ”unormal” enn at der er deg. Det skal seiast at eg blei flytta fram forrige svangerskap, så eg ser ikkje vekk i frå at eg har litt tidlig eggløysing.
Testen din er akkurat som den skal vera.
Håper du har rett ❤️ alt en skal gå rundt å bekymre seg for også da vettu.
Jeg har også blitt flytta frem ved mine to forestående svangerskap. Men denne gangen hadde jeg mer kontroll på når el var. Iallefall i forbindelse med eltestene.
 
Har prøvd annen test ja - vel og merke før jeg tok denne. Må vel prøve en annen igjen

Har bestilt legetime, men den er ikke før ei uke. Satser på litt flere svar da - og at jeg ikke blir stempla som "hysterisk" gravid
Rart du må vente en uke på legetime. Jeg fikk time på dagen for å ta hcg.
 
Tok nettopp en test… eller to. 13 DPO (tror jeg, er da natural cycles satt dagen, selv om det ikke vi utslag på LH-test, bare høy temperatur) Er på dag 31 av syklusen. Så sen eggløsning. Tok den nederste først, så den øverste som ble svakere. Må vente litt med å glede meg, kjenner jeg Kan liksom ikke tro på det etter åtte måneder.
 

Vedlegg

  • 75997472-E70C-4030-84D1-94A6F70F99D8.jpeg
    75997472-E70C-4030-84D1-94A6F70F99D8.jpeg
    814,2 KB · Visninger: 24
det stiger. Test strek sterkere enn kontrollstrek
 

Vedlegg

  • D0BA7A48-4112-4397-A24B-370AF664C894.jpeg
    D0BA7A48-4112-4397-A24B-370AF664C894.jpeg
    203,1 KB · Visninger: 32
Er så glad for denne idag :dance018
rundt ikm hadde jeg så svake streker og for akkurat en uke siden viste digital CB 1-2. Det at den idag viser 3+ i uke 4+6 er jeg litt overrasket over, men så ufattelig glad for! da må det jo være økning <3
 

Vedlegg

  • Screenshot 2022-09-23 at 10.16.04.png
    Screenshot 2022-09-23 at 10.16.04.png
    42,3 KB · Visninger: 1
Endelig kom Clearblue på 3+!! Måtte bare vente til 7+2 :oops:
 
Hei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… :facepalm: jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek?:oops: Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?:love2
 
Hei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… :facepalm: jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek?:oops: Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?:love2
Jeg slutta å teste når jeg fikk 3+ på digitaltest :) Så siste testen ble tatt da jeg var 5+0. Jeg tenker som deg at det er sikkert ikke så lurt å ha tester liggende hvis du tenker du fort kan bli nervøs av det ❤️
 
Jeg sluttet også når jeg fikk 3+ og da var jeg 5+1. Tok en test for gøy for et par dager siden :laughing002 men nå kommer jeg ikke til og ta fler
 
Hei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… :facepalm: jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek?:oops: Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?:love2
Enig med deg. Det er jo beroligende å se en sterk strek, men plutselig blir den kanskje pittelitt svakere enn man forventer - og da er det gjort for mine nervers del. Haha.
 
Hei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… :facepalm: jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek?:oops: Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?:love2
Jeg sluttet da jeg var 4+6 om jeg ikke husker helt feil!
Det som kan skje er at når hcg blir veldig høy, så kan strekene bli svake! Google «Hook effect», eller les under feilkilder i div labhåndbøker, feks denne til Sørlandet sykehus https://sshf.labfag.no/index.php?action=showtopic&topic=aEj7HbjT !
Skjer dette vil det skape veldig mye unødig stress for deg ❤️

Det er ikke så mye tester uansett kan gjøre for deg på dette stadiet. Om du mister, eller hcg synker, vil du ha positive tester en stund. Det eneste som sier noe om hvordan det står til er egentlig en UL.
 
Back
Topp