Tegn på fødsel

En tråd i 'Desember 2019' startet av ~Ønskebarn17&19, 18 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Det høres jo ut som gode modnings tegn om ikke annet. Siden du har født før så er vel sjangsen ok for at noe skjer både før og etter termin hehe

2. Madeleinekso Andre møte med forumet

Jeg føler at jeg ble litt lurt av forrige svangerskap.. Følte meg liksom aldri gravid, bortsett fra da magen plutselig var i veien når jeg skulle reise meg opp osv.. Så jeg var så innstilt på at dette ikke kom til å bli noe problem, men fyyy assa!! Nå har jeg hatt kløe, vektoppgang til skyene, brukket et ribbein, bekkenløsning og er så og si sengeliggende med drøssevis av kynnere.. Så unnskyld til alle damer som jeg har tenkt at klager mye i graviditeten sin ♥️ Jeg får igjen for forrige svangerskap nå... Trøsten er at jeg forrige måtte føde med vakuum og hadde kjempe vondt i ukene etterpå, kanskje jeg slipper unna det denne gangen?? ♥️ Masse lykke til i siste innspurt vakre damer!

• Hjertelig Hjertelig x 4
  3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg føler meg skikkelig uvel ikveld. 2.5 timer på kjøpesenter slo meg helt ut med vonde kynnere, litt vondt på høyre side (han flytta og sparka meg -kjente ut som sting??) Og mindre vonde kynnere. Det murrer godt og. Men ikke noe særlig mer slim/blod så jeg vet ikke.

4. Teeny Teeny Julegavene 2019

Fikk litt blodtilblandet slim med bittelitt fersk blod i går. Kom ikke så mye mer da jeg tørka meg, så tenkte det ikke var noe. Ikke kommet noe mer nå heller. Har til tider nedpress og litt kynnere om kvelden, men ikke noe nytt egentlig.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  5. Milli89 Forelsket i forumet Julegavene 2019

Hadde det for tre uker siden, still preggo :hilarious: Kan håpe det er tegn for deg, for meg var det baare for å tulle til litt oppi topplokket :hilarious:

• Liker ikke Liker ikke x 1
  6. Minimoor Blir kjent med forumet

Nå tror jeg muligens ting er i gang- har skikkelig nedpress, føles som om hodet allerede er på vei ut(!), nessmerter og enten er det rier eller falske rier, varer ca. 1-2 min og kommer med 3-5 min mellomrom :O

• Optimistisk Optimistisk x 7
  7. Bellabanan Guest

Masse lykke til om du er i gang nå!

8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Tvi tvi!

9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Natten har vært roligere.. æsj alså.

• Liker ikke Liker ikke x 1
  10. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Spennende! Krysser fingrene

11. Bellabanan Guest

Så dumt.

12. Minimoor Blir kjent med forumet

det dabbet av utover natten, har fortsatt murringer, men bare på «mensen nivå» :(

13. Minimoor Blir kjent med forumet

Dabbet av igjen, men var så jeg ringte føden, og de sa at OL det holdt på lengre/ ble mer intenst måtte jeg komme inn! Så jeg håper det tar seg opp igjen de nærmeste dagene, aller helst til torsdag, for da skal storesøster være hos pappaen sin, hadde vært perfekt timing :D

14. Bellabanan Guest

Alle tegn på noe er på gang er borte.. Blir nok ikke noe baby på en stund her:wtf:

15. Teeny Teeny Julegavene 2019

Hadde dette og i uke 23, så antar det bare er skjøre slimhinner og jeg blør lett pga blødersykdommen min.

Håper egentlig ikke på at fødselen starter for har time til planlagt KS on 9 dager. Går vannet feks, blir det jo akutt KS og vil helst unngå det...

16. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Æsj da

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Mens murringer igjen og kynnere. Men føler ikke at det tar seg opp.

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

En bitteliten flekk blod på papiret nå. Det stikker veldig og. Jeg tar alt jeg kan få :hilarious:

19. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Syns jeg kjente noen murringer, men var visst bare uggen mage. :hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  20. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Nå er kynnere vonde. Sånn som sting på hver side i magen og holder og slipper etter noen sekund. Han beveger seg endel og. Gosj så spent jeg er

• Optimistisk Optimistisk x 4

Del denne siden