Team Turbo Skravletråd

Sjorven

Flørter med forumet
Hei alle sammen på Lag 2 :) Da er krigen i gang!!!

Tenkte vi kunne ha en liten presentasjonsrunde....

Jeg er 29 år, med en prinsesse på 3 og en liten prins på snart 2. Gift med verdens beste mann, som har lovet å komme med småbelønninger ettehvert som jeg klarer mine delmål:):) Gleder meg allerede!!! Vi bor i Sandnes Kommune. Jobber 44% kveldstid i hjemmesykepleien og er hjemme med ungene på dagtid.

Gleder meg til å bli "kjent" med dere :) Hilsen Sjorven
 
Hei:)
Jeg er da bitte lille my ( blm), som bor på Vestlandet sammen med mann og 3 barn.
Mitt yngste barn er 2,5 mnd, og det er svangerskapskiloene som nå skal av;)
Skal bli kjekt å bli bedre kjent med dere:)
 
Hei alle på laget :)
Jeg er 27 år, alenemor og student. Har ei nydelig datter på litt over året. Studerer bachelor i Administrasjon og ledelse. Jeg er glad i trening, har dessverre blitt nedprioritert mye, er også glad i å strikke, se på serier og er ellers ganske sosial når jeg får mulighet. Også leser jeg mye om kost og ernæring, liker å kokkelere på kjøkkenet og i sommer anla jeg min egen kjøkkenhage som jeg elsket å holde på med.
Målet mitt er å gå ned ca.8 kg.
Hvilket mål har dere ? Hvordan metode bruker dere på å gå ned i vekt?

Gleder meg også til å bli kjent med dere på laget:)
 
Hei :)

Jeg er 20år og har ei nydelig datter som er 19mnd gammel♥
Jeg bor i Hedmark og jobber på sykehuset i elverum. :)
 
Hei :)

Jeg er 20år og har ei nydelig datter som er 19mnd gammel♥
Jeg bor i Våler (Hedmark) og jobber på sykehuset i elverum. :)
 
Hei! Jeg er gift med to døtre, og nå skal kiloene etter siste svangerskap bort. Har 9 kilo til jeg når vekten jeg hadde før, men 13 til 'drømme' vekten...


**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Hei jenter! Jeg er straks 34 år, bor like utenfor Trondheim, jobber i butikk, og er alenemamma til en liten pjokk på 1,5 år.

Jeg begynte slankinga i april, og gikk ned 9 kg iløpet av forrige krig her inne. Har hatt slankepause i sommer, har kost meg med massssse usunt digg, og er SÅ klar for å prøve å bli kvitt flere kilo gjennom denne krigen også. Jeg har som mål å bli såkalt "normalvektig" i første omgang, dvs 5,1 kg ned fra vekta som ble innmeldt i går. :)
 
Heisann

Jeg er noen og tredve og alenemor til ei på 3.
Mitt mål er å komme under 60 kg i løpet av krigen! Da er jeg nesten 'normalvektig', og ikke minst vil jeg få p åmeg klærne mine igjen!
Var med forrige runde og, men de er tilbake igjen...

Jeg får minimalt med tid til å trene da jeg har masse masse jobb å gjøre. Men skal telle kalorier igjen. Kanskje får jeg lagt inn noe etterhvert, men må nesten ta det litt etter litt. Vil totalt ned ca 13 kg....
 
Hva tenker dere å gjøre for å gå ned i vekt?

Jeg gjør 'gamlemåten' og teller kalorier. Bytter ut kveldsmaten med knekkebrød i stedet for brødskiver. Også må jeg få ned karbohydrat-inntaket mitt og øke proteininntaket. (nei, ikke noe lavkarbo her, men karbohydrater inneholder så mange kalorier i forhold til protein)
 
Prøver rett og slett å begrense inntak av kalorier og øke aktivitetsnivået :p

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg er totning ;) Blir 31 år snart..... Min kjære og jeg har ei snuppe på snart 5 år, og ei lita pøbel snuppe på 1 år ... Har 2 hunder ( rottweiler og dalmatiner ) , og 5 maine coon puser :)

Mitt mål er 55 kg, prøve å spise mer protein, mindre karbo ( mer riktig karbo ) . Trener ganske mye, både løping, tapout, styrke.... Men jeg nekter meg ingenting hvis det er noe jeg virkelig har lyst på. Men prøver å holde det meste til lørdagen :) Spiller litt handball i 5 div , morro å komme seg ut litt og gjøre det man elsker :)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Jeg er fra Vestlandet, og er 23 over nyttår :) Har ei jente på 4 år, og en gutt på 1 år. Jeg begynte slankingen 1 august, og har sålangt gått ned 9 kg. Mannen skal kjøpe Ipad til meg ved -15 kg. Så JEG GLEDER MEG :D
Jeg teller kalorier og beveger meg mye. Er hjemme med sønnen vår på dagtid, og selger POMPdeLUX på kveldstid :) Har tenkt å gi alt i denne krigen, og har gledet meg i 1 mnd til å begynne ;)

Vil forresten ned i samme vekt som før jeg ble gravid første gang. Og det er 25 kg til!!

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Nå savner vi bare en presentasjon av happygirl64 og *OiOi* :)

Tror dette kommer til å bli en kjempespennende krig!!!
Håper vi som lag kan støtte hverandre slik at alle kan må sine mål.
Alle fra Lag 2 bortsett fra bitte lille my har meldt seg på ukesutfordringen,
KANONBRA :smiley-bounce016

Håper du også slenger deg med!! Husk at fristen for å melde seg på er innen i morgen kl 20.


 
Go morgen alle sammen! Da er middagen forberedt her i huset, blir alene til middag så kan bestemme helt selv :) kyllingwok på menyen! Hva skal dere ha til middag?
 
God morgen :)
Regner med det blir seigryte med grønnsaker i ovnen, rask og god middag.
 
Jeg går forresten ned i vekt med maten. Spiser ren mat, mat med liten påvirkning på blodsukker og spiser ofte.Regner med jeg ligger på ca.1500kcal om dagen, der jeg prøver å holde meg siden jeg ammer. Skal prøve å trene 30 min om dagen. Snop, kake og sånn har jeg helt kuttet (i april/mai) og utrolig nok er søtsuget vekk;-) Men en Cola zero må jeg ha når det er helg.
 
Heisann hoppsann :O)

Har gått go tur med bikkjene i dag, med lille snuppa på ryggen... 60 min bratt stigning, 40 min ned... Burde klare stigningen på 50 min snart, men fy så bratt haha

Har også løpt 7 km, på slutten løp jeg intervall 10 løp på 100 m.... trente også go styrke i 25 min etterpå... knebøy med vekter , utfall, markløft ++.... 3 serier 10 -12 reps :O)

Nå venter jeg på at gubben skal komme hjem med middagen hehe... blir sushi i dag :) nammmm... men først må jeg nok legge unga :)

Spiste musli med en oppskjært kiwi og litt ekstra lettmelk i, og en proteinkaffe til frokost... ( en kvart skje proteinpulver i espresso )

Et eple til mm

lunsj ble et stekt egg, spinat baby leaf med litt mager cottage cheese og bittelitt feta, rødbeter, sylteagurk, litt spekeskinke, pittelitt reker og bittelitt røkt ørret.... og en kopp te...

proteinshake og banan etter trening, nå venter jeg på middag.... suuuuulten !!!



Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp