Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å spørre, men sendte henne en melding, hihiHvis du ikke allerede har vært der kan du jo spørre om det er noe «rutine» for om de gjør det eller hva, bare lufte ideen litt og se reaksjonen. Usikker på om min jordmor gjør det, har ikke hørt noe snakk om det at all. En uke til termin og kontroll i dag
Murret godt idag og, mye mens smerter og økt utflod.. håper det er gode tegn. Føler han ligger lenger ned i bekkenet og
Gud så spennende her er jeg kvalm,mens murringer og løs i magenHar murrer så mye i natt. Noen skikkelige menssmerter, og med en gang jeg setter meg ned så kommer både de og kynnerene.. skal til fastlegen for kontroll på fredag. Skal be henne sjekke meg igjen.. er ganske vondt og ubehagelig men ...
Nå hadde jeg nettopp to på rappen som tok tak i korsryggen også... Shitt.. plutselig kan det jo bare skje!
Skikkelig mage trøbbel i dag alså! Murrer og litt nedpress. Vært på do 4-5 ganger allerede. Kvalm, lite matlyst og jern smak i munnen. Litt hodepine. Økt mengde utflod.
Samme som jeg har idag! Også tror jeg nettopp slimproppen forsvant, og murringene er begynt å bli sterkere nå :OSkikkelig mage trøbbel i dag alså! Murrer og litt nedpress. Vært på do 4-5 ganger allerede. Kvalm, lite matlyst og jern smak i munnen. Litt hodepine. Økt mengde utflod.
Skikkelig mage trøbbel i dag alså! Murrer og litt nedpress. Vært på do 4-5 ganger allerede. Kvalm, lite matlyst og jern smak i munnen. Litt hodepine. Økt mengde utflod.
Lucky!!!Samme som jeg har idag! Også tror jeg nettopp slimproppen forsvant, og murringene er begynt å bli sterkere nå :O
Så spennende Hvordan verk er det?Her har mensverkingen startet igjen, sammen med noen kynnere av og til og en del stikkninger Men den verkingen er konstant og har vært det i 3 timer snart.. Skjønner ikke helt hva det skal være godt for.. Var ikke særlig behagelig å gå på butikken slik kjente jeg.
Jeg er så misunnelig.. tror ikke noe skjer på leeenge.... Huff, begynner å bli litt vemodig. Nå er jeg klar for å få kroppen tilbake og det er 3 uker til termindato idag, herregud jeg må motivere meg litt nåMå jo skje noe hos deg snart!!! her har alt utenom den sprengt høne følelsen forsvunnet. Kynnerene er jo der men ikke på langt nær så vonde. Jaja.. mandag er dagen likevel
Noen sier detEr kvalme et tegn på modning?
Så spennende Hvordan verk er det?
Jeg er så misunnelig.. tror ikke noe skjer på leeenge.... Huff, begynner å bli litt vemodig. Nå er jeg klar for å få kroppen tilbake og det er 3 uker til termindato idag, herregud jeg må motivere meg litt nå