Tegn på fødsel

En tråd i 'Desember 2019' startet av ~Ønskebarn17&19, 18 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bellabanan Guest

Så spennende!!!!!!

2. Bellabanan Guest

Menssmerter i bølger her.. Litt sterkere enn når de startet nå.. Går sikkert over i løpet av kvelden/natten, er nok bare slike lure smerter som gir falskt håp til en lei hval:hungover: :hilarious:

• Morsom Morsom x 3
  3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Gått over her og....

4. Madeleinekso Andre møte med forumet

Nå har kynnere endret seg til å stråle i beina og ta tak i ryggen.. Det kan jo være spennende.. Og så har jeg vært hyppig på do (2 ganger nr 2 i løpet av 1,5 timer)... Tvitvii!! 39+5

• Optimistisk Optimistisk x 3
  5. Bellabanan Guest

:wtf:

6. Bellabanan Guest

Tenkte jeg skulle ta tiden bare for å se hvor ofte jeg fikk vondt:wideyed: og kynnerne kommer med ca 25-30min mellomrom og varer i 1 min:wideyed:

7. Bellabanan Guest

No more action:shifty: men faktisk sovet veldig godt i natt og DET er lenge siden!!

• Vinner Vinner x 1
  8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Kanskje det og er et tegn :D

9. Bellabanan Guest

Det hadde vært noe! Men ikke noe tegn til noe i dag. Hvordan har det gått med deg i dag?

10. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Har lett etter tegn hele helga her :p Er fullgåtte 38 uker nå så kan skje når som helst. Akkurat nå murrer det godt i korsryggen og jeg har hatt to sterke kynnere på en halvtime. Kanskje det er starten på noe :)
    Hadde vært fint å fått nå slik at jeg slapp eksamen på tirsdag :hilarious:

• Morsom Morsom x 2
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  11. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Jeg er faktisk kvalm.. Jeg aner ikke om det er noe tegn, men kommer sånn kvalme/ubehag innimellom

• Optimistisk Optimistisk x 2
  12. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Har hørt det kan være et tegn hos noen :D Krysser fingrene
    Når er terminen din?

13. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

21.desember :)

• Liker Liker x 1
  14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.

• Optimistisk Optimistisk x 4
  15. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Samme her.. jeg tenker det er et tegn :p

16. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Krysser fingrene :)

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk!

18. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Håper det er starten på noe!

Her er det fortsatt rolig. Kommer til å bli himla overrasket om fødsel starter den neste uka.

19. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Det er jo flere som ikke ante noe ugler i mosen før fødselen bare starter og, så håper det er slik for deg :happy:

20. Bellabanan Guest

Spennende! Håper det er noe på gang:D

• Optimistisk Optimistisk x 1

Del denne siden