Tegn på fødsel

Jeg er så misunnelig.. tror ikke noe skjer på leeenge.... Huff, begynner å bli litt vemodig. Nå er jeg klar for å få kroppen tilbake og det er 3 uker til termindato idag, herregud jeg må motivere meg litt nå :angelic:

Hva skal vi motivere oss med? Jeg føler meg som en hval, blir kvalm av meg selv i speilet, ingen klær passer snart, heller ikke gravidklær, og jeg nekter å kjøpe nye av de nå! Og enda skal magen vokse i flere uker til! Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve!
 
Har hatt modningsrier siden mandag, var innom føden på onsdag for da tok dem seg litt opp men dabbet av på kvelden.. Hadde 2 cm men kunne godt gå sånn i mange dager :bag: dro ut slimproppen i dusjen i dag så hadde håpet det gjorde utslaget men riene har ikke tatt seg noe mer opp.. Kjedelig..
 
Har hatt modningsrier siden mandag, var innom føden på onsdag for da tok dem seg litt opp men dabbet av på kvelden.. Hadde 2 cm men kunne godt gå sånn i mange dager :bag: dro ut slimproppen i dusjen i dag så hadde håpet det gjorde utslaget men riene har ikke tatt seg noe mer opp.. Kjedelig..

Dro du ut slimproppen selv? :nailbiting:
 
Hva skal vi motivere oss med? Jeg føler meg som en hval, blir kvalm av meg selv i speilet, ingen klær passer snart, heller ikke gravidklær, og jeg nekter å kjøpe nye av de nå! Og enda skal magen vokse i flere uker til! Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve!

Hufff!!! Jeg føler sååå med deg! Har hatt det sånn siden 32 uker... Men en liten oppmuntring kan være at vekten hos meg stoppet opp i uke 35/36 uten at jeg har gjort noenting for det. Er nesten sengeliggende og pleietrengende, og spiser bare det jeg har lyst på.. Så de klærne som begynte å bli små i uke 32 passer fortsatt 39+3 i dag ☺️ og tiden går sakte men sikkert fremover, selvom det er tungt og skikkelig dritt. Du har min fulle sympati!
 
Hva skal vi motivere oss med? Jeg føler meg som en hval, blir kvalm av meg selv i speilet, ingen klær passer snart, heller ikke gravidklær, og jeg nekter å kjøpe nye av de nå! Og enda skal magen vokse i flere uker til! Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve!

Er så enig! Føler meg som en fange i egen kropp. Og det er jo ikke sånn at man blir helt fotballfrue to dager etter fødselen heller, akkurat. Selv om jeg skulle ønske det gikk an å bestille drømmekroppen og få den levert på døra dagen etter fødsel eller noe.
 
Er så enig! Føler meg som en fange i egen kropp. Og det er jo ikke sånn at man blir helt fotballfrue to dager etter fødselen heller, akkurat. Selv om jeg skulle ønske det gikk an å bestille drømmekroppen og få den levert på døra dagen etter fødsel eller noe.
Det burde gått an alså!:angelic: Det minste vi kunne fått som belønning:hilarious:
 
Hufff!!! Jeg føler sååå med deg! Har hatt det sånn siden 32 uker... Men en liten oppmuntring kan være at vekten hos meg stoppet opp i uke 35/36 uten at jeg har gjort noenting for det. Er nesten sengeliggende og pleietrengende, og spiser bare det jeg har lyst på.. Så de klærne som begynte å bli små i uke 32 passer fortsatt 39+3 i dag ☺️ og tiden går sakte men sikkert fremover, selvom det er tungt og skikkelig dritt. Du har min fulle sympati!

Så godt at den stoppet opp, det har den ikke gjort her for å si det sånn, synes jeg har lagt på meg 5kg hver natt som går:facepalm: mannen sine klær er nok de jeg må inn i de siste ukene, ikke særlig fint å pynte seg i julen med manneklær:wtf: :hilarious:huff å være sengeliggende i tillegg kan ikke være lett:nailbiting: men godt du kan trøstespise litt hvertfall da:happy: håper det blir baby på deg snart!!
 
Så du har termin 26. Jeg har egentlig 16.. forstår deg godt.
Man er tung og uhamslig og i det store og det hele sliten av å være gravid.. jeg har veldig ambivalente følelser for at hun kommer en gang neste uke. Leste poliklinisk notat fra legebesøket på tirsdag og da skrev legen at livmorhalsen var lang og lukket men myk. Så regner med at induksjonen kan ta laaaaang tid... med første tok den 3 døgn med 11 cytotec.. men når fødselen først kom i gang gikk det kun 45 min. Med nr to gikk det 1 døgn og 3 cytotec tross 3 cm åpning. Åpnet seg ikke mer så de tok vannet og fra første rie til hun var ute gikk det 34 min... så raske styrtfødsler.
Absolutt, man er et skall av seg selv. Og det er tøffere nå, med et barn å holde følge med i tillegg! Men, det skal nok gå på et vis.
Ja, sant.. skjønner du tenker det kan ta tid sa også. Gikk 4 dager nesten før frøkna kom sist gang. Tabletter,ballong,de tok vannet og hun kom nesten et døgn etterpå...
Får trøste oss med det at hver fødsel er ulik og håpe det har skjedd mye for deg til Mandag.
 
Er så enig! Føler meg som en fange i egen kropp. Og det er jo ikke sånn at man blir helt fotballfrue to dager etter fødselen heller, akkurat. Selv om jeg skulle ønske det gikk an å bestille drømmekroppen og få den levert på døra dagen etter fødsel eller noe.

Nei ikke sant! :hilarious: haha. Det hadde vært gull! Hadde faktisk aldri trodd jeg kom til å føle meg slik jeg gjør nå! :shifty: vil ikke gå ut å vise meg for folk:shy:
 
Hva skal vi motivere oss med? Jeg føler meg som en hval, blir kvalm av meg selv i speilet, ingen klær passer snart, heller ikke gravidklær, og jeg nekter å kjøpe nye av de nå! Og enda skal magen vokse i flere uker til! Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve!
Jeg aner ikke :hilarious::hilarious: at vi snart får den etterlengtede skatten vår? Nesten dét hjelper ikke haha huff! Neida, men feks ikveld, så sov frøkna og mannen og jeg satt oppe alene og så favoritt program på TV og strikka og bare koste meg. Ingen å ta hensyn til. Eller det å gå på butikken alene uten skrikende baby som må drasse med i bilstolen eller hyler og MÅ ammes NÅ!:dead: sånne tanker prøver jeg å ha, liksom være litt takknemlig for tiden jeg har med frøkna og muligheten for å gå å legge meg når jeg vil.. Jeg aner ikke egentlig som du sikkert skjønner. Og tenker at inatt, da kan det godt skje noe!
 
Jeg aner ikke :hilarious::hilarious: at vi snart får den etterlengtede skatten vår? Nesten dét hjelper ikke haha huff! Neida, men feks ikveld, så sov frøkna og mannen og jeg satt oppe alene og så favoritt program på TV og strikka og bare koste meg. Ingen å ta hensyn til. Eller det å gå på butikken alene uten skrikende baby som må drasse med i bilstolen eller hyler og MÅ ammes NÅ!:dead: sånne tanker prøver jeg å ha, liksom være litt takknemlig for tiden jeg har med frøkna og muligheten for å gå å legge meg når jeg vil.. Jeg aner ikke egentlig som du sikkert skjønner. Og tenker at inatt, da kan det godt skje noe!

Ja smarte tanker, det var det! Har tenkt litt sånn å nyte tiden med frøkna her jeg å, men jeg tror jeg sprekker hvis jeg går over/til termin altså! Det gjør rett og slett vondt i huden:hilarious: alle smerter er velkommen!
 
Ja smarte tanker, det var det! Har tenkt litt sånn å nyte tiden med frøkna her jeg å, men jeg tror jeg sprekker hvis jeg går over/til termin altså! Det gjør rett og slett vondt i huden:hilarious: alle smerter er velkommen!
Hehe, såpass! Var du så lei med frøkna?
 
Har hatt modningsrier siden mandag, var innom føden på onsdag for da tok dem seg litt opp men dabbet av på kvelden.. Hadde 2 cm men kunne godt gå sånn i mange dager :bag: dro ut slimproppen i dusjen i dag så hadde håpet det gjorde utslaget men riene har ikke tatt seg noe mer opp.. Kjedelig..
Hvor lang opp var du da og kjente?:hilarious: det har jeg aldri hørt om, skikkelig fascinerende :D
 
Back
Topp