Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er en spire hos deg7 dpo
Mensmurring og vonde brystvorter i dag.. Men tør ikke håpe noe, kan like godt være ett tegn på tr.. Prøver å ikke legge for mye i det..
Spennende dager fremover
Sent from my iPad using BV Forum
Takk ilige måde, blir spennende dager fremoverHåper det er en spire hos deg
Taster på appen
Håper du får noe antydning til strek daTakk ilige måde, blir spennende dager fremover
Meget mulig jeg går på en teste smell i morgen
Takk i lige mådeDa håper jeg og krysser fingerne for en positiv test hos deg on bare få dager
Du fortjener en liten spire nå!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende! Håper streken er ennå mer synlig i morgen!Tok to billigstrimler etter jobb, synes jeg skimter en uuuuuuuultra tynn strek på begge etter de er tørket..er så svakt at det er kunn en ihuga teste tyder som ser den i virkeligheten
Blir spennende å teste i morgen
Nei,kom etter fristen som det alltid gjør så tidlig Bilde er tatt når testen er tørket Blir spennende fremoverJeg kan se noe veldig svakt. Kom det innen fristen? Utrolig spennende uansett, du er jo bare 9 dpo.
Nei,kom etter fristen som det alltid gjør så tidlig Bilde er tatt når testen er tørket Blir spennende fremover
Hvordan går det med deg??
Så bra at du klarer å være positiv å se fremover,det er jaggu ikke lett alltid når man går igjennom det her..Regnet med det var etter fristen så tidlig ja, det er jo hvert fall det normale hos meg. Men veldig spennende start, da kan det bli gøy om noen dager.
Tja. Går greit med meg altså. Jeg tenker at vi skal få baby våren 2015 og at det skal bli bra. Nå skal jeg bruke tiden til å ta vare på kroppen min, hunden min og hjemmet vårt. Jeg ble jo så dårlig da jeg var gravid så det er nok av prosjekter som står på vent fortsatt (har ikke hatt fullt energinivå etter aborten heller, så det er først den siste uken jeg har følt meg tilbake til normalen.) Forsøker å se på det positive. Og utredningen vil jo enten vise oss hva "problemet" er og så kan vi kanskje få hjelp med det, eller så får vi vite at alt ser bra ut, og det er jo i så fall bra for da kan vi jo bare prøve videre. Så jeg forsøker å se det positive i det også. Uansett vil jo noe komme ut av dette her tenker jeg. Og det er jo kanskje greit å gjøre det nå, vi vil jo prøve på søsken senere og om det er noe vi trenger av hjelp eller om det bare er uflaks at vi har mistet. Ja. Kan være greit å vite.
Så bra at du klarer å være positiv å se fremover,det er jaggu ikke lett alltid når man går igjennom det her..
Ta vare på hverandre,så er jeg sikker på at det kommer til å ordne seg for både deg og meg til slutt, det fortjener vi <3
Skal følge spent med deg hvordan det går Klem
Ja har vært fint med en liten julegaveMå jo nesten det. Hver måned som går er forhåpentligvis bare én måned nærmere at jeg skal bli mamma uansett. Og vi har jo heldigvis mye bra i livet vårt fra før av, derfor vi har føler vi har mye å gi til en liten en. Så jeg må fokusere på det. Det går selvfølgelig litt opp og ned, men jeg er overrasket over at jeg klarer å være så positiv (trodde egentlig jeg var en mer negativ type. )
Ja, du skal jo flytte til desember du!