Tegn på fødsel

Menssmerter i bølger her.. Litt sterkere enn når de startet nå.. Går sikkert over i løpet av kvelden/natten, er nok bare slike lure smerter som gir falskt håp til en lei hval:hungover: :hilarious:
 
Menssmerter i bølger her.. Litt sterkere enn når de startet nå.. Går sikkert over i løpet av kvelden/natten, er nok bare slike lure smerter som gir falskt håp til en lei hval:hungover: :hilarious:
Gått over her og....
 
Nå har kynnere endret seg til å stråle i beina og ta tak i ryggen.. Det kan jo være spennende.. Og så har jeg vært hyppig på do (2 ganger nr 2 i løpet av 1,5 timer)... Tvitvii!! 39+5
 
Tenkte jeg skulle ta tiden bare for å se hvor ofte jeg fikk vondt:wideyed: og kynnerne kommer med ca 25-30min mellomrom og varer i 1 min:wideyed:
 
No more action:shifty: men faktisk sovet veldig godt i natt og DET er lenge siden!!
 
Har lett etter tegn hele helga her :p Er fullgåtte 38 uker nå så kan skje når som helst. Akkurat nå murrer det godt i korsryggen og jeg har hatt to sterke kynnere på en halvtime. Kanskje det er starten på noe :)
Hadde vært fint å fått nå slik at jeg slapp eksamen på tirsdag :hilarious:
 
Jeg er faktisk kvalm.. Jeg aner ikke om det er noe tegn, men kommer sånn kvalme/ubehag innimellom
 
Jeg er faktisk kvalm.. Jeg aner ikke om det er noe tegn, men kommer sånn kvalme/ubehag innimellom
Har hørt det kan være et tegn hos noen :D Krysser fingrene
Når er terminen din?
 
Det hadde vært noe! Men ikke noe tegn til noe i dag. Hvordan har det gått med deg i dag?
Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.
 
Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.
Krysser fingrene :)
 
Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.

Håper det er starten på noe!


Her er det fortsatt rolig. Kommer til å bli himla overrasket om fødsel starter den neste uka.
 
Håper det er starten på noe!


Her er det fortsatt rolig. Kommer til å bli himla overrasket om fødsel starter den neste uka.
Det er jo flere som ikke ante noe ugler i mosen før fødselen bare starter og, så håper det er slik for deg :happy:
 
Etter sex, så murrer det veldig godt. Mye mens smerter. Sånn jeg vrir meg. Men det kommer i bølgedaler. Føles som slik det var med storesøster de første 1-4cm. Så er veldig spent på hva kvelden/natten bringer. Mye kynnere og litt blod.

Spennende! Håper det er noe på gang:D
 
Back
Topp