~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
ÅhJa, litt spenning hver dag håper vi. Han kom dagen før termin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅhJa, litt spenning hver dag håper vi. Han kom dagen før termin!
Jaja hehe!Men det hadde vært veldig gøy ja! Hehe.
Mensmurringer som jeg må puste meg gjennom/klarer ikke snakke. Kynnere. Men vært heftige noen får dager bare.. Spent!
Ligger ikke i bekkenet, ikke festet, snur seg til stadighet... hodet ned eller opp eller mest tverrleie.Hvordan ligger baby i bekkenet da? Fast, eller fritt?
Huff føler med deg... oh the joy37+3 nå
Kvalm, nedpress, kynnere.. Natt til i dag måtte jeg opp en tur, og da var det så vondt rundt nedre del av magen at jeg skalv i beina og var usikker på om jeg skulle klare å komme meg frem og tilbake til badet. Har sykt halsbrann hver kveld og våkner med støl/øm mage.. #elskeråværehøygravid
Husker jeg hadde det slik ved fødsel, så det må være vanskelig å ha det slik nåDet kjennes ut som jeg sitter på hodet til babyen. Gjør vondt å sitte rett og og ned med noe som kjennes ut som en tennisball i skjeden
Nei jeg er bare uke 35,så er lenge å ikke kunne sitte ordentligHusker jeg hadde det slik ved fødsel, så det må være vanskelig å ha det slik nå
Hvordan kjennes nedpress ut? Kan ikke huske å ha hatt det med de andre, og ikke kynnere heller. Men nå har jeg ofte skikkelig ubehag laangt ned i livmora, kommer når lillemor er veldig aktiv og åler på seg. Virker som hun trykker seg nedover på en måte? Verker skikkelig der nede, i noen få sekunder, og så gir det seg igjen. Og så kommer det igjen. Kanskje nedpress? Eller noe modning av noe slag. Ubehagelig i hvert fall! Jeg må si "AU" når det skjer
HuffNei jeg er bare uke 35,så er lenge å ikke kunne sitte ordentlig
36+5 og håper sex kan hjelpe på litt. De to siste gangen har det kommet bittelitt blod på papiret når jeg har tørka meg. Men det er nok bare skjøre slimhinner, men jeg tar meg selv i å "ha! bare kjør på nå kroppen" når jeg myser på papiret men tipper jeg sover godt inatt uansett..