Testene våre ❤️

Samme som den jeg la ut i går, prikk lik. Jeg har fått positiv digital, men jeg er ikke vant med såpass svake tester…. I alle mine graviditeter, også de to som gikk galt, var testene rimelig tydelig og med tydelig stigning. På den andre siden er det sikkert bare dumt av meg å bekymre meg, for sterke tester og stigning var ingen sikker kilde for meg på at det skulle gå bra…..Men man er jo så spent….
Min ser også helt lik ut som igår føler jeg, så jeg antar det er normalt ❤️ Men jeg tror jeg klarte å holde meg til å teste annenhver dag de andre to svangerskapene, kontra hver dag som jeg har gjort nå :bag:

Noen som opplever at det går to døgn før streken blir sterkere? Min har ikke styrket seg siden i går, men har heller ikke blitt svakere…..
Ja, og sånn har det vært tidligere når jeg har vært gravid også. Streken kan se helt lik ut i flere dager før den øker. For meg er det helt normalt iallefall.

Min ser også helt lik ut som igår føler jeg, så jeg antar det er normalt ❤️ Men jeg tror jeg klarte å holde meg til å teste annenhver dag de andre to svangerskapene, kontra hver dag som jeg har gjort nå :bag:
Sikkert lurt. Jeg testet som en gal, men sikkert også fordi jeg hadde en god del strimler….
Tror jeg skal holde meg til å teste om et par dager igjen jeg og.Denne gangen har jeg heller ikke så mange…

Ja, og sånn har det vært tidligere når jeg har vært gravid også. Streken kan se helt lik ut i flere dager før den øker. For meg er det helt normalt iallefall.
Supert! Takk for oppløftende svar.
Jeg hadde en « streifer» en gang. Da var testene svake og så ble de borte. Da fikk jeg en forsinket mens. Så lenge de ikke blir svakere er det i hvert fall håp….

Supert! Takk for oppløftende svar.
Jeg hadde en « streifer» en gang. Da var testene svake og så ble de borte. Da fikk jeg en forsinket mens. Så lenge de ikke blir svakere er det i hvert fall håp….
Da er det masse håp! Er så lett å henge seg opp i økningen hele tiden.

Nå fikk jeg en test ( uten å ha holdt meg) som var sterkere enn den i morrest og i går ( men fortsatt svak)…. Jeg skjønner ingenting…. Hvordan erfaringer har dere testetøser med babyplan?

Sikkert dumt av meg å holde på med slik hyppig testing, men jeg vil så gjerne ha en bekreftelse på stigning….

Nå fikk jeg en test ( uten å ha holdt meg) som var sterkere enn den i morrest og i går ( men fortsatt svak)…. Jeg skjønner ingenting…. Hvordan erfaringer har dere testetøser med babyplan?

Sikkert dumt av meg å holde på med slik hyppig testing, men jeg vil så gjerne ha en bekreftelse på stigning….
Jeg har slutta å ta strimler for jeg synes de viser stigning så dårlig og er generelt trege på meg.. har gått over til stavtester og digitale, synes de er lettere å lese av og de viser tydelig at det går fremover ❤️

Håper det er tilfellet hos deg og ❤️

2-3 det er jo helt fantastisk!!!

Når var din første dag i din siste mens? Jeg tror vi er ganske likt i løypa? Jeg har et slingringsmonn på 26-29 dager på min lengde. Min var 31.07.
Tror jeg må kjøpe meg en sånn med uker….

Når var din første dag i din siste mens? Jeg tror vi er ganske likt i løypa? Jeg har et slingringsmonn på 26-29 dager på min lengde. Min var 31.07.
Min første dag i sist mens var 29/8, men jeg hadde «sen» EL, så min IKM er idag faktisk! 4+0 idag :)

Anbefaler en sånn med ukesindikator, ja! Strimmeltestene mine er fortsatt svake :shifty:

Min første dag i sist mens var 29/8, men jeg hadde «sen» EL, så min IKM er idag faktisk! 4+0 idag :)

Anbefaler en sånn med ukesindikator, ja! Strimmeltestene mine er fortsatt svake :shifty:
Jeg kjøper en i morra! Tom for strimler. Legen ba meg komme inn på onsdag for blodprøve hcg og så på nytt igjen om en liten uke. Så da vil han vel sjekke stigningen han også…

Jeg kjøper en i morra! Tom for strimler. Legen ba meg komme inn på onsdag for blodprøve hcg og så på nytt igjen om en liten uke. Så da vil han vel sjekke stigningen han også…
Veldig greit å få målt stigningen ja, så får man god pekepinn på hvordan det går ❤️

Back
Topp