Team Turbo Skravletråd

Da ble det +0,4 kg på meg! Til tross for masse trening og supersunt kosthold! Men lurer på om jeg kan ha sett feil på vekta sist fredag, for pleier egentli å veie mer en 62 kg! Så føler egentli at jeg har gått ned :) viser hvertfall i cm :) Er det sånn at alle går fri første uken eller er det noen som ryker ut? Håper hvertfall at vi vinner på utfordringen så kanskje det redder meg:)
 
Nei, har ikke fått fra PrinsesseMamma :( og mangler siste oppdatering på ukesutfordringen fra ChristinaiLykkeland :(
Men håper vi drar i land seier forde :)
 
Sorry at jeg tullet mista poeng i utfordringen.. Skal følge bedre med neste uke:)
 
Jeg rakk ikke å registrere før kl 20.00 . Hadde ikke strøm på tlf en og var på tur :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg rakk ikke å registrere før kl 20.00 . Hadde ikke strøm på tlf en og var på tur :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Synes nedgang på 0,6 kg når du har TR er helt kanon jeg!
Selv pleier jeg å gå OPP i vekt nemlig ;)

Dessuten hadde jeg vært kjempefornøyd med det vekttapet en helt "vanlig" uke også,
har som mål å klare ca 0,5 kg i uka :)

Det er jo grei nedgang, men håpa på mer siden det var første uken. også har jeg en del å ta av...
 
Det er jo grei nedgang, men håpa på mer siden det var første uken. også har jeg en del å ta av...
All grunn til å være stolt:) veldig bra på en uke ;)
Og det er bare lov å være misfornøyd om man går opp altså, nedgang er litt nærmere målet uansett ;)
 
Videresender tallene dine Prinsesse Mamma og krysser fingrene for at du ikke ryker ut :)


Får håpe jeg ikke gjør det :( det hadde vært utrolig kjedelig bare fordi jeg ikke hadde strøm på tlf og var på tur :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Da er det opptil laget å finne en ny ukesutfordring, og hvem som skal ha ansvaret for den :)
 
Back
Topp