Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Da var det ingen tvil❤️ImageUploadedByBV Forum1381723889.519114.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg snakket med sykehuset, får komme inn til ultralyd i uke 5/6..så får bare krysse fingrene for at spiren holder seg inne til da:)❤️

Det skal gå bra! Så god at alt er ordnet så du får komme inn raskt nå. :)

Dagens test,skal ta en ny om en uke for å se om hcg har økt:)ImageUploadedByBV Forum1381811853.757767.jpg

Er så glad for hver dag som går nå,en dag nærmere målet<3

Men er langt fra beroliget enda..klarer fortsatt ikke slippe jubelen løs..Krysser fingrene for at jeg kommer meg så langt som til tidlig ul å at jeg da kan begynne å slappe av:)

Jippi,spiren sitter det enda..

Merker det litt mere nå,fått ømme pupper di siste dagene:)

Å på mandag skal jeg på sykehuset:)

SPENNENDE:)

Er så redd det er noe galt..hadde mensmurringer i går kveld,å nå er nesten ikke puppene ømme:(
Åh,skal være glad om jeg kommer meg igjennom dagen å kommer meg på sykehuset o morgen..

Legg deg ned så ofte du kan, og la kroppen slappe mest mulig av. Se en film eller 5 slik at du får tankene over på noe annet. Det er ikke enkelt, jeg vet. Jeg går også rundt med mensmurringer i dag, men det trenger ikke være annet enn at det vokser og gror der inne :) La oss håpe det ;)

Legg deg ned så ofte du kan, og la kroppen slappe mest mulig av. Se en film eller 5 slik at du får tankene over på noe annet. Det er ikke enkelt, jeg vet. Jeg går også rundt med mensmurringer i dag, men det trenger ikke være annet enn at det vokser og gror der inne :) La oss håpe det ;)
Takk for gode ord, det hjelper på:)

Prøver å slå meg til ro med at det er jo ting som skjer inni der, så ikke så rart at man kjenner noe, bare redselen som tar overhånd innimellom..

Skal være SÅ glad når jeg er over 12 uker, å forhåpentligvis litt roligere;)

Da har jeg vært på sykehuset:)
De hadde fått svar på alle prøvene som jeg tok i september, å alle er normale:)
Det vil si at det skal ikke være noe grunn til at dette ikke skal gå bra..å jeg trenger ikke noe medisin:)
Tok innvendig ultralyd,men det var for tidlig til å se noe,hun så en svart prikk som kanskje var begynnelsen på noe:) Slimhinnene var veldig tykke å så bra ut..
Skal tilbake på mandag om en uke,å da skal det være mulig å se noe:D

Så nå må bare lille spire klore seg fast:D

Er så redd nå..kommer rosaspor på papiret etter dobesøk..
Ringte sykehuset,legen sier er normalt siden slimhinnene mine er så tykke..
Klarer ikke helt slå meg til ro med d:(

Kommer fortsatt blod..er redd det er over for denne gang:(
Puppene er normale igjen..
Skal det virkelig ikke være vår tur nå heller??
Er det ikke meningen vi skal få vår lille skatt??:(

Klarer ikke slutte å gråte nå..

Det er ikke over før det er over...
Alle prøvene dine var jo fine, og ved undersøkelsen fant de ut at alt var normalt.
Man kan jo blø fra tid til annen, men det er ikke dermed sagt at det er over.
Jeg hadde vemmelige blodklatter med en av mine, men han er i skjønneste orden.
Ikke gi opp håpet....selv om det er en vanskelig tid <3

Ser ikke ut som det blir noe sommerbaby på oss allikavel..blør fortsatt å på sykehuset tror de det kan være begynnelsen på en ny sa..
Er helt knust å bare gråter:(

Orker ikke flere skuffelser,så nå blir det en lang pause.

Så trist...:(
Jeg hadde også en lang pause etter min første SA.
Orket ikke flere skuffelser, og alt var bare vondt.
Men før jeg visste ordet av det...satt der en spire.
Lykke til videre vennen <3

Ønsket om en spire er så sterkt..så har bestemt oss for å fortsette å prøve..
Det må jo bli vår tur til slutt???

Så nå har jeg allerede bestilt nye el tester, kan uansett være greit å holde orden på syklusen..
Må bare få unna blødningen nå..

De ringte fra sykehuset for å høre hvordan det gikk, å de vil gjerne jeg kommer tilbake på mandag til timen jeg ble satt opp på..
Så regner med de fortsetter utredningen, å at de kan finne ut hva det er som skjer..

Prøver å finne en mening med å stå opp av sengen i dag.. Er bare lei meg..
Hvorfor stå opp å rett på do for å bli påminnet hva som skjer i kroppen..kroppen som har sviktet meg tre ganger i år:(

Huff. Jeg synes så synd på deg! Det er så grusomt når spiren ikke sitter hele veien. :(

Vært en tung natt..måtte til slutt stå opp for å gråte uten å vekke sambo..han blir så fortvilet å vet ikke hva godt han skal gjøre for meg..så av og til er det best å gråte alene..ble liggende å surfe på nettet for å finne ett svar, kom over en side der statistikk viser at sjansen for å bli gravid reduseres for hver abort du har..det ble litt for tøft å lese:(

Har nesten sluttet å blø, skal være godt når det stopper helt..slippe den vonde påminnelsen hver gang jeg går på do..

Håper dagene går fort å at jeg får det litt på avstand...

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp