Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får så vondt av å lese dette, for det røsker opp i følelsene rundt min egen SA. Kjenner meg så altfor godt igjen. Tomheten og den enorme sorgen. Det blir heldigvis bedre etter hvertKos dere med kjærestemiddag! <3
Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg en stor klem!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Alt jeg vil er å klemme deg! Du er tøff og jeg tenker på deg hele tiden <3
Vi vil ha 2014 spire! <3
Utrolig hva vi opplever, overlever og blir sterke på. Vi gir aldri opp <3 Snart er det vår tur!Tusen takk! <3 Jeg synes vi er mange som er beintøffe her inne på FS. Det er visst verdt det til slutt, så vi må ikke gi opp. Jeg synes du er tøff du og. Vi skal komme hele veien til mål snart, både du og jeg! <3
Utrolig hva vi opplever, overlever og blir sterke på. Vi gir aldri opp <3 Snart er det vår tur!
Vi vil ha 2014 spire! <3
Håper hcg snart er ute av kroppen din så du får startet på nytt igjen, og da satser vi på positivt i 9 mnd fremover! Det virker jo som at tablettene du tok virket i hvertfall, så det er positivt, samtidig at det er positivt at du faktisk lett blir gravid! Nå må babyen bare klore seg fast neste gang!![]()
Så bra at blødningene begynner å avta! Det blir godt å bli helt ferdig, så du kan begynne å fokusere fremover. Nå skal det gå bra! Dere er unge, friske og har hverandre - det er verdens beste utgangspunkt!
Skjønner godt at humøret går i en berg-og dalbane. Selv om dere har "all verdens av tid" så er det jo en stor sorg dere nå er bearbeider. Jeg krysser fingrene for at neste spire sitter fort og at den graver seg dypt ned i magehuset og utvikler seg til et friskt og sterkt foster! Det er jo ingenting i utgangspunktet som skulle tilsi annet enn at denne spiren ikke var levedyktig og dermed at dere var veldig uheldig. Jeg tenker at du må få veldig god oppfølging ved neste graviditet, så du kan følge med på at den lille har det fint og utvikler seg som den skal. Du bør få hyppige ul frem til uke 12 tenker jeg, så slipper du også å gå å uroe deg.
I mellomtiden håper jeg dere tar godt vare på hverandre og fortsetter og fokusere positivtDet blir spennende å følge deg fremover Lykkeliten
![]()
Er innom å sniker på deg jeg, Lykkeliten
Savner deg inne på august! Håper at det blir deres tur igjen så fort som mulig, og at alt går som det skal neste gangdet unner jeg deg virkelig, altså!
Bra dere får oppfølging neste gang! Jeg mener det burde vært pålagt med en ul tidligere enn i uke 17-18-19-20!!
Uansett kommer jeg nok til å snike litt på deg for å se hvordan det går!stor klem!
Krysser alt som kan krysses for degHåper blødningen tar av og at hcg raskt er ute av kroppen og du får tidlig el etter denne aborten.
Det må være uflaks, kan ikke tenke meg til mer uflaks. Du er sterk som kommer deg gjennom dette med hode høyt, det er greit å være trist men du har lov å smile også viktig å huske![]()
<3