Vannet mitt gikk i dag morges og nå begynner riene her
åååå! Så spennende! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannet mitt gikk i dag morges og nå begynner riene her
Så spennende!Vannet mitt gikk i dag morges og nå begynner riene her
Hurra! Lucky you!Vannet mitt gikk i dag morges og nå begynner riene her
Lucky!! Lykke tilVannet mitt gikk i dag morges og nå begynner riene her
Masse lykke til!Vannet mitt gikk i dag morges og nå begynner riene her
Hvordan går det?Litt kynnere og ryggsmerter i natten.. sikkert ingenting
Roet seg.. sovnet etter 3 timer ish... enn der ? Litt mens smerter og kynnere i dag men.Hvordan går det?
Så irriterende at det ikke bare kan starte.. Men det skjer forhåpentligvis noe modning ut av det da her skjer det ikke noe annet enn mye kynnere og litt nedpress.Roet seg.. sovnet etter 3 timer ish... enn der ? Litt mens smerter og kynnere i dag men.
Samme til deg da, med andre ord..Så irriterende at det ikke bare kan starte.. Men det skjer forhåpentligvis noe modning ut av det da her skjer det ikke noe annet enn mye kynnere og litt nedpress.
Da
Samme til deg da, med andre ord..
Skikkelig ri igår kveld. Tok tak i ryggen og magen og måtte bare slappe av gjennom den.. Og det var det.. Dette er det merkeligste jeg har opplevd
Samme skjedde her en dag! Fikk 4 skikkelige rier ila en time så stoppet det. Gjett om jeg ble surSkikkelig ri igår kveld. Tok tak i ryggen og magen og måtte bare slappe av gjennom den.. Og det var det.. Dette er det merkeligste jeg har opplevd
Samme skjedde her en dag! Fikk 4 skikkelige rier ila en time så stoppet det. Gjett om jeg ble sur
Ikke jeg heller.. er min fjerde, så jeg var ganske klar når jeg kjente det igjen. Og ikke tvil om hva det var liksom. Så har ingen anelse dessverre. Håper det tar seg opp igjen snart for oss beggeHvorfor skjer det da? Jeg har faktisk ikke opplevd det før med de to andre
Ikke jeg heller.. er min fjerde, så jeg var ganske klar når jeg kjente det igjen. Og ikke tvil om hva det var liksom. Så har ingen anelse dessverre. Håper det tar seg opp igjen snart for oss begge