Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Er det ikke positiv el du har på cd55? Så kjedelig at syklusen er ute å kjører :/ gyn kan vel ikke skylde alt på vekta? Du har jo blitt gravid. Hvordan går det på Grete roede kurs? Prøver selv å ta av meg noen kg, men går så seint.. Utålmodig ;-P

Er det ikke positiv el du har på cd55? Så kjedelig at syklusen er ute å kjører :/ gyn kan vel ikke skylde alt på vekta? Du har jo blitt gravid. Hvordan går det på Grete roede kurs? Prøver selv å ta av meg noen kg, men går så seint.. Utålmodig ;-P
Ifølge gyn så har jeg ikke hatt el dessverre:(
Han mente min overvekt skyldtes kluss i syklusen,så håper den retter seg opp snart:)
Går greit på GR,men er inne i en ned periode,er så matlei at jeg vil spy,hehe..Har hjulpet meg å få inn bedre spiserutiner og finne sunne alternativer..men er ikke bare lett hele tiden..

Hvor lenge har dere prøvd?

Har vært prøver siden sep12. Har som deg mistet 2ganger på ca 4mnd så har en liten pause nå. Fikk beskjed av gyn om å vente 2-3 sykluser før vi prøver igjen. Har gått 2sykluser nå, men kommer til å vente 1syklus til før vi begynner å prøve igjen. Er ca20kg overvektig så har prøvd å gå ned noen kg mens vi har pause. Samboeren min er også noe overvektig så her i hus har vi slankekrig ;) litt enklere når vi kan være sammen om det :) håper syklusen din blir stabil snart. Vi har begge et viktig mål for å gå ned i vekt så må bare tenke på det når vi har en dårlig periode :)

Da har jeg gått ned ca fire kg.. Håper det hjelper på..vil så gjerne ha en el..

Cd 79 i dag..blæææ..vil legge egg:-D

cd80
ImageUploadedByBV Forum1392831970.946886.jpg

• Liker
Reactions: AFA
Har bestemt oss for at jeg skal begynne med femar så snart tr dukker opp igjen:) Er kostbart siden jeg må inn til gyn ett par ganger,men det får så være:)
Vi vil ha en spire:)

Hatt mensmurring,stikking i underlivet og vond korsrygg i ett par dager..håper el eller tr er rundt hjørnet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

DocMorris test tatt i ettermiddagImageUploadedByBV Forum1393534420.165714.jpgImageUploadedByBV Forum1393534433.427086.jpg

Krysser fingrene for at dette er en spire, og at den klorer seg fast!!! :D

Dagens test:ImageUploadedByBV Forum1393565441.664062.jpgImageUploadedByBV Forum1393565460.290025.jpgImageUploadedByBV Forum1393565482.513959.jpg

Dagens tester,blir bare mere forvirra kjenner jeg..ImageUploadedByBV Forum1393861954.306632.jpgImageUploadedByBV Forum1393861975.268271.jpg

Etter to år som prøvere med 3 sa i fjor setter vi ett foreløpig punktum for prøvingen..Dette er for tøft..Kanskje det ikke er meningen vi skal få oppleve å få barn??

Takk for meg,å lykke til alle sammen:)

3 dpo..ikke så mye å melde i dag,men er jo tidlig enda uansett.
Litt "hul" følelse i livmor-området eneste..
Litt mensmurringer, "knip" i høyre eggstokk
Er spent når jeg kommer uti neste uke..

Første som bruker å melde seg er ømme pupper og vond korsrygg rundt 7 dpo..
Ikke lenge igjen nå..merker jeg er litt mer tålmodig nå..er uansett bedre å være i dpo land enn å vente å teste etter el:)
Lykke til!! :) spennende å følge deg :)

Lykke til!! :) spennende å følge deg :)

Det virker som du er innom og leser første side i dagbøkene våre og kommenterer fordi du vil ha oss til å følge deg. Du burde se på siste innlegg før du kommenterer. Prøv det f.eks. her (se siste innlegg rett over ditt), og se hvor dårlig timing du har. Det var akkurat likt i min dagbok. Jeg hadde akkurat fortalt at jeg hadde opplevd MA i uke 12 da du skrev:
Så spennende! Skal følge med :) lykke til!! :)
(skrevet 14. februar, jeg var på sykehuset hele 13. februar.)

Vi er personlige i dagbøkene våre, jeg synes det er frekt. Du får enten lese hva vi faktisk strever med for tiden, eller la være å kommentere.

Last edited:
Etter to år som prøvere med 3 sa i fjor setter vi ett foreløpig punktum for prøvingen..Dette er for tøft..Kanskje det ikke er meningen vi skal få oppleve å få barn??

Takk for meg,å lykke til alle sammen:)

Kjære kjære Loca! Jeg håper du får en overraskelsespire som klorer seg fast til termin. :Heartred

Sender deg en god klem, og om du kommer tilbake til BV senere så håper jeg det er fordi du flytter inn på et terminforum og blir der. <3

Kjære kjære Loca! Jeg håper du får en overraskelsespire som klorer seg fast til termin. :Heartred

Sender deg en god klem, og om du kommer tilbake til BV senere så håper jeg det er fordi du flytter inn på et terminforum og blir der. <3
Tusen takk for gode ord<3

Håper du snart kan flytte over til terminforum igjen,å blir der tiden ut:)
Jeg beundrer din positive innstilling!!

Tror ditt engasjement og positiv innstilling er til hjelp for mange her:)
Blir nok å snike innom deg innimellom for å se hvordan det går:)

Klem!:)

Tusen takk for gode ord<3

Håper du snart kan flytte over til terminforum igjen,å blir der tiden ut:)
Jeg beundrer din positive innstilling!!

Tror ditt engasjement og positiv innstilling er til hjelp for mange her:)
Blir nok å snike innom deg innimellom for å se hvordan det går:)

Klem!:)

Tusen takk for veldig gode ord. Jeg skulle virkelig ønske vi begge kunne flytte til terminforum snarest mulig. Du får gjerne legge igjen en hilsen om hvordan det går med deg, om du sniker på meg! Jeg kommer til å heie på at din nye livsstil og prøvepause kanskje resulterer i et veldig positiv resultat allikevel (jeg kan håpe for deg, så kan du tenke på andre ting en stund). :Heartred Sender over mange klemmer til!

Litt vanskelig å holde seg unna når jeg fikk denne el test i går:ImageUploadedByBV Forum1394516121.542070.jpg
Er på cd100 i dag så får krysse fingrene for at dette er gullegget:)

Litt vanskelig å holde seg unna når jeg fikk denne el test i går:Vis vedlegget 53373
Er på cd100 i dag så får krysse fingrene for at dette er gullegget:)

Happy humping! Jeg krysser fingrene for at dette er gullegget. ♡

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp