Er det nå det? Jeg har ikke termin før 27.12 og ikke er jeg klar for fødsel, sånn mentalt. Gruer meg sånn og tenker konstant på hvordan det kommer til å bli..Så bra ??!
Kommende storesøster kom 1 uke før termin i 2017..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det nå det? Jeg har ikke termin før 27.12 og ikke er jeg klar for fødsel, sånn mentalt. Gruer meg sånn og tenker konstant på hvordan det kommer til å bli..Så bra ??!
Samme her, egentlig. Alt gikk fint liksom
Jeg forstår deg godt. Jeg har termin 26 og ei frøken på snart 2 år som jeg fikk noen dager etter termin. Hva gruer du deg mest for ? Jeg gruer meg for all den dårlige samvittigheten jeg sikkert får ovenfor frøkna siden det liksom er meg og henne mot verden! Så gruer meg mest for å være borte ifra henne istedenfor fødselEr det nå det? Jeg har ikke termin før 27.12 og ikke er jeg klar for fødsel, sånn mentalt. Gruer meg sånn og tenker konstant på hvordan det kommer til å bli..
Kommende storesøster kom 1 uke før termin i 2017..
Jenta vår er 2,5 og jeg gruer meg også til å være borte fra henne. Hun vil feks IKKE at bestemor skal passe henneJeg forstår deg godt. Jeg har termin 26 og ei frøken på snart 2 år som jeg fikk noen dager etter termin. Hva gruer du deg mest for ? Jeg gruer meg for all den dårlige samvittigheten jeg sikkert får ovenfor frøkna siden det liksom er meg og henne mot verden! Så gruer meg mest for å være borte ifra henne istedenfor fødsel
Koselig. Jeg hører og på regnet, men har flyttet meg ifra sofaen,levende lys og strikketøy til senga. Godt å høre at jeg ikke er alene med å kvie meg for å være borte,alså! det som er spennende, man vet liksom ikke.... Her er det litt mens smerter og kynnere faktisktJenta vår er 2,5 og jeg gruer meg også til å være borte fra henne. Hun vil feks IKKE at bestemor skal passe henne
Ellers har mine to forrige fødsler vært så like. Hva om denne blir anderledes? Jeg er så innstilt på at det skal bli likt og at det muligens skal ta kortere tid enn de 5 timene jeg brukte med de andre..men det er jo ikke sikkert
Nå har jeg kynnere med 6 minutters intervall. Sov i to timer i ettermiddag, så jeg er ikke så trett. Sitter å hører på regnet, registrerer kynnere og leser bok mens resten av huset sover.
Er det noe på gang mon tro?
Tror du du går over tiden denne gangen også? Jeg har en sterk følelse på at denne kommer før Det har jeg alltid hatt..Koselig. Jeg hører og på regnet, men har flyttet meg ifra sofaen,levende lys og strikketøy til senga. Godt å høre at jeg ikke er alene med å kvie meg for å være borte,alså! det som er spennende, man vet liksom ikke.... Her er det litt mens smerter og kynnere faktiskt
Jeg har egentlig tenkt at han kommet før, eller overtid så jeg vingler veldig! Blir spennende å se om magefølelsen din er rett daTror du du går over tiden denne gangen også? Jeg har en sterk følelse på at denne kommer før Det har jeg alltid hatt..
Jeg orker ikke å ligge i senga for å vri meg i flere timer. Jeg sover så dårlig Da er det bedre å sitte oppe for å bli skikkelig trett
Vi utsatte frøkna sin feiring nettopp av den årsaken.. litt vanskelig å avgjøre men det føltes riktig. Sånn i tilfelle.To timer på kjøpesenter pluss svømmehallen med gutta i går (kalendergave) gjorde jobben sin altså. Sliiiten i kroppen! Heldigvis tar mannen gutta nå på morgenen så jeg kan fokusere på meg selv. Foreløpig er fokuset kun på å ligge i senga og kjenne på konstante murringer... skal på julemorgen på skolen med eldstemann i dag, og har legetime kl.11 - skulle helst bare blitt liggende, men Er ikke innstilt på å føde før tiden nå egentlig, for vi har fullt program neste uke (teater, kino og 2 x bursdagsfeiring for yngstemann)... kanskje ikke så lurt iom at jeg da blir 39 uker, haha!
Jeg prøver å mentalt forberede meg på at det kan skje i dag og at det kan skje om fire-fem ukerJeg har egentlig tenkt at han kommet før, eller overtid så jeg vingler veldig! Blir spennende å se om magefølelsen din er rett da
Nå murra det godt inatt og mens smerter med 2-3 flekker blod idag så håpe noe skjer. Selv om jeg egentlig ikke tror det? Nei det er så vanskelig
Helt sant! Det er en så syk måte å forberede seg på alsåJeg prøver å mentalt forberede meg på at det kan skje i dag og at det kan skje om fire-fem uker
Så spennende med deg også da! Vi har jo modningstegn begge to!
omg, nå skjer det noe!Masse slim,2-3dråper blod og urolig mage
Nei var ikke oppe i det hele tatt, bare rett på innsiden kjente det var veldig slimete så da dro jeg forsiktig i den resten kom nå på morgenen så riene har tatt seg opp nåHvor lang opp var du da og kjente? det har jeg aldri hørt om, skikkelig fascinerende
Kanskje?!omg, nå skjer det noe!
Sååå gøy! Lykke til!Nei var ikke oppe i det hele tatt, bare rett på innsiden kjente det var veldig slimete så da dro jeg forsiktig i den resten kom nå på morgenen så riene har tatt seg opp nå
Lykke til!Lykke til begge to! her er ingen modningenstegn lenger bortsett fra de evinnelige kynnerene. Sitter hos fastlegen for å kontrollere blodtrykk og protein i urin. Spent på målingene.