Team Turbo Skravletråd

Hmmm... Ingen på dette laget som er med på ukesutfordringen... Det betyr at uansett hvor bra eller 'dårlig' det andre laget gjør det så har de 1 kg i minus pga den :-/


*På phonen*
 
Ja, så det der. Synd! Men jeg følte ikke jeg kunne bidra noe særlig denne uka i utgangspunktet. Men etterhvert viste det seg at jeg fikk masse tid til trening likevel, men da var fristen for å melde seg på gått ut så.

Nå har jeg startet dagen med 2 timers gåtur. En liten pause med havregryn og melk til frokost nå, så blir det økt 3 av "Ripped in 30". Jeg er så stiv og støl i kroppen nå at jeg får knapt satt meg på do, trapper er også skikkelig utfordring heheh... Grasiøst! :p
 
Jeg glemte det dessverre... Vært så å si alene i to uker... Gubben har jobba masse... Blir heldigvis bedre til uka... Blir litt mas med ei snuppe på 15 mndr, ei snuppe som skal kjøres og hentes i barnehage, to store hunder som skal gåes med, fem store katter som vil ha oppmerksomhet hehe, møter for meg ang. Studier og et stort hus å holde orden på... Gjeeeeeeesp!! Og jeg er blitt forkjøla hehe... Blææææ :p Nå er hverfall huset vaska, ( gidder ikke engang se på all klesvasken) så skal snuppa være hjemme i mra, og da blir det kose dag :-D langhelg :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde ikke blitt så mye bidrag fra meg uansett, mannen er bortreist så lite trening :(
I morgen kvell skal jeg på jobb så dere som har mulighet til å legge inn vekten tidli er det supert om dere ikke utsetter det:) masse lykke til i morgen :)
 
Uff, kjeg kunne jo blitt med uten stress. Drikker jo 3 liter vann om dagen uansett også spiser alltid frokost... Sorry, har bare ikke vært å sjekket...
Har dessverre også gått opp denne uken:-( Tr på besøk så håper det bare er vann..
 
Vært opptatt med massevis av rare saker denne uka, men har planer om å kjøre hardt neste uke!

Noe nedgang var det heldigvis likevel ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjedelig å være ute av krigen, men jeg regnet nesten med det etter en så dårlig uke:p Får slenge meg inn i wildcard gjengen :) Lykke til alle dere andre !
 
Synd at du røk, Litchi! Du får komme tilbake i krigen gjennom å være flink i wildcard :D
 
Hvordan går det, jenter? Her har jeg så langt en god uke. Endelig fått ut fingeren og meldt meg inn på det lokale treningssenteret, så i morgen skal jeg og mini på vår første mor-og-barn trening :-D Det skal bli godt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ingen god uke. Jeg gikk jo ned masse forrige uke. Men ikke på noen god måte egentlig. Denne kjærligheten gjør noe med oss...så nå trøstespiser jeg desverre :p Men skal prøve å skjerpe meg...ASAP!! ;)
 
Her går det sånn helt passe, får egentli trent nok men sliter mer med kostholdet! Og det er jo kostholdet som er mest avgjørende for å gå ned i vekt!! så full skjerpings til meg! nå ser eg på slankekrigen på TV, får hente litt motivasjon fra deltagerne der. FYTTI så flinke de er!! RESPEKT !!!
 
Ja, da klarte jeg alle dagene i utfordringen og fikk med meg over 4000 poeng! Jeg må skryte litt av meg selv, det var fryktelig tungt å dra seg igang idag... Nå kan det bare gå som det går med vekta... ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ett forslag: Hva om vi på ukesutfordringen denne uken regner poeng på denne måten :

Alle som er med på et lag er automatisk med i poengberegningen, slik at om du ikke registrerer noe, får du 0 poeng. Da sørger vi for at alle som bidrar bidrar positivt, ingen risikerer å "dra ned snittet" for sitt lag. I tillegg blir det mere utfordring syns jeg, da alle må se om de kan bidra med noe også vil det kanskje i tillegg lage litt mere liv på forumet.

Hva sier dere? God eller dårlig ide?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da lager jeg bare en utfordring, jeg...

Den blir som følger:

Denne ukens utfordring blir noe annerledes, Les teksten godt!

Samtlige deltakere starter på 0 poeng. Deltar du ikke på utfordringen blir din 0 medregnet i lagets totalsum, som igjen vil gi et lavere gjennomsnitt. Her er det altså om å gjøre å bidra med det du kan!

Denne utfordringen løper fra mandag til torsdag. Siste frist for å registrere poeng er fredag klokken 12:00.

Frokost: Gir 50 poeng hver dag, med bonus 100 for gjennomført alle dager

Vann: 1 liter gir 25 poeng, 2 liter gir 50 poeng. Bonus for poeng alle dager 100, uavhengig om du har 1 eller 2 liter.

Trening: Bruk denne kalkulatoren: http://iform.nu/test-deg-selv/test-trening/test-hva-forbrenner-treningen-din Alle poeng teller daglig, og bonus på 500 får du dersom du har trent flere enn 300 poeng hver dag.

Lykke til!
 
Husk å oppdatere på ukesutfordring alle sammen, hvert poeng teller! :)
 
Back
Topp