Mammatilsnarttre
Elsker forumet
Om det der er en graviditetstest så ligger det ett egg festet for den nesten usynlige streken er rosa nå gjelder det bare for spiren å klore seg godt fast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom etter tidsfristen,men det har det alltid gjort med disse testene..Jeg ser svak strek! Kom den innen tidsfristen? Så spennende. Husk at det kan ta litt tid i starten med strekene, og CB digital henger alltid litt etter strimlene også.
Blir helt sprø her jeg,å er redd for å lage forhåpninger for meg selv..Bare for å ha nevnt det så var mine like lite tydelige, og alle strimlene mine var blendahvite frem til det faktisk var noe der. Ta en strimmel og dypp den i vann, legg den så ved siden av testen fra i dag så blir den positive mer tydelig
Blir helt sprø her jeg,å er redd for å lage forhåpninger for meg selv..
Har tatt en test i vann,her er bilde.
Den øverste testen er med vann:
Vis vedlegget 45100
Skal holde meg unna vinflasken i kveld jaEr jo en klar forskjell, men det beste stedet å ta bilde er vinduskarmen når det er lyst ute Forstår hva du mener med forhåpninger, jeg var helt lik - etter ca fire dager ble testen sterkere, men jeg klarte ikke ta det skikkelig til meg før jeg hadde tatt en digital, noe du kan gjøre til helgen
Tingen er at en positiv test er 99% sikker, du har derfor definitivt HCG i urinen. Dersom du nå skulle oppleve at tanta kommer så har du aller mest sannsynlig hatt en kjemisk, altså har ikke kroppen klart å holde på det befruktede egget. Du skal i alle fall ikke drikke alkohol i kveld
Skal holde meg unna vinflasken i kveld ja
Så gøy at du ser strekene,man begynner jo nesten å tro at man ser syner til slutt
Har hatt tre kjemiske siden mai i år så håper inderlig jeg slipper det igjen..
Har vært igjennom utredning for habituell abort uten at dem fant noe unormalt.. Får tett oppfølging derfra neste gang jeg blir gravid (som jeg håper er nå)
Kom etter tidsfristen,men det har det alltid gjort med disse testene..
Blir sprø snart..denne tok jeg i dag:
Vis vedlegget 45098Vis vedlegget 45099
Det går vell ikke å få så mange tester med skyggestrek??
Tror jeg må en tur på apoteket i dag å investere i ett par cb pluss..
Det hadde vært den beste julegaven hvis jeg er gravid nå..aner ikke når el kunne vært så det er ganske overraskendeMine kom etter tidsfristen de første dagene, så kunne jeg begynne å ane streken innen tidsfristen (men de blir alltid litt sterkere etter at testen har fått ligge en stund, selv når det er helt klar positiv blir den sterkere etter tidsfristen).
Det er nok ikke skyggestreker, men du har fremdeles litt lavt hcg. Så da er det bare å håpe at spiren klorer seg fast og at hcg stiger de neste dagene.
Det hadde vært den beste julegaven hvis jeg er gravid nå..aner ikke når el kunne vært så det er ganske overraskende
Ønsket er så sterkt<3
Når ikke el eller tr vil komme så prøver vi en g-test:Vis vedlegget 46939Vis vedlegget 46941Vis vedlegget 46942