Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

41+2 i dag

Etter å vært på overtidskontroll i dag med ul og ctg registrering, er det bestemt at jeg skal inn å settes igang i morgen..ul viste en liten nedgang i vekst, ca 16%, å det kan være ett tegn på at morkaken gir beskjed at den har gjort sin jobb, så nå er det bare å få henne ut:)
Så nå er vi endelig snart igang:)
 
aaaaah :D Jeg skal tenke på deg og heie på deg i hele dag :D Ha en flott og fantastisk fødsel kjære deg :D
 
Lykke til :D
 
Lykke til! ♥
 
Da er lisja allerede to dager å vi suser rundt i en lykkerus❤️
For en ny og fantastisk verden som har åpnet seg for oss:)
 
Å vips så har det gått nesten tre mnd:D
Tiden flyver å vi storkoser oss:)
For en lykke å bli mamma❤️
Dette gjør vi gjerne igjen, men skal kose oss ei stund til med kun en solstråle:)

Rart at det snart er ett år siden jeg testet positivt, synes jeg nettopp ble gravid:)
 
Hihi,denne helgen er det ett år siden skatten vår ble unnfanget❤️
Kan se tilbake på ett helt fantastisk og spennende år:)
Er dypt takknemlig for alt jeg har fått oppleve siste året, å gleder meg til fortsettelsen:)
 
Hm..tatt ett par g-tester..vet ikke helt hva jeg skal tro..ImageUploadedByBV Forum1441739765.281490.jpg
 
Ser to svaaake der, ser det er en stund siden. Har du tatt flere?
Va nok bærre skyggestrek..Tr kom to uka etterpå, så no klør det litt etter å begynne prøvinga på nr 2:D
 
Åh,har såååå lyst til å begynne prøvinga på nr2❤️
Meeeen, har egentli bestemt oss for å vente til april til neste år for å få neste i 2017..men er så utålmodig:D
 
Da ser ser det ut som lisja blir storesøster på slutten av året❤️ImageUploadedByBV Forum1460054119.404546.jpg
 
Ingen julebaby på oss, vært på ul i dag å der var ingen hjerteslag..så nå venter vi til over sommeren før vi prøver igjen..
Koser oss med den lille skatten vi allerede har❤️
 
Back
Topp