Er det ikke positiv el du har på cd55? Så kjedelig at syklusen er ute å kjører :/ gyn kan vel ikke skylde alt på vekta? Du har jo blitt gravid. Hvordan går det på Grete roede kurs? Prøver selv å ta av meg noen kg, men går så seint.. Utålmodig ;-P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ifølge gyn så har jeg ikke hatt el dessverreEr det ikke positiv el du har på cd55? Så kjedelig at syklusen er ute å kjører :/ gyn kan vel ikke skylde alt på vekta? Du har jo blitt gravid. Hvordan går det på Grete roede kurs? Prøver selv å ta av meg noen kg, men går så seint.. Utålmodig ;-P
Lykke til!! spennende å følge deg3 dpo..ikke så mye å melde i dag,men er jo tidlig enda uansett.
Litt "hul" følelse i livmor-området eneste..
Litt mensmurringer, "knip" i høyre eggstokk
Er spent når jeg kommer uti neste uke..
Første som bruker å melde seg er ømme pupper og vond korsrygg rundt 7 dpo..
Ikke lenge igjen nå..merker jeg er litt mer tålmodig nå..er uansett bedre å være i dpo land enn å vente å teste etter el
Lykke til!! spennende å følge deg
Sent from my iPhone using BV Forum
(skrevet 14. februar, jeg var på sykehuset hele 13. februar.)Så spennende! Skal følge med lykke til!!
Etter to år som prøvere med 3 sa i fjor setter vi ett foreløpig punktum for prøvingen..Dette er for tøft..Kanskje det ikke er meningen vi skal få oppleve å få barn??
Takk for meg,å lykke til alle sammen
Tusen takk for gode ord<3Kjære kjære Loca! Jeg håper du får en overraskelsespire som klorer seg fast til termin.
Sender deg en god klem, og om du kommer tilbake til BV senere så håper jeg det er fordi du flytter inn på et terminforum og blir der. <3
Tusen takk for gode ord<3
Håper du snart kan flytte over til terminforum igjen,å blir der tiden ut
Jeg beundrer din positive innstilling!!
Tror ditt engasjement og positiv innstilling er til hjelp for mange her
Blir nok å snike innom deg innimellom for å se hvordan det går
Klem!
Litt vanskelig å holde seg unna når jeg fikk denne el test i går:Vis vedlegget 53373
Er på cd100 i dag så får krysse fingrene for at dette er gullegget