Da ligger el-testene klare i skuffa på do..hehe
Svaaaake menneske:-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi.. Testetøsa hadde ikke klart å la testene ligge.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ligger el-testene klare i skuffa på do..hehe
Svaaaake menneske:-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe,er irriterende god på å overtale den der testetøsaHihi.. Testetøsa hadde ikke klart å la testene ligge.
Hehe,er irriterende god på å overtale den der testetøsa
Er så gøy å følge med dine tester
Skal til fastlegen på nyåret å vurderer å spørre om å få prøve crinone..
De fant jo ikke noe unormalt på blodprøvene mine på sykehuset,men det skader ikke å prøve tenker jeg
Er så spent på om crinonen fungerer på deg,krysser alt jeg har![]()
Litt redd kjenner jeg,har hatt tre sa siden mai..så venter å ser hva som skjer..Så spennende. Jeg ser en strek til på det bildet
! Den er jo positiv, så håper den blir ennå sterkere til neste gang du tester
![]()
Har tatt to tester i dag som ser negativ ut..mulig dette bare var en kjemisk igjen..Vet ikke når el kunne vært,startet å teste rundt cd14 å ikke vært i nærheten av positiv test..Nesten "alle" på termingruppen min hadde menssmerter rundt forventet mens. Jeg hadde kraftige menssmerter før forventet mens og i 3-4 dager over IKM. Så jeg var veldig redd for nok en kjemisk. Det var det jo ikke. Jeg må bare snike litt for jeg ser en ekstra strek på testen din. ♥
Har tatt to tester i dag som ser negativ ut..mulig dette bare var en kjemisk igjen..Vet ikke når el kunne vært,startet å teste rundt cd14 å ikke vært i nærheten av positiv test..
Litt lettere forvirret her kan man si..
Skal ta en test i morgen,er den også negativ så er det bare å vente på tr..
Så koselig å se at det går bra med deg,å håper du får ett knirkefritt svangerskap
Som jeg har nevnt tidligere til deg så ska jeg be om crinone når jeg har legetime i begynnelsen av januar
Har ett lite håp om at det skal virke for meg også![]()
Dagens test