B
Bellabanan
Guest
Nå er kynnere vonde. Sånn som sting på hver side i magen og holder og slipper etter noen sekund. Han beveger seg endel og. Gosj så spent jeg er
Så spennende!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er kynnere vonde. Sånn som sting på hver side i magen og holder og slipper etter noen sekund. Han beveger seg endel og. Gosj så spent jeg er
Gått over her og....Menssmerter i bølger her.. Litt sterkere enn når de startet nå.. Går sikkert over i løpet av kvelden/natten, er nok bare slike lure smerter som gir falskt håp til en lei hval
Gått over her og....
Kanskje det og er et tegnNo more action men faktisk sovet veldig godt i natt og DET er lenge siden!!
Kanskje det og er et tegn
Har hørt det kan være et tegn hos noen Krysser fingreneJeg er faktisk kvalm.. Jeg aner ikke om det er noe tegn, men kommer sånn kvalme/ubehag innimellom
21.desemberHar hørt det kan være et tegn hos noen Krysser fingrene
Når er terminen din?
Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.Det hadde vært noe! Men ikke noe tegn til noe i dag. Hvordan har det gått med deg i dag?
Samme her.. jeg tenker det er et tegnJeg er faktisk kvalm.. Jeg aner ikke om det er noe tegn, men kommer sånn kvalme/ubehag innimellom
Krysser fingreneEtter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.
Takk!Krysser fingrene
Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.
Det er jo flere som ikke ante noe ugler i mosen før fødselen bare starter og, så håper det er slik for degHåper det er starten på noe!
Her er det fortsatt rolig. Kommer til å bli himla overrasket om fødsel starter den neste uka.
Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.