Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Om det der er en graviditetstest så ligger det ett egg festet for den nesten usynlige streken er rosa :-) nå gjelder det bare for spiren å klore seg godt fast :-) :-)

Jeg ser svak strek! Kom den innen tidsfristen? :) Så spennende. Husk at det kan ta litt tid i starten med strekene, og CB digital henger alltid litt etter strimlene også.
Kom etter tidsfristen,men det har det alltid gjort med disse testene..
Blir sprø snart..denne tok jeg i dag:
ImageUploadedByBV Forum1388482195.792139.jpgImageUploadedByBV Forum1388482210.771533.jpg

Det går vell ikke å få så mange tester med skyggestrek??
Tror jeg må en tur på apoteket i dag å investere i ett par cb pluss..

Bare for å ha nevnt det så var mine like lite tydelige, og alle strimlene mine var blendahvite frem til det faktisk var noe der. Ta en strimmel og dypp den i vann, legg den så ved siden av testen fra i dag så blir den positive mer tydelig :D

Bare for å ha nevnt det så var mine like lite tydelige, og alle strimlene mine var blendahvite frem til det faktisk var noe der. Ta en strimmel og dypp den i vann, legg den så ved siden av testen fra i dag så blir den positive mer tydelig :D
Blir helt sprø her jeg,å er redd for å lage forhåpninger for meg selv..
Har tatt en test i vann,her er bilde.
Den øverste testen er med vann:
ImageUploadedByBV Forum1388482866.979828.jpg

Blir helt sprø her jeg,å er redd for å lage forhåpninger for meg selv..
Har tatt en test i vann,her er bilde.
Den øverste testen er med vann:
Vis vedlegget 45100

Er jo en klar forskjell, men det beste stedet å ta bilde er vinduskarmen når det er lyst ute :D Forstår hva du mener med forhåpninger, jeg var helt lik - etter ca fire dager ble testen sterkere, men jeg klarte ikke ta det skikkelig til meg før jeg hadde tatt en digital, noe du kan gjøre til helgen ;)

Tingen er at en positiv test er 99% sikker, du har derfor definitivt HCG i urinen. Dersom du nå skulle oppleve at tanta kommer så har du aller mest sannsynlig hatt en kjemisk, altså har ikke kroppen klart å holde på det befruktede egget. Du skal i alle fall ikke drikke alkohol i kveld ;)

Er jo en klar forskjell, men det beste stedet å ta bilde er vinduskarmen når det er lyst ute :D Forstår hva du mener med forhåpninger, jeg var helt lik - etter ca fire dager ble testen sterkere, men jeg klarte ikke ta det skikkelig til meg før jeg hadde tatt en digital, noe du kan gjøre til helgen ;)

Tingen er at en positiv test er 99% sikker, du har derfor definitivt HCG i urinen. Dersom du nå skulle oppleve at tanta kommer så har du aller mest sannsynlig hatt en kjemisk, altså har ikke kroppen klart å holde på det befruktede egget. Du skal i alle fall ikke drikke alkohol i kveld ;)
Skal holde meg unna vinflasken i kveld ja;)
Så gøy at du ser strekene,man begynner jo nesten å tro at man ser syner til slutt:D

Har hatt tre kjemiske siden mai i år så håper inderlig jeg slipper det igjen..
Har vært igjennom utredning for habituell abort uten at dem fant noe unormalt.. Får tett oppfølging derfra neste gang jeg blir gravid:) (som jeg håper er nå) :)

Skal holde meg unna vinflasken i kveld ja;)
Så gøy at du ser strekene,man begynner jo nesten å tro at man ser syner til slutt:D

Har hatt tre kjemiske siden mai i år så håper inderlig jeg slipper det igjen..
Har vært igjennom utredning for habituell abort uten at dem fant noe unormalt.. Får tett oppfølging derfra neste gang jeg blir gravid:) (som jeg håper er nå) :)

Jeg hadde også en kjemisk før jeg ble gravid, derfor ble jeg en av de som gjorde alt som minsker sjansen for SA (i følge nettet) da testen min var som din. Masse frukt og grønt, omega3, litt sjokolade hver dag, slappet av mye, sov mye, you name it :p alt jeg fant på nettet ;) Er jo verdt et forsøk :-) :-) Håper denne spiren er ekstra sterk og får klort seg fast i ni mnd ;) Krysser det jeg har for deg/dere :D

Kom etter tidsfristen,men det har det alltid gjort med disse testene..
Blir sprø snart..denne tok jeg i dag:
Vis vedlegget 45098Vis vedlegget 45099

Det går vell ikke å få så mange tester med skyggestrek??
Tror jeg må en tur på apoteket i dag å investere i ett par cb pluss..

Mine kom etter tidsfristen de første dagene, så kunne jeg begynne å ane streken innen tidsfristen (men de blir alltid litt sterkere etter at testen har fått ligge en stund, selv når det er helt klar positiv blir den sterkere etter tidsfristen). :)

Det er nok ikke skyggestreker, men du har fremdeles litt lavt hcg. Så da er det bare å håpe at spiren klorer seg fast og at hcg stiger de neste dagene. :)

Mine kom etter tidsfristen de første dagene, så kunne jeg begynne å ane streken innen tidsfristen (men de blir alltid litt sterkere etter at testen har fått ligge en stund, selv når det er helt klar positiv blir den sterkere etter tidsfristen). :)

Det er nok ikke skyggestreker, men du har fremdeles litt lavt hcg. Så da er det bare å håpe at spiren klorer seg fast og at hcg stiger de neste dagene. :)
Det hadde vært den beste julegaven hvis jeg er gravid nå..aner ikke når el kunne vært så det er ganske overraskende:)

Ønsket er så sterkt<3

Det hadde vært den beste julegaven hvis jeg er gravid nå..aner ikke når el kunne vært så det er ganske overraskende:)

Ønsket er så sterkt<3

Håper virkelig dette er årets julegave til deg! <3

*Taster på app på mobilen*

Negativ cb pluss og bt strimmel i dag..Så da kutter jeg ut å teste..
Får vente å se når tr kommer..

Starter på Grete Roede kurs i morgen..
Håper dette kan være det som trengs for å bli kvitt 35 kg med overvekt..
Er ihvertfall motivert:)

Målet er å komme ned til ønsket vekt til 1 sept,å da fortsette veien mot vårt mirakel:)

Cd41 i dag å hverken el eller tr i sikte..skikkelig krøll denne syklusen..
Hadde noen merkelige tester i romjula så kanskje derfor det er krøll..

Når ikke el eller tr vil komme så prøver vi en g-test:ImageUploadedByBV Forum1389633140.509151.jpgImageUploadedByBV Forum1389633156.375107.jpgImageUploadedByBV Forum1389633176.700843.jpg

Hadde jo noen sånne strimler i romjulen også..synes det er litt rart..kanskje er det bare skyggestreker..men man får jo alltids ett håp..

cd55 i dag å endelig ser det ut som el er på tur..:)ImageUploadedByBV Forum1390647557.142289.jpg

Da har jeg bestilt time til gyn for å finne ut hva som skjer..snart to mnd siden siste tr..lei.no

Åh,drittlei å føler alt er min feil..
Turen til gyn viste at jeg mest sannsynlig ikke produserer nok østrogen for å få el..ingen el med det første,tynn slimhinne i livmora og ingen eggposer under utvikling..
Grunnen til det er mest sannsynlig vekta mi.. :(

Back
Topp