Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
cd17 å fortsatt negativ test..krysser fingrene for at den snart er positiv
Sent from my iPad using BV Forum
Forferdelig kjedelig!!Kunne heller vært tre uker i dpo-landKrysser fingrene! Kjedelig å vente på EL.
Forferdelig kjedelig!!Kunne heller vært tre uker i dpo-land
Det gikk veldig bra Fikk komme inn til ei veldig hyggelig legedame sim hadde satt seg inn i saken å var veldig positivHvordan gikk det?
Åh, så godt å høre at du ble tatt så godt vare på. Det var veldig gode nyheter! Jeg synes du er kjempe sterk, og det er kjempe bra at du føler at du har fått tilbake motivasjonen til å fortsette prøvingen! Herlig altså. Med tett oppfølging skal du nok se at det ordner seg Jeg oppriktig gleder meg til å følge med på reisen din!Det gikk veldig bra Fikk komme inn til ei veldig hyggelig legedame sim hadde satt seg inn i saken å var veldig positiv
Alle prøvene vi har tatt er normale, så det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi meg tett oppfølging når jeg blir gravid igjen..
Men hun var sikker på at det skulle gå bra,vi har bare vært veldig uheldig..
I mange tilfeller med habituell abort så finner de ikke noe årsak, men til slutt så får man en baby
Hun sa det var veldig positivt at jeg ble så lett gravid,å hadde veldig trua på at vi skal få det til
Hun nevnte ikke vekta mi med ett ord, mens det var hovedfokuset til den legen jeg var til forrige gang..
Hun tok seg god tid til en innvendig ul bare for å sjekke at alt var i orden..følte meg rett og slett tatt godt vare på i dag
Så nå føler jeg meg litt ovenpå igjen selv om vi ikke har fått de store svarene på hvorfor vi har mistet så mange ganger, så har jeg fått tilbake motivasjon og lyst til å fortsette prøvingen
Sent from my iPhone using BV Forum
Det gikk veldig bra Fikk komme inn til ei veldig hyggelig legedame sim hadde satt seg inn i saken å var veldig positiv
Alle prøvene vi har tatt er normale, så det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi meg tett oppfølging når jeg blir gravid igjen..
Men hun var sikker på at det skulle gå bra,vi har bare vært veldig uheldig..
I mange tilfeller med habituell abort så finner de ikke noe årsak, men til slutt så får man en baby
Hun sa det var veldig positivt at jeg ble så lett gravid,å hadde veldig trua på at vi skal få det til
Hun nevnte ikke vekta mi med ett ord, mens det var hovedfokuset til den legen jeg var til forrige gang..
Hun tok seg god tid til en innvendig ul bare for å sjekke at alt var i orden..følte meg rett og slett tatt godt vare på i dag
Så nå føler jeg meg litt ovenpå igjen selv om vi ikke har fått de store svarene på hvorfor vi har mistet så mange ganger, så har jeg fått tilbake motivasjon og lyst til å fortsette prøvingen
Da har vi bestemt oss for å ta en liten prøvepause til over nyttår..det vil si kutte ut testing og leve normalt,hehe
Kjenner på kropp og sinn at det er det rette akkurat nå, skal prøve å få unna litt kilo å få en lettere kropp før vi setter igang for fullt igjen
Så nå skal jeg kose meg, ikke telle dager, bare nyte dagen som kommer..gleder meg til å forberede julefeiring
Lykke til alle sammen,dere er en herlig gjeng å håper spiren sitter til dere alle sammen snart<3
Jeg må innom å sjekke hvordan det går med deg, spennende dager du harKos deg med en liten prøvepause, og lykke til i kampen mot kiloene. Håper spiren sitter raskt hos dere!
Jeg må innom å sjekke hvordan det går med deg, spennende dager du har
Krysser alt jeg har for at det er en spire som klorer seg fast i magen din<3
Hvilken test er dette og hvor kjøper du den?
Eggløsningstest,strimler kjøpt på billigetester.noHvilken test er dette og hvor kjøper du den?