Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Da ligger el-testene klare i skuffa på do..hehe
Svaaaake menneske:-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi.. Testetøsa hadde ikke klart å la testene ligge. ;)

*Taster på app på mobilen*

Hihi.. Testetøsa hadde ikke klart å la testene ligge. ;)

Hehe,er irriterende god på å overtale den der testetøsa;)

Er så gøy å følge med dine tester:)

Skal til fastlegen på nyåret å vurderer å spørre om å få prøve crinone..
De fant jo ikke noe unormalt på blodprøvene mine på sykehuset,men det skader ikke å prøve tenker jeg:)

Er så spent på om crinonen fungerer på deg,krysser alt jeg har:)

Hehe,er irriterende god på å overtale den der testetøsa;)

Er så gøy å følge med dine tester:)

Skal til fastlegen på nyåret å vurderer å spørre om å få prøve crinone..
De fant jo ikke noe unormalt på blodprøvene mine på sykehuset,men det skader ikke å prøve tenker jeg:)

Er så spent på om crinonen fungerer på deg,krysser alt jeg har:)

Nei, man har ikke kunnet dokumentere noen skadelige effekter av å bruke Crinone. :) Og man har funnet antydning til at det kan ha en positiv effekt for de som har flere aborter. Så. Jeg synes jo alle som har flere aborter burde få prøve Crinone en syklus eller to. :) Du får oppdatere om hva som skjer på nyåret da (om du ikke får full klaff allerede nå).

Dagene går saaaakte..cd13 i dag...
Tenker jeg tar første el test i morgen:)

Hadde ønsker meg positiv el test i dag..men fikk ikke det:(

cd23 i dag å ingen el i sikte..

Sitter her å er litt paff..har testet i dagevis etter el som aldri kommer..tok derfor en graviditetstest strimmel fra BT..å plutselig skimtet jeg en ultra svak strek..til og med sambo ser den..men i fare for at det bare er en skyggestrek,så får vi ta det med ro til i morgen så jeg får tatt en ny test på morgenurin..

Slenger med ett bildeImageUploadedByBV Forum1388154443.070116.jpg

Så spennende:). Jeg ser en strek til på det bildet:)! Den er jo positiv, så håper den blir ennå sterkere til neste gang du tester:)

Så spennende:). Jeg ser en strek til på det bildet:)! Den er jo positiv, så håper den blir ennå sterkere til neste gang du tester:)
Litt redd kjenner jeg,har hatt tre sa siden mai..så venter å ser hva som skjer..
Håper på sterkere tester di neste dagene..
Alt er bare merkelig egentlig..jeg var sikker på at el ikke hadde vært..men om jeg er gravid så må den ha vært før jeg begynte å teste..
En smule forvirret her kan man si:)

Ett bilde til:
ImageUploadedByBV Forum1388166335.425172.jpg

Ikke noe sterkere test i dag,så enten er det tidlig eller så er dette også en kjemisk graviditet..

Får smøre meg med tålmodighet..resultatet i går var uansett overraskende,hadde ikke forventet nå strek..

Har antydning til menssmerter så det blir vell enten eller det her..

Nesten "alle" på termingruppen min hadde menssmerter rundt forventet mens. Jeg hadde kraftige menssmerter før forventet mens og i 3-4 dager over IKM. Så jeg var veldig redd for nok en kjemisk. Det var det jo ikke. Jeg må bare snike litt for jeg ser en ekstra strek på testen din. ♥

Nesten "alle" på termingruppen min hadde menssmerter rundt forventet mens. Jeg hadde kraftige menssmerter før forventet mens og i 3-4 dager over IKM. Så jeg var veldig redd for nok en kjemisk. Det var det jo ikke. Jeg må bare snike litt for jeg ser en ekstra strek på testen din. ♥

Har tatt to tester i dag som ser negativ ut..mulig dette bare var en kjemisk igjen..Vet ikke når el kunne vært,startet å teste rundt cd14 å ikke vært i nærheten av positiv test..
Litt lettere forvirret her kan man si..

Skal ta en test i morgen,er den også negativ så er det bare å vente på tr..

Så koselig å se at det går bra med deg,å håper du får ett knirkefritt svangerskap:)

Som jeg har nevnt tidligere til deg så ska jeg be om crinone når jeg har legetime i begynnelsen av januar:)
Har ett lite håp om at det skal virke for meg også:)

Har tatt to tester i dag som ser negativ ut..mulig dette bare var en kjemisk igjen..Vet ikke når el kunne vært,startet å teste rundt cd14 å ikke vært i nærheten av positiv test..
Litt lettere forvirret her kan man si..

Skal ta en test i morgen,er den også negativ så er det bare å vente på tr..

Så koselig å se at det går bra med deg,å håper du får ett knirkefritt svangerskap:)

Som jeg har nevnt tidligere til deg så ska jeg be om crinone når jeg har legetime i begynnelsen av januar:)
Har ett lite håp om at det skal virke for meg også:)

Jeg håper fortsatt det bare er litt tidlig for deg med testing nå. ;) Hvis ikke håper jeg du også får resept og får full klaff med Crinone. ♡

Takk. :-) Jeg håper dette går bra resten av veien nå. :)

Negativ test i dag,så da var det nok en kjemisk igjen..

Negativ cb digital i dag, men tok en bt strimmel som jeg synes jeg skimter en strek på..
Blææææ,blir sprø..føler meg ikke helt sikker på noenting..

ImageUploadedByBV Forum1388450201.282105.jpg
Dagens test

Jeg ser svak strek! Kom den innen tidsfristen? :) Så spennende. Husk at det kan ta litt tid i starten med strekene, og CB digital henger alltid litt etter strimlene også.

Dagens test,er det rart man blir sprø???
ImageUploadedByBV Forum1388482077.755633.jpgImageUploadedByBV Forum1388482093.293506.jpg

Back
Topp