Team Turbo Skravletråd

Hadde vært supert viss dere har mulighet til å rapportere inn vekta fredag morgen :) begynner på jobb kl 15 i hjemmesykepleien så hadde vert supert om jeg hadde fått sent videre tallene før eg begynner på jobb. Noen som vil ha mitt nr så kan dere bare sende en sms med kg så kan jeg regne ut resten :) Hadde hjulpet meg masse :)

Selvsagt! Vet du når jeg må regne ut poengene for utfordringen? Er det Panna som skal ha de også?

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Selvsagt! Vet du når jeg må regne ut poengene for utfordringen? Er det Panna som skal ha de også?



Det er Panna som skal ha de også:) regner med at det er samme frist, alle må ha registret seg innen kl 19 og du må gi resultatet til Pann innen kl 21. Men her er det jo også jo før jo bedre for Panna sin del regner jeg med :)
 
Dårlig uke for meg. Måtte jo komme. Men er på rett kjør igjen nå! :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Jeg har gått ned 0,9 kilo denne uken! :)
Har også registrert det i veietråden ;-)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
-0,4kg på meg denne uka,- 0,64%.
Fornøyd med det. Har ikke hatt verdens beste uke, så regnet med dårlig resultat.
 
Hei igjen jenter :) Ser ut til å bli en bra veiedag :) Mangler bare oppdatering fra Prinsesse Mamma og happygirl64 :)
 
Ser kjempe bra ut jo:)
Og gratulerer så mye til Bitte lille my og Pepperpus med å komme ned på nytt tall :)
 
Prinsesse Mamma og happygirl64, send infoen deres til meg :)
 
Hva skal vi finne på til denne ukens utfordring? Virket som flere syns det ble litt for mye fokus på trening forrige uke.

Jeg foreslår at vi fortsetter på 30 days'en, at vi fokuserer på frokost og kanskje 'null sukker'?

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Hva skal vi finne på til denne ukens utfordring? Virket som flere syns det ble litt for mye fokus på trening forrige uke.

Jeg foreslår at vi fortsetter på 30 days'en, at vi fokuserer på frokost og kanskje 'null sukker'?

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
Jeg synes det er kjedelig å gjøre 100 rep med samme øvelse... Kan man ikke heller ha noen tyngre øvelser og litt færre repetisjoner?
Morro med en mat utfordring, synes sukkerfritt var en god ide, og kanskje poeng per grønnsak man spiser? Hva mener du med frokost? At man får poeng for å spise frokost?
 
Poeng for å spise frokost er bra :)
Samme med frukt og grønt. Kanskje ta med vann og, både 1 og 2 liter (hhv 25 og 50 poeng).

Hva med antall skritt? Det finnes jo apper for de som ikke har skritteller.

At det er litt fokus på trening/ aktivitet synes jeg er naturlig ;)


*På phonen*
 
Jeg skulle gjerne hatt med alt, jeg :p

Hvem vil ta ansvaret på denne? Jeg kan stille meg selv til disposisjon igjen om ingen andre har lyst... Var ikke store jobben, altså.

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg gjorde ikke 30 dc denne uka, og tror jeg vil slite max med å hoppe på der dere slapp. Så jeg ser helst at den ikke blur med hvertfall ;)
 
Back
Topp