Håper detJeg fikk 2-3 når jeg var 4+4, og 3+ når jeg var 5+1. Så tror ikke du skal stresse med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detJeg fikk 2-3 når jeg var 4+4, og 3+ når jeg var 5+1. Så tror ikke du skal stresse med det
Enig med Hirka.Hva tenker dere om denne? Greit at det står 2-3, eller burde det stått 3+? Er 4+3 i dag. Og på lørdag (4+0) sto det 1-2. Tenkte jeg ikke skulle teste mer før helga, men greide ikke å la være.. og dette gjorde meg vell bare mer usikker. Ikm var på mandag trur jeg.
Husk at den digitale testen viser uker siden befruktning og teller ikke med de to ukene før eggløsningHva tenker dere om denne? Greit at det står 2-3, eller burde det stått 3+? Er 4+3 i dag. Og på lørdag (4+0) sto det 1-2. Tenkte jeg ikke skulle teste mer før helga, men greide ikke å la være.. og dette gjorde meg vell bare mer usikker. Ikm var på mandag trur jeg.
Litt godt å høre. Når jeg ser at folk får 3+ og skriver de er 4+4 osv, så blir jeg litt nervøs kjenner jeg. Men det stiger jo, så da må. Det vell være et godt tegn håper jegEnig med Hirka.
Jeg fikk først 3+ når jeg var 5+3 (mener jeg det var). Dagen før fikk jeg 2-3.
Trur heller at det er eg som er ”unormal” enn at der er deg. Det skal seiast at eg blei flytta fram forrige svangerskap, så eg ser ikkje vekk i frå at eg har litt tidlig eggløysing.Litt godt å høre. Når jeg ser at folk får 3+ og skriver de er 4+4 osv, så blir jeg litt nervøs kjenner jeg. Men det stiger jo, så da må. Det vell være et godt tegn håper jeg
Håper du har rett alt en skal gå rundt å bekymre seg for også da vettu.Trur heller at det er eg som er ”unormal” enn at der er deg. Det skal seiast at eg blei flytta fram forrige svangerskap, så eg ser ikkje vekk i frå at eg har litt tidlig eggløysing.
Testen din er akkurat som den skal vera.
Rart du må vente en uke på legetime. Jeg fikk time på dagen for å ta hcg.Har prøvd annen test ja - vel og merke før jeg tok denne. Må vel prøve en annen igjen
Har bestilt legetime, men den er ikke før ei uke. Satser på litt flere svar da - og at jeg ikke blir stempla som "hysterisk" gravid
Oi! Så gøydet stiger. Test strek sterkere enn kontrollstrek
Jeg slutta å teste når jeg fikk 3+ på digitaltest Så siste testen ble tatt da jeg var 5+0. Jeg tenker som deg at det er sikkert ikke så lurt å ha tester liggende hvis du tenker du fort kan bli nervøs av detHei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek? Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?
Enig med deg. Det er jo beroligende å se en sterk strek, men plutselig blir den kanskje pittelitt svakere enn man forventer - og da er det gjort for mine nervers del. Haha.Hei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek? Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?
Jeg sluttet da jeg var 4+6 om jeg ikke husker helt feil!Hei dere, jeg har et spørsmål... beklager hvis det er blitt besvart på før, men når føler dere dere ferdig med å teste? På tirsdag er jeg 9 uker, og og jeg hadde tilfeldigvis en test i skuffen på badet, så måtte bare prøve i går… jeg må innrømme at det roet nervene litt, men tror ikke det er hensiktsmessig for psyken..? er jo ganske nervøs fra før, så hva om jeg tester og ser svakere strek? Har funnet ut at det kanskje ikke er lurt (for meg i hvertfall) å ha tester i hus av den grunn. Hva tenker dere?