Team Turbo Skravletråd

Sjorven

Flørter med forumet
Hei alle sammen på Lag 2 :) Da er krigen i gang!!!

Tenkte vi kunne ha en liten presentasjonsrunde....

Jeg er 29 år, med en prinsesse på 3 og en liten prins på snart 2. Gift med verdens beste mann, som har lovet å komme med småbelønninger ettehvert som jeg klarer mine delmål:):) Gleder meg allerede!!! Vi bor i Sandnes Kommune. Jobber 44% kveldstid i hjemmesykepleien og er hjemme med ungene på dagtid.

Gleder meg til å bli "kjent" med dere :) Hilsen Sjorven
 
Hei:)
Jeg er da bitte lille my ( blm), som bor på Vestlandet sammen med mann og 3 barn.
Mitt yngste barn er 2,5 mnd, og det er svangerskapskiloene som nå skal av;)
Skal bli kjekt å bli bedre kjent med dere:)
 
Hei alle på laget :)
Jeg er 27 år, alenemor og student. Har ei nydelig datter på litt over året. Studerer bachelor i Administrasjon og ledelse. Jeg er glad i trening, har dessverre blitt nedprioritert mye, er også glad i å strikke, se på serier og er ellers ganske sosial når jeg får mulighet. Også leser jeg mye om kost og ernæring, liker å kokkelere på kjøkkenet og i sommer anla jeg min egen kjøkkenhage som jeg elsket å holde på med.
Målet mitt er å gå ned ca.8 kg.
Hvilket mål har dere ? Hvordan metode bruker dere på å gå ned i vekt?

Gleder meg også til å bli kjent med dere på laget:)
 
Hei :)

Jeg er 20år og har ei nydelig datter som er 19mnd gammel♥
Jeg bor i Hedmark og jobber på sykehuset i elverum. :)
 
Hei :)

Jeg er 20år og har ei nydelig datter som er 19mnd gammel♥
Jeg bor i Våler (Hedmark) og jobber på sykehuset i elverum. :)
 
Hei! Jeg er gift med to døtre, og nå skal kiloene etter siste svangerskap bort. Har 9 kilo til jeg når vekten jeg hadde før, men 13 til 'drømme' vekten...


**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Hei jenter! Jeg er straks 34 år, bor like utenfor Trondheim, jobber i butikk, og er alenemamma til en liten pjokk på 1,5 år.