Team Turbo Skravletråd

Så kjekt at vi vant ukesutfordringen :happy093

Kjempebra jobba alle som deltok, og 10 av 11 er kjempebra!!!!

Noen som har lyst å lage utfordring til neste uke?
 
Der hadde jeg flaks :D
Kanskje fortsette med den 30 Day Challenge? Så den kanskje har noe å si? Fem dager vil jo ikke merkes noe særlig... Og trimpoeng er jo fint... Så folk har en grunn til å røre på seg liksom... :D Er jo en slankekrig :)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg kan ikke ha ansvar, jeg surrer for mye haha!! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Foreslår at vi har med trimpoeng i hvertfall, kanskje noe utover de øvelsene, men jeg foreslår å fortsette med de også.
Altså: Noen poeng for å gjøre øvelsene hele uka, også tillegg på 25 poeng for hver fullførte halvtime med kondisjonstrening, for eksempel?

Også noe som går på kosthold, frokost poeng, eller grønnsakspoeng, kanskje?

Bare hiver ut forslag her, altså...

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Noe om kostholdet kan være greit å ta med ja.
Hva med 2 frukt og en grønt? Eller bare rett og slett ta fra 5 om dag?
Det gjorde vi i forrige runde :)

Jeg vil ikke ha ansvaret igjen ;) Har mer enn på tallerkenen her
 
Hva innebærer 'ansvaret' i denne sammenheng? Holde styr på utregning av poeng ift utfordringen? Det kan sikkert jeg gjøre...

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Hva innebærer 'ansvaret' i denne sammenheng? Holde styr på utregning av poeng ift utfordringen? Det kan sikkert jeg gjøre...

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
Det er å lage tråden, også ta opptellingen og publisere resultatet :)
 
- Hva med 50p for å være aktiv en halv time eller mer.
Evt. Øvelser som gir poeng.
-5 poeng per.stk Grønnsak, frukt, bær, urter man spiser.
- 30 p for 2 liter vann (15 for 1l) per dag.
 
Supert! Kom gjerne med flere forslag :)


**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg foreslår følgende:

Vi fortsetter på 30 days'en fra forrige uke, 2 øvelser (de samme hele uken) - Gir 100 poeng for å fullføre alle 5 dagene

I tillegg gis det 50 poeng for hver fullførte halvtime med kondisjonstrening, og det skal være såpass intensitet at man svetter litt. En time på kjøpesenteret teller altså ikke. Ekstra bonus på 100 poeng for de som trener minst en halv time hver dag.

På kostholdssiden gis det 50 poeng for hver dag man spiser "5 om dagen", men da skal minst 2 av disse være grønnsaker.

Høres det bra ut? Protester gjerne, men føler utfordringen bør legges ut før klokken 12:00



**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg foreslår følgende:

Vi fortsetter på 30 days'en fra forrige uke, 2 øvelser (de samme hele uken) - Gir 100 poeng for å fullføre alle 5 dagene

I tillegg gis det 50 poeng for hver fullførte halvtime med kondisjonstrening, og det skal være såpass intensitet at man svetter litt. En time på kjøpesenteret teller altså ikke. Ekstra bonus på 100 poeng for de som trener minst en halv time hver dag.

På kostholdssiden gis det 50 poeng for hver dag man spiser "5 om dagen", men da skal minst 2 av disse være grønnsaker.

Høres det bra ut? Protester gjerne, men føler utfordringen bør legges ut før klokken 12:00



**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**

Putt gjerne på vann også :)
 
Men blir det ikke litt mye med 4 punkter? Hvilken skal vi evt kutte ut?

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg foreslår følgende:

Vi fortsetter på 30 days'en fra forrige uke, 2 øvelser (de samme hele uken) - Gir 100 poeng for å fullføre alle 5 dagene

I tillegg gis det 50 poeng for hver fullførte halvtime med kondisjonstrening, og det skal være såpass intensitet at man svetter litt. En time på kjøpesenteret teller altså ikke. Ekstra bonus på 100 poeng for de som trener minst en halv time hver dag.

På kostholdssiden gis det 50 poeng for hver dag man spiser "5 om dagen", men da skal minst 2 av disse være grønnsaker.

Høres det bra ut? Protester gjerne, men føler utfordringen bør legges ut før klokken 12:00



**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**

Synes det høres bra ut jeg :)
Jeg håpte litt at 30 day challenge skulle videreføres :)

Jeg vet ikke om jeg får trent, kveldene mine pleier å gå til jobbing :-/


*På phonen*
 
Men blir det ikke litt mye med 4 punkter? Hvilken skal vi evt kutte ut?

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**

Nå er jo ikke 5 om dagen så "mye",så trenger ikke være mye med fire ting.. Men samme for meg :) vann har liksom alltid vært med på hver utfordring :)
 
Ok, jeg har ikke noe særlig fartstid i krigen, så da slenger vi på vann også!

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Da er utfordringen for uke 2 ute. Lykke til! La oss dra i land denne også, jenter!

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Back
Topp