Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

cd17 å fortsatt negativ test..krysser fingrene for at den snart er positiv:)

Sent from my iPad using BV Forum

cd17 å fortsatt negativ test..krysser fingrene for at den snart er positiv:)

Krysser fingrene! :) Kjedelig å vente på EL.

Forferdelig kjedelig!!Kunne heller vært tre uker i dpo-land:D

Ja, helt enig. Min EL var 4 dager forsinket denne syklusen og jeg holdt på å gå på veggen. Haha.. EL er MYE kjedeligere å vente på enn IKM.

Slenger med bilde av dagens test:ImageUploadedByBV Forum1383862414.247830.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

cd 18,fortsatt negativ,tok en digital også for å være sikker..håper el er rett rundt hjørnet:)ImageUploadedByBV Forum1383926216.817007.jpg

cd20 å fortsatt ikke positiv test..ser ut som det blir kluss denne mnd også..

Sitter på sykehuset å venter på å få komme inn til time,stor klump i magen.. :(

Hvordan gikk det?

Hvordan gikk det?
Det gikk veldig bra:) Fikk komme inn til ei veldig hyggelig legedame sim hadde satt seg inn i saken å var veldig positiv:)
Alle prøvene vi har tatt er normale, så det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi meg tett oppfølging når jeg blir gravid igjen..
Men hun var sikker på at det skulle gå bra,vi har bare vært veldig uheldig..
I mange tilfeller med habituell abort så finner de ikke noe årsak, men til slutt så får man en baby:)
Hun sa det var veldig positivt at jeg ble så lett gravid,å hadde veldig trua på at vi skal få det til:)
Hun nevnte ikke vekta mi med ett ord, mens det var hovedfokuset til den legen jeg var til forrige gang..
Hun tok seg god tid til en innvendig ul bare for å sjekke at alt var i orden..følte meg rett og slett tatt godt vare på i dag:)

Så nå føler jeg meg litt ovenpå igjen selv om vi ikke har fått de store svarene på hvorfor vi har mistet så mange ganger, så har jeg fått tilbake motivasjon og lyst til å fortsette prøvingen:)

Det gikk veldig bra:) Fikk komme inn til ei veldig hyggelig legedame sim hadde satt seg inn i saken å var veldig positiv:)
Alle prøvene vi har tatt er normale, så det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi meg tett oppfølging når jeg blir gravid igjen..
I mange tilfeller med habituell abort så finner de ikke noe årsak, men til slutt så får man en baby:)
Hun sa det var veldig positivt at jeg ble så lett gravid,å hadde veldig trua på at vi skal få det til:)
Hun nevnte ikke vekta mi med ett ord, mens det var hovedfokuset til den legen jeg var til forrige gang..
Hun tok seg god tid til en innvendig ul bare for å sjekke at alt var i orden..følte meg rett og slett tatt godt vare på i dag:)

Så nå føler jeg meg litt ovenpå igjen selv om vi ikke har fått de store svarene på hvorfor vi har mistet så mange ganger, så har jeg fått tilbake motivasjon og lyst til å fortsette prøvingen:)

Åh, så godt å høre at du ble tatt så godt vare på. Det var veldig gode nyheter! :D Jeg synes du er kjempe sterk, og det er kjempe bra at du føler at du har fått tilbake motivasjonen til å fortsette prøvingen! Herlig altså. Med tett oppfølging skal du nok se at det ordner seg ;) Jeg oppriktig gleder meg til å følge med på reisen din!

Appen <3

Så utrolig bra at du fikk ordentlig oppfølging nå, det skulle jo egentlig bare mangle. Håper EL snart dukker opp hos deg og. :)

Da har vi bestemt oss for å ta en liten prøvepause til over nyttår..det vil si kutte ut testing og leve normalt,hehe:)
Kjenner på kropp og sinn at det er det rette akkurat nå, skal prøve å få unna litt kilo å få en lettere kropp før vi setter igang for fullt igjen:)

Så nå skal jeg kose meg, ikke telle dager, bare nyte dagen som kommer..gleder meg til å forberede julefeiring:)

Lykke til alle sammen,dere er en herlig gjeng å håper spiren sitter til dere alle sammen snart<3

Da har vi bestemt oss for å ta en liten prøvepause til over nyttår..det vil si kutte ut testing og leve normalt,hehe:)
Kjenner på kropp og sinn at det er det rette akkurat nå, skal prøve å få unna litt kilo å få en lettere kropp før vi setter igang for fullt igjen:)

Så nå skal jeg kose meg, ikke telle dager, bare nyte dagen som kommer..gleder meg til å forberede julefeiring:)

Lykke til alle sammen,dere er en herlig gjeng å håper spiren sitter til dere alle sammen snart<3

Kos deg med en liten prøvepause, og lykke til i kampen mot kiloene. :) Håper spiren sitter raskt hos dere!

Kos deg med en liten prøvepause, og lykke til i kampen mot kiloene. :) Håper spiren sitter raskt hos dere!

Jeg må innom å sjekke hvordan det går med deg, spennende dager du har:)
Krysser alt jeg har for at det er en spire som klorer seg fast i magen din<3

Jeg må innom å sjekke hvordan det går med deg, spennende dager du har:)
Krysser alt jeg har for at det er en spire som klorer seg fast i magen din<3

Tusen takk for lykkeønsker. Det hadde vært helt perfekt nå. Da kan nærmeste familie få vite det til jul. <3

Vanskelig å holde seg unna her:)

Planen var egentlig å vente med prøvingen etter jul..men kjenner på hele meg at jeg vil fortsette.. Er nettopp ferdig med tr,kom nesten til vanlig tid denne gange..så nå har jeg vært igjennom en syklus etter siste SA..

Kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg kommer til å krible i fingrene etter å teste etter el om en ukes tid..

Får se hvor stor trangen blir:-D

Da ligger el-testene klare i skuffa på do..hehe
Svaaaake menneske:-D

Back
Topp