Tegn på fødsel



Det som også er seigt.. er ar hvis jeg ikke skulle bli satt i gang om 9 dager... så hadde jeg kunnet gått gravid i inntil 4 uker til hvis jeg gikk til maks overtid... det hadde ikke vært til å le seg ihjel av akkurat. Nå får jeg ikke gå over 16 desember som er termin på grunn av blodtrykket. Men blir satt i gang en uke før tiden, altså den 9 desember sånn at de skal rekke å legge inn epidural på meg fordi det bare er en kanskje to plasser å legge den og veldig trange forhold. Sånn sett er jeg «heldig» og sjeleglad.. jeg teller ned dagene og håper det starter av seg selv før den tid...
 
Det som også er seigt.. er ar hvis jeg ikke skulle bli satt i gang om 9 dager... så hadde jeg kunnet gått gravid i inntil 4 uker til hvis jeg gikk til maks overtid... det hadde ikke vært til å le seg ihjel av akkurat. Nå får jeg ikke gå over 16 desember som er termin på grunn av blodtrykket. Men blir satt i gang en uke før tiden, altså den 9 desember sånn at de skal rekke å legge inn epidural på meg fordi det bare er en kanskje to plasser å legge den og veldig trange forhold. Sånn sett er jeg «heldig» og sjeleglad.. jeg teller ned dagene og håper det starter av seg selv før den tid...
Kan godt forstå at du teller ned dager da, og gjerne vil at det starter før!
Håper og det er gang på noe snart, og kjente jeg ble skuffa etter sex igår at ikke noe har skjedd :hilarious:
 
Fortsatt ingen tegn på fødsel her, lille trives høyt opp og jeg forbereder meg på overtid. Nå går det egentlig helt greit det altså, selv om jeg er møkk lei av å ha vondt. Er enda ikke helt klar for baby. :hilarious:
 
Hatt en del kynnere igjen i dag. Kjenner de ganske så godt, så håper det er med på å gjøre noe modning.
 
Hatt økt utflod idag, sånn jeg har tenkt "er det fostervann?" Men tror ikke det. Har innlegg på da.
 
Kjenner at jeg ikke helt tørr å spørre jeg:nailbiting: eller vil:yuck: samtidig som jeg vil ha ut den her ungen så fort som mulig:hilarious:
Jeg er litt redd for å spørre - bli sjekket og så bli totalt skuffa pga lite modning!:banghead:
De gjør det vel kanskje ikke før da eller da uansett hvor mye vi spør :blackeye:
 
Jeg er litt redd for å spørre - bli sjekket og så bli totalt skuffa pga lite modning!:banghead:
De gjør det vel kanskje ikke før da eller da uansett hvor mye vi spør :blackeye:

Ja ikke sant.. Nei sikkert ikke.. Jeg har to ganger igjen til jordmor nå før termin. Håper jo at jeg ikke får brukt for den siste timen.
 
Ja ikke sant.. Nei sikkert ikke.. Jeg har to ganger igjen til jordmor nå før termin. Håper jo at jeg ikke får brukt for den siste timen.
Jeg får bare satt opp time en om gangen fremover.. Håper å måtte avlyse avtalene ja! Har time på tirsdag, den rekker jeg selvsagt :p når er neste JM time ?
 
Jeg får bare satt opp time en om gangen fremover.. Håper å måtte avlyse avtalene ja! Har time på tirsdag, den rekker jeg selvsagt :p når er neste JM time ?

Åja:) har hatt mine timer klare i 2 mnd jeg nesten. Ja den rekker du nok hvis det ikke plutselig skulle skje noe i morgen:D jeg har neste time den 11. Og siste den 19.
 
Hadde masse kynnere i hele går, økt utflod den siste tiden. Han ligger med hodet festet så langt ned at når jordmor kjenner hvordan han ligger kjenner hun rundt nakken på han rett over skambeinet mitt.
Skal til jordmor i dag, og har i grunn lyst til å spørre om å sjekke modning men er usikker på om jeg tør- vil ikke bli skuffet, hehe :p
 
Hadde masse kynnere i hele går, økt utflod den siste tiden. Han ligger med hodet festet så langt ned at når jordmor kjenner hvordan han ligger kjenner hun rundt nakken på han rett over skambeinet mitt.
Skal til jordmor i dag, og har i grunn lyst til å spørre om å sjekke modning men er usikker på om jeg tør- vil ikke bli skuffet, hehe :p
Hvis du ikke allerede har vært der kan du jo spørre om det er noe «rutine» for om de gjør det eller hva, bare lufte ideen litt og se reaksjonen. Usikker på om min jordmor gjør det, har ikke hørt noe snakk om det at all. En uke til termin og kontroll i dag :)
 
Uke 38 her, hadde mye tynn utflod men bedre nå, slimpropp er gått for noen dager siden(mener jeg), mye nedpress og verre siste uka, dårlig/urolig mage, kynnere av og til, mer rå-melk lekkasjer osv..
 
37+0 og vonde mens smerter og kynnere iløa 30-60 min idag. Ga seg jo.. men håper det hjelper ifht modning.
 
Back
Topp