Team Turbo Skravletråd

Jeg greide 60+sec på planken denne uka. Jey, veldig fornøyd. Utrolig greit med sånn utfordring, for da gjør man i det minste litt ;-) jeg har ikke trent noe denne uka, kun utfordrings øvelsene. kostholdet har vært bra, så forventer litt nedgang hvertfall :) eller spørs om det var så lurt med kvelds etter 23 :p
God veiing imorgen alle sammen :)
 
Jeg er ikke så aktiv her akkurat :p vet ikke helt hva jeg skal skrive.
Har ikke fått trent så mye den uka her, har dårlig nakke og derfor veldig vondt i hodet. Og jobber mye..

Får håpe jeg har gått ned litt da.. er jo i aktivitet på jobb så og si hele tia. :):)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Huff, ikke store vekttapet hos meg denne uken... Men håper magen min har hatt godt av pkanker og cruncher... Nå skal intensiteten opp og kaloriinntaket ned!

(og neste fredag skal jeg huske å veie meg FØR jeg spiser frokost og drikker 2 glass vann...)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Huff, ikke store vekttapet hos meg denne uken... Men håper magen min har hatt godt av pkanker og cruncher... Nå skal intensiteten opp og kaloriinntaket ned!

(og neste fredag skal jeg huske å veie meg FØR jeg spiser frokost og drikker 2 glass vann...)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
Hvis du veide deg etter frokost og drakk vann, bør du si deg fornøyd :) da har du garanter gått ned litt mer ;)
 
Her gikk veiinga kjempebra i dag synes jeg, ned 1,4 kg og 1,96 %.

Nå håper jeg virkelig på å få se 60-tallet neste uke, det hadde vært gøy!
Mangler bare 200 gram på det, så det burde jo være overkommelig :)

Lykke til i dag alle sammen!
GO TEAM TURBO :D
 
Huff, ikke store vekttapet hos meg denne uken... Men håper magen min har hatt godt av pkanker og cruncher... Nå skal intensiteten opp og kaloriinntaket ned!

(og neste fredag skal jeg huske å veie meg FØR jeg spiser frokost og drikker 2 glass vann...)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
Da har du jo gått ned kanskje minst 500 gram mer enn det du har ført opp.
Det er jo kjempebra! Flink jente ;)
 
Her gikk veiinga kjempebra i dag synes jeg, ned 1,4 kg og 1,96 %.

Nå håper jeg virkelig på å få se 60-tallet neste uke, det hadde vært gøy!
Mangler bare 200 gram på det, så det burde jo være overkommelig :)

Lykke til i dag alle sammen!
GO TEAM TURBO :D
Jøss, jeg så det :) godt gjort :)
Neste uke ser du garantert 60-tallet ;)
 
Fornøyd selv, ned -0,4kg. Håper å holde nedgang på rundt ca. -0,5 kg pr. uke. Kan sikkert bli vanskelig. Men jeg håper det går :)
Blir spennende å se hvordan vi gjør det som lag i dag :)
 
Fornøyd selv, ned -0,4kg. Håper å holde nedgang på rundt ca. -0,5 kg pr. uke. Kan sikkert bli vanskelig. Men jeg håper det går :)
Blir spennende å se hvordan vi gjør det som lag i dag :)
Det er jo supert! Du har jo ikke like mye å ta av, så... :)
 
Veide meg nå pånytt, og da veide jeg 62,3.. Altså -0,3 i forskjell fra imorrest. skjønner ingenting. skal jeg endre eller la stå?
 
Veide meg nå pånytt, og da veide jeg 62,3.. Altså -0,3 i forskjell fra imorrest. skjønner ingenting. skal jeg endre eller la stå?
Skriv den vekta du selv føler er mest riktig, ikke noe i veien for å endre enda :)
 
Shit, føler ikke jeg bidro mye til laget. Fikk TR i går (fin unskyldning). Håper alle på laget vårt henger med videre.
 
Shit, føler ikke jeg bidro mye til laget. Fikk TR i går (fin unskyldning). Håper alle på laget vårt henger med videre.
Synes nedgang på 0,6 kg når du har TR er helt kanon jeg!
Selv pleier jeg å gå OPP i vekt nemlig ;)

Dessuten hadde jeg vært kjempefornøyd med det vekttapet en helt "vanlig" uke også,
har som mål å klare ca 0,5 kg i uka :)
 
Ned 1, 5 kg. Så jeg er fornøyd! :) Fortsetter det slik går det fort! Spent på om vi vinner ;)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Forresten, dere som skriver (TR) hva betyr det? :p Mensen eller?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Back
Topp