~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Har kynnere og mens smerter og nedpress. Men tipper det ikke skjer noe før søndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var litt lyserosa på papiret etter dotur igår formiddag, og bittelitt mer tydelig blodspor nå i natt. Spørs om det modnes litt nå ja!
Skal man forresten egentlig ringe føden ved bittesmå blødninger på slutten? Var på ul på torsdag og alt var fint. Kjenner normalt med liv, ikke vondt osv.
Spennende!! Jeg hadde ringt for sikkerhetsskyld, hvis jeg hadde vært usikker håper det er noe på gang hos deg
Var litt lyserosa på papiret etter dotur igår formiddag, og bittelitt mer tydelig blodspor nå i natt. Spørs om det modnes litt nå ja!
Skal man forresten egentlig ringe føden ved bittesmå blødninger på slutten? Var på ul på torsdag og alt var fint. Kjenner normalt med liv, ikke vondt osv.
Nei, hadde ikke ringt for det
Så spennende å se om det snart skjer noe. Like greit å ringe inn, så slipper man alt ansvaret med det liksom! Og tenke i ettertid at hvorfor ringte jeg ikke.Var litt lyserosa på papiret etter dotur igår formiddag, og bittelitt mer tydelig blodspor nå i natt. Spørs om det modnes litt nå ja!
Jeg ville syns det var litt spennende med slim daMye (be)drag nederst i magen og slim hver dag. Ikke noe spennende
Høres ut som modningsrier og begynnende tegn på fødsel. Veldig bra med andre ordJeg er førstegangsfødende med termin den 26. Så har egentlig vært helt forberedt på å gå over terminen, og gjerne over nyttår
Men så våknet jeg i dag kl 05 med det som kjentes som mageknip. Det kom litt i bølger og jeg begynte å lure på om noe kunne være på gang, men det kjentes bestemt ut som mageknip og ikke som menssmerter. Tok ikke tiden på dem men de kom og gikk en stund, og jeg måtte på do flere ganger. Sovnet igjen og ble vekket på nytt kl 07, mer flyging på do og mageknip. Samme på nytt da jeg til slutt våknet kl 12. Har ikke sovet så lenge på leeeenge men tror kroppen trengte det!
siden da har det vært mer rolig, men fortsatt kjenner jeg mageknip-tak innimellom. De har ikke blitt noe sterkere.
har også sterke kynnere, og slimete utflod. Noen som har noe erfaring som kan si noe om hva dette kan være?
Noen erfaring med hvor lenge det eventuelt kan være sånn? Snakker vi timer, dager, uker?Høres ut som modningsrier og begynnende tegn på fødsel. Veldig bra med andre ord
Noen erfaring med hvor lenge det eventuelt kan være sånn? Snakker vi timer, dager, uker?
Takk for innspill! SpennendeDet er nok veldig, veldig individuelt. Tror uker er å ta litt i, men noen holder på i flere dager, mens hos andre går det plutselig fort. Men det sies vel at det meste går noe seinere hos førstegangsfødende, men her er det vel også store individuelle forskjeller.
Veldig individuelt. Kan være alt innimellom det du nevnerNoen erfaring med hvor lenge det eventuelt kan være sånn? Snakker vi timer, dager, uker?