Tegn på fødsel

Etter en travel dag, ikke fått slappet av før nå siden kl 7 i dag tidlig, så er de sterke vonde kynnerne tilbake..samme som jeg hadde her om kvelden, men kjenner det godt bak også nå..har hatt masse kynnere hele dagen, men ikke som har vært så vonde som nå... nå har jeg veldig vondt i bekkenet og klarer nesten ikke gå i kveld, så det kan jo være derfor jeg kjenner det veldig godt nå også da.. Uansett spennende at noe skjer, noe fødsel på gang er det nok ikke.
 
Litt kynnere og ryggsmerter i natten.. sikkert ingenting
 
Får noen skikkelige tak og det er akkurat som rier og så gir det seg. Best for de takene at de gjør noe fornuftig altså! For orker ikke gå rundt sånn kjempe lenge.. Uke 39 idag
 
Roet seg.. sovnet etter 3 timer ish... enn der ? Litt mens smerter og kynnere i dag men.
Så irriterende at det ikke bare kan starte.. Men det skjer forhåpentligvis noe modning ut av det da:) her skjer det ikke noe annet enn mye kynnere og litt nedpress.
 
De siste par dagene har jeg faktisk kjent kynnerne uten å måtte fysisk ta på magen. Ikke ubehagelig eller noe, men merker det strammer seg. Fascinerende. :p Var flere da vi var på butikken nå.

Spent på når det starter altså!
 
Da
Så irriterende at det ikke bare kan starte.. Men det skjer forhåpentligvis noe modning ut av det da:) her skjer det ikke noe annet enn mye kynnere og litt nedpress.
Samme til deg da, med andre ord..:Heartred
 
Skikkelig ri igår kveld. Tok tak i ryggen og magen og måtte bare slappe av gjennom den.. Og det var det.. Dette er det merkeligste jeg har opplevd
 
Skikkelig ri igår kveld. Tok tak i ryggen og magen og måtte bare slappe av gjennom den.. Og det var det.. Dette er det merkeligste jeg har opplevd

Føler med deg, så irriterende at det stoppet opp der:shifty:
 
Skikkelig ri igår kveld. Tok tak i ryggen og magen og måtte bare slappe av gjennom den.. Og det var det.. Dette er det merkeligste jeg har opplevd
Samme skjedde her en dag! Fikk 4 skikkelige rier ila en time så stoppet det. Gjett om jeg ble sur :hilarious:
 
Hvorfor skjer det da? Jeg har faktisk ikke opplevd det før med de to andre
Ikke jeg heller.. er min fjerde, så jeg var ganske klar når jeg kjente det igjen. Og ikke tvil om hva det var liksom. Så har ingen anelse dessverre. Håper det tar seg opp igjen snart for oss begge
 
Ikke jeg heller.. er min fjerde, så jeg var ganske klar når jeg kjente det igjen. Og ikke tvil om hva det var liksom. Så har ingen anelse dessverre. Håper det tar seg opp igjen snart for oss begge

Ja, får håpe det! Og at de i det minste gjør noe nyttig mtp åpning :smug:
 
Back
Topp