Tegn på fødsel

Jeg har fortsatt bare disse nedpress-vondt-aktige greiene jeg ikke helt vet hva er, som kommer og går. Kanskje det er kynnere? Kan ikke si jeg hadde noe særlig av det med søstrene, så vet ikke helt hva det er egentlig. Gjør de vondt? Kommer mest om kvelden når jeg står/går, verkende smerter langt nede i bekkenet. Varer en stund og går over igjen, og kommer tilbake. I går fikk jeg skikkelig vondt nederst i korsryggen samtidig, og nervesmerter ned i lårene. Nesten så jeg var redd det var rier! Litt mensmurringer etter jeg la meg, kom og gikk litt, men gikk over i løpet av natta. Er bare 38+4, og har gått 8-10 dager over termin med søstrene, så kan ikke se for meg noe annet denne gangen. Men man vet jo aldri, kanskje denne kommer før?
Det høres jo ut som gode modnings tegn om ikke annet. Siden du har født før så er vel sjangsen ok for at noe skjer både før og etter termin hehe
 
Jeg føler at jeg ble litt lurt av forrige svangerskap.. Følte meg liksom aldri gravid, bortsett fra da magen plutselig var i veien når jeg skulle reise meg opp osv.. Så jeg var så innstilt på at dette ikke kom til å bli noe problem, men fyyy assa!! Nå har jeg hatt kløe, vektoppgang til skyene, brukket et ribbein, bekkenløsning og er så og si sengeliggende med drøssevis av kynnere.. Så unnskyld til alle damer som jeg har tenkt at klager mye i graviditeten sin ♥️ Jeg får igjen for forrige svangerskap nå... Trøsten er at jeg forrige måtte føde med vakuum og hadde kjempe vondt i ukene etterpå, kanskje jeg slipper unna det denne gangen?? ♥️ Masse lykke til i siste innspurt vakre damer!
 
Jeg føler meg skikkelig uvel ikveld. 2.5 timer på kjøpesenter slo meg helt ut med vonde kynnere, litt vondt på høyre side (han flytta og sparka meg -kjente ut som sting??) Og mindre vonde kynnere. Det murrer godt og. Men ikke noe særlig mer slim/blod så jeg vet ikke.
 
Fikk litt blodtilblandet slim med bittelitt fersk blod i går. Kom ikke så mye mer da jeg tørka meg, så tenkte det ikke var noe. Ikke kommet noe mer nå heller. Har til tider nedpress og litt kynnere om kvelden, men ikke noe nytt egentlig.
 
Fikk litt blodtilblandet slim med bittelitt fersk blod i går. Kom ikke så mye mer da jeg tørka meg, så tenkte det ikke var noe. Ikke kommet noe mer nå heller. Har til tider nedpress og litt kynnere om kvelden, men ikke noe nytt egentlig.
Hadde det for tre uker siden, still preggo :hilarious: Kan håpe det er tegn for deg, for meg var det baare for å tulle til litt oppi topplokket :hilarious:
 
Nå tror jeg muligens ting er i gang- har skikkelig nedpress, føles som om hodet allerede er på vei ut(!), nessmerter og enten er det rier eller falske rier, varer ca. 1-2 min og kommer med 3-5 min mellomrom :O
 
Nå tror jeg muligens ting er i gang- har skikkelig nedpress, føles som om hodet allerede er på vei ut(!), nessmerter og enten er det rier eller falske rier, varer ca. 1-2 min og kommer med 3-5 min mellomrom :O
Masse lykke til om du er i gang nå!
 
Nå tror jeg muligens ting er i gang- har skikkelig nedpress, føles som om hodet allerede er på vei ut(!), nessmerter og enten er det rier eller falske rier, varer ca. 1-2 min og kommer med 3-5 min mellomrom :O
Tvi tvi!
 
Natten har vært roligere.. æsj alså.
 
Nå tror jeg muligens ting er i gang- har skikkelig nedpress, føles som om hodet allerede er på vei ut(!), nessmerter og enten er det rier eller falske rier, varer ca. 1-2 min og kommer med 3-5 min mellomrom :O
Spennende! Krysser fingrene
 
Spennende! Krysser fingrene
Dabbet av igjen, men var så jeg ringte føden, og de sa at OL det holdt på lengre/ ble mer intenst måtte jeg komme inn! Så jeg håper det tar seg opp igjen de nærmeste dagene, aller helst til torsdag, for da skal storesøster være hos pappaen sin, hadde vært perfekt timing :D
 
Alle tegn på noe er på gang er borte.. Blir nok ikke noe baby på en stund her:wtf:
 
Hadde det for tre uker siden, still preggo :hilarious: Kan håpe det er tegn for deg, for meg var det baare for å tulle til litt oppi topplokket :hilarious:

Hadde dette og i uke 23, så antar det bare er skjøre slimhinner og jeg blør lett pga blødersykdommen min.

Håper egentlig ikke på at fødselen starter for har time til planlagt KS on 9 dager. Går vannet feks, blir det jo akutt KS og vil helst unngå det...
 
Mens murringer igjen og kynnere. Men føler ikke at det tar seg opp.
 
En bitteliten flekk blod på papiret nå. Det stikker veldig og. Jeg tar alt jeg kan få :hilarious:
 
Syns jeg kjente noen murringer, men var visst bare uggen mage. :hilarious::hilarious:
 
Nå er kynnere vonde. Sånn som sting på hver side i magen og holder og slipper etter noen sekund. Han beveger seg endel og. Gosj så spent jeg er
 
Back
Topp