Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er spent på timen på sykehuset i morgen..
Redd de ikke kan hjelpe oss..
Sent from my iPad using BV Forum
Dagar jeg vært til min fantastiske fastlege
Hun ble overgitt over oppførselen til legen på sykehuset, å syntes han hadde behandlet meg dårlig..
Nå skal jeg inn til henne hver mnd for å veie meg, føler med veldig motivert for å gå ned i vekt å få en sunn kropp
Hun ga meg noen gode tips i forhold til kosthold osv.
Føler virkelig hun bryr seg
Å hun syntes vi skulle fortsette å prøve hvis vi fortsatt ville det
Sent from my iPad using BV Forum
De fortsetter utredningen på sykehuset, har ikke fått svar på en blodprøve sambo har tatt enda..YES! Det var akkurat sånn jeg synes det skulle gå. Du skulle få hjelp til begge deler på en god og ordentlig måte hvor du ble ivaretatt hele veien. Hva tenker fastlegen i forhold til videre utredning og hjelp med tanke på habituell abort da?
Jeg ble utrolig glad for å lese denne oppdateringen!
Lar du være å ta pause herfra da? <3
De fortsetter utredningen på sykehuset, har ikke fått svar på en blodprøve sambo har tatt enda..
Men jeg blir å be om en annen lege enn han dusten jeg var til på mandag når vi får time igjen..Skal aldri mer til han!!
Ifølge en venninne av meg som jobber på sykehuset så er han kjent for sin ufølsomme fremgangsmåte, så da var jeg rett og slett uheldig med den timen..
Vi blir nok å fortsette å prøve,vanskelig å holde opp mens vi er så godt i gang
Så nå blir det fokus på sunt kosthold og trening..å det vil forhåpentligvis gi oss en spire som holder ut tida snart
Føler jeg fikk en liten opptur etter legetimen i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
De var slik enkelte dager i forrige syklus også, men håper el er rett rundt hjørnetDet ser jo ut som testen din var ganske sterk i dag da? Kan jo hende du slipper å vente helt til cd 33 da ja.
Fikk tlf fra sykehuset i dag, fått time på mandag for å diskutere utredningen..
Håper det ikke er til dustelegen fra forrige mandag..
Men spent uansett
Sent from my iPhone using BV Forum