Testene våre ❤️

12DPO, godt å se at de blir sterkere og sterkere for hver dag som går :love017
 

Vedlegg

  • 5F46A401-C87E-4DA1-A7DA-2AE08FCB05BA.jpeg
    5F46A401-C87E-4DA1-A7DA-2AE08FCB05BA.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 78
15 dpo i dag og veldig sterk strek! Det er så gøy
(10,11,12, 13, 15 dpo på strimlene).
 

Vedlegg

  • 20220822_063217.jpg
    20220822_063217.jpg
    1,7 MB · Visninger: 72
Syns selv det er så tilfredsstillende å se at testene øker i styrke :D
Ja! Har så mange tester liggende. Aldri testet så mange før, men ble inspirert fra bilder her inne.
Tidligere har jeg bare tatt en test og tenkt "jaja". Og ferdig med det liksom
 
Ja! Har så mange tester liggende. Aldri testet så mange før, men ble inspirert fra bilder her inne.
Tidligere har jeg bare tatt en test og tenkt "jaja". Og ferdig med det liksom
Jeg også har mange tester liggende, og eggløsningstester :hilarious: Så jeg bruker flere om dagen bare for å få brukt de opp, må si jeg gleder meg litt til å være ferdig med testingen og sier meg fornøyd den dagen jeg får 3+ på digital, da er teste karrieren over for denne gang:p
 
Jeg er stressa fordi jeg er 19dpo og streken ikke er sterkere enn dette :banghead:
 

Vedlegg

  • 2E05D3F1-FC3C-4F49-A558-A5BA731BE9FA.jpeg
    2E05D3F1-FC3C-4F49-A558-A5BA731BE9FA.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 73
Jeg er stressa fordi jeg er 19dpo og streken ikke er sterkere enn dette :banghead:
Man skal egentlig ikke bruke tester til å måle hcg da ulike tester inneholde ulike fargestoffer, jeg har testet samme test som deg og får aldri særlig sterke streker på de, får sterke streker på rfsu og babyplan for eksempel. Så lenge det er strek er du gravid, og dersom du er bekymret så kan du jo eventuelt måle hcg hos lege med 48 timers mellomrom, det har jeg også gjort :D
 
Man skal egentlig ikke bruke tester til å måle hcg da ulike tester inneholde ulike fargestoffer, jeg har testet samme test som deg og får aldri særlig sterke streker på de, får sterke streker på rfsu og babyplan for eksempel. Så lenge det er strek er du gravid, og dersom du er bekymret så kan du jo eventuelt måle hcg hos lege med 48 timers mellomrom, det har jeg også gjort :D
Målte hcg hos legen forrige uke. 22 på onsdag og 49 på fredag. Skal måle en gang i uka fremover for å følge med. Har to SA bak meg, og i tillegg har vi prøvd i 3 år nå, så er ganske på tuppa. To av de med IVF og inseminasjon. Så er en veeeeldig etterlengtet positiv test.
 
Målte hcg hos legen forrige uke. 22 på onsdag og 49 på fredag. Skal måle en gang i uka fremover for å følge med. Har to SA bak meg, og i tillegg har vi prøvd i 3 år nå, så er ganske på tuppa. To av de med IVF og inseminasjon. Så er en veeeeldig etterlengtet positiv test.
Ååå ja det skjønner jeg veldig godt, jeg også har historikk med 2 sa bak meg på kort tid, så håper så inderlig at denne spiren sitter :Heartred Håper for deg!
 
Jeg er stressa fordi jeg er 19dpo og streken ikke er sterkere enn dette :banghead:
Skjønner det er stressende, håper det bare betyr at du er en av dem med litt tregere økning :Heartpink Tester du også på ettermiddag/kveld? Jeg testet både tidlig og sent noen dager, og testen ble alltid mye sterkere på kvelden :wideyed:
 
Skjønner det er stressende, håper det bare betyr at du er en av dem med litt tregere økning :Heartpink Tester du også på ettermiddag/kveld? Jeg testet både tidlig og sent noen dager, og testen ble alltid mye sterkere på kvelden :wideyed:
Jeg tester både tidlig og seint og alt sammen :laughing002
Sånn har testene vært de siste dagene
 

Vedlegg

  • 40B51C1C-6761-44F5-BDAD-01448262B756.jpeg
    40B51C1C-6761-44F5-BDAD-01448262B756.jpeg
    634,6 KB · Visninger: 72
Jeg tester både tidlig og seint og alt sammen :laughing002
Sånn har testene vært de siste dagene
Hehe det er du ikke alene om :knegg:
Synes du har fin stigning fra 16 til 19, men skjønner at du gjerne skulle hatt den enda sterkere for å kunne senke skuldrene. Håper neste måling av hcg kan bidra til det :)
 
Back
Topp