Tegn på fødsel

Har opplevd å få smerter/verk midt på magen/rundt navlen, samtidig som magen er stein hard. Dette varer konstant i ca. en halvtime, og det er såpass at jeg må puste meg gjennom det. Hatt det tre ganger og det kommer enten når jeg hviler meg eller når jeg ligger og sover på natta. Aner ikke hva det er, men sikkert modningstegn ‍♀️
 
37+3 nå
Kvalm, nedpress, kynnere.. Natt til i dag måtte jeg opp en tur, og da var det så vondt rundt nedre del av magen at jeg skalv i beina og var usikker på om jeg skulle klare å komme meg frem og tilbake til badet. Har sykt halsbrann hver kveld og våkner med støl/øm mage.. #elskeråværehøygravid
 
37+3 nå
Kvalm, nedpress, kynnere.. Natt til i dag måtte jeg opp en tur, og da var det så vondt rundt nedre del av magen at jeg skalv i beina og var usikker på om jeg skulle klare å komme meg frem og tilbake til badet. Har sykt halsbrann hver kveld og våkner med støl/øm mage.. #elskeråværehøygravid
Huff føler med deg... oh the joy
 
35+4 og litt økt utflod og nedpress men det er jo som normalt...
 
Hvordan kjennes nedpress ut? Kan ikke huske å ha hatt det med de andre, og ikke kynnere heller. Men nå har jeg ofte skikkelig ubehag laangt ned i livmora, kommer når lillemor er veldig aktiv og åler på seg. Virker som hun trykker seg nedover på en måte? Verker skikkelig der nede, i noen få sekunder, og så gir det seg igjen. Og så kommer det igjen. Kanskje nedpress? Eller noe modning av noe slag. Ubehagelig i hvert fall! Jeg må si "AU" når det skjer :knegg:
 
Det kjennes ut som jeg sitter på hodet til babyen. Gjør vondt å sitte rett og og ned med noe som kjennes ut som en tennisball i skjeden
 
Det kjennes ut som jeg sitter på hodet til babyen. Gjør vondt å sitte rett og og ned med noe som kjennes ut som en tennisball i skjeden
Husker jeg hadde det slik ved fødsel, så det må være vanskelig å ha det slik nå
 
Løs mage.. kanskje kanskje
 
Hvordan kjennes nedpress ut? Kan ikke huske å ha hatt det med de andre, og ikke kynnere heller. Men nå har jeg ofte skikkelig ubehag laangt ned i livmora, kommer når lillemor er veldig aktiv og åler på seg. Virker som hun trykker seg nedover på en måte? Verker skikkelig der nede, i noen få sekunder, og så gir det seg igjen. Og så kommer det igjen. Kanskje nedpress? Eller noe modning av noe slag. Ubehagelig i hvert fall! Jeg må si "AU" når det skjer :knegg:

Syns det kan stikke noe voldsomt i vagina når hodet presses ned. Kjennes og ut som litt trykk på blæra og underlivet, spesielt når babyen er veldig aktiv og har hodet rett nedi der.
 
Noe nedpress her og, men ellers ingen tegn på at det skal skje noe med det første.
 
Har vært lagt inn på sykehuset (oktober) for truende prematur fødsel, har hatt tegn helt siden da, men har hatt fler tegn de siste to ukene.
Nedpress, kynnere, appetitten er opp og ned og jeg vet ikke om disse er tegn, men : annenhver dag med diare og forstoppelse, ekstrem halsbrann, sykt urolige bein, veldig hissig og sunket mage
 
Lite appetitt, sykt kvalm igår, og masse liv i magen. Litt vondt på nedre side venstre men tror det er fordi babyen sparker/ligamentsmerter eller såre nerver. Føler litt smerter i ryggen og generelt veldig sliten og på gråten.
 
36+5 og håper sex kan hjelpe på litt. De to siste gangen har det kommet bittelitt blod på papiret når jeg har tørka meg. Men det er nok bare skjøre slimhinner, men jeg tar meg selv i å "ha! bare kjør på nå kroppen" når jeg myser på papiret :hilarious: men tipper jeg sover godt inatt uansett..
 
36+5 og håper sex kan hjelpe på litt. De to siste gangen har det kommet bittelitt blod på papiret når jeg har tørka meg. Men det er nok bare skjøre slimhinner, men jeg tar meg selv i å "ha! bare kjør på nå kroppen" når jeg myser på papiret :hilarious: men tipper jeg sover godt inatt uansett..

Hver minste vondte håper jeg er starten på fødsel... men nei... er 38+1..
 
Back
Topp