Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! Gratulerer10DPO på ukonsentrert morgenurin
Tusen takkJippi! Gratulerer
Digital slår ut på HCG over 10, så den slår ut tidlig på 1-2 ukerTatt en strimmeltest tirsdag, onsdag og torsdag.. Fikk positiv digital på tirsdag, 8 dpo. Er ikke det veldig tidlig?!
Fin økning det! Ser ut som mine tester, så var interessant å høre hva hcg var. Krysser fingrene for at spiren blir med helt til målHar vært så bekymret for svake tester!
Ikm på onsdag, da var hcg på 22. Synes det var veldig lavt, men på fredag var den heldigvis 49. Krysser fingrene for at kroppen min bare produserer hcg skikkelig tregt
Fin stigning. Er det makesure? Synes å ha sett på forumet at det tar litt tid før strekene blir like sterke(?)Har vært så bekymret for svake tester!
Ikm på onsdag, da var hcg på 22. Synes det var veldig lavt, men på fredag var den heldigvis 49. Krysser fingrene for at kroppen min bare produserer hcg skikkelig tregt
Ja, det er Make Sure. Håper den blir sterkere og sterkere Har lovet meg selv å ikke teste så mye som jeg har gjort til nåFin stigning. Er det makesure? Synes å ha sett på forumet at det tar litt tid før strekene blir like sterke(?)
Vanskelig å ikke teste. Jeg tester mye selv. Oppdaget kjemisk/tidlig SA den ene gangen. Hadde positiv test i to uker etter første blødning som kom etter IKM. Glad for at jeg fortsatte å teste etter de første positive testeneJa, det er Make Sure. Håper den blir sterkere og sterkere Har lovet meg selv å ikke teste så mye som jeg har gjort til nå
Har vært gravid 2 ganger som har endt i SA. Og hatt en kjemisk, så har 100% dårlig erfaring med å være gravidVanskelig å ikke teste. Jeg tester mye selv. Oppdaget kjemisk/tidlig SA den ene gangen. Hadde positiv test i to uker etter første blødning som kom etter IKM. Glad for at jeg fortsatte å teste etter de første positive testene
Så leit og vondt Er ikke rart det går i mye testing. Håper det blir et vellykket svangerskap denne gangenHar vært gravid 2 ganger som har endt i SA. Og hatt en kjemisk, så har 100% dårlig erfaring med å være gravid
Ser veldig bra ut disse herHar vært så bekymret for svake tester!
Ingen tvil her! Gratulerer9dpo , nå tror jeg på at dette er babystrek
TakkIngen tvil her! Gratulerer
Gratulerer9dpo , nå tror jeg på at dette er babystrek