Team Turbo Skravletråd

Nei, jeg MÅ få trent minst 30 min om dagen nå!!! Begynner å bli krise med klær!!!
Men det rare er at for 3 kg jeg får ned så får jeg ned en størrelse i klær.
Det skal liksom så lite til, men fy så vanskelig det er!! Jeg er så lav så trenger så få kcal :-(
Æsj!


*På phonen*
 
Ok, jeg har ikke noe særlig fartstid i krigen, så da slenger vi på vann også!

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
Ja, bare ta med vann også. Den er temmelig vanlig å ta med :)

Om du publiseres utfordringen i dag, kan den starte i morgen allerede :)


*På phonen*
 
Hva har dere gjort i dag? Jeg startet dagen med sykkeltur med ungene i sykkeltralla og syklet til svigers, det tok rett over 2 timer med masse motbakker og motvind! Så fornøyd :) Har også sittet på helikoptertur inn til prekestolen, men masse vind gjorde helikopteret nervøst som piloten sa, det vinglet og ble "tatt" av vinden. Så leeenge til jeg gjør det igjen! Ellers ble det jo litt kake, men syns selv jeg klarte å styre meg bra:) litt må en jo kose seg også:)
 
I dag startet jeg dagen med 30 day shred, så ukesutfordringen.
Hele familien har vært på søndagsgåtur i dag. Gikk ikke fort, men med vogn i terreng ble det iallefall litt rask puls;)
Ellers litt kake her også :p
 
I dag gikk vi først søndagstur med familien i et par timer, så har jeg jogget en halv time. Nå skal jeg på 30 days'en med en halv liter vann og dagens to siste av fem :) Prøver å gå for full pott denne uka!

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Ikke hatt akkurat verdens flinkeste helg.. ble en haug med sushi i går, pluss rester til lunsj i dag... Var invitert på søndagsmiddag og der var det bla. bernaisesaus :-O litt glupsk, så kulemage i dag..:p
 
Stille her... Takket være ukesutfordringen ble det trening på meg i går. 1 time rask gange i kupert terreng. Jeg pleier aldri trene på mandager. føler jeg har nok med å komme meg på jobb, men i går var det ikke noe å se på TV. Dårlig taper så valgvake var uaktuelt. Bør vel prøve å få til noe trening i dag også, vil jo skaffe mest mulig poeng.
 
Her går det i ett med barn og jobb så jeg har lun fått gjort øvelsene til 30dc, ikke noe annet. Ligger i senga helt utslitt etter en kveld med masse planlegging til i morgen. Er lange dager på jobb også :-/
Kjenner kroppen holder på å brygge på noe, så krysser bare fingrene for at jeg ikke skal bli syk nå!

Håper dere alle står på og klarer å holde motivasjonen oppe. Sliter med den her samtidig som klærne bare blir mindre og mindre :-(


*På phonen*
 
Har ikke så veldig god uke selv, spent på resultatet fredag.. Tror ikke egentlig det blir så bra.. Men håper det retter seg:)
håper dere andre har en fin uke:)
 
Ble en rask løpetur i går og på meg. Jeg pleier aldri å trene flere dager på rad. Får dårlig samvittighet ovenfor mannen som må ta ungene hver kveld. Men 5 om dagen er nesten umulig for meg. Glemmer det bare...
 
Nå er jeg inne i virkelig god driv, altså!
Straks ut på dagens treningsrunde. Håper jeg holder og får med meg alle poengene på utfordringen...

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Ble en rask løpetur i går og på meg. Jeg pleier aldri å trene flere dager på rad. Får dårlig samvittighet ovenfor mannen som må ta ungene hver kveld. Men 5 om dagen er nesten umulig for meg. Glemmer det bare...
Så flink du er:) men kan du ikke bare ha grønnsakene til middag?
 
Her går treninga ganske bra og forsåvidt kostholdet og :) men snikveier meg hele tiden men føler den står bom fast. Før har alltid kiloene rent av meg når eg har trent og skjerpet kostholdet, men nå ser eg at det blir en stor Jobb! Men merker jo absolutt at det hjelper på inn i cm og mye mer muskler :) Så flinke dere andre også er!!! Håper på gode tall for alle på fredag :)
 
Hadde vært supert viss dere har mulighet til å rapportere inn vekta fredag morgen :) begynner på jobb kl 15 i hjemmesykepleien så hadde vert supert om jeg hadde fått sent videre tallene før eg begynner på jobb. Noen som vil ha mitt nr så kan dere bare sende en sms med kg så kan jeg regne ut resten :) Hadde hjulpet meg masse :)
 
Her har ikke uka vært bra slankemessig i det hele tatt, så jeg frykter for stygge tall på fredag :/
Men dere flinke jenter må fortsette å stå på så vi ikke mister noen denne uka ;)
 
Back
Topp