B1 - 27(26+0)
Snart på vei inn i tredje trimester og i dag er første gangen jeg har gått ut døren med stram overdel slik at magen var synlig. Jeg er generelt lite fan av at det lyser av meg at jeg er gravid så jeg har både bevisst og ubevisst skjult magen godt frem til nå. I tillegg så blir det jo vanskeligere nå som den virkelig begynner å ta plass. Litt morsomt var det når vi troppet opp hos svigers i ettermiddag, for det første svigerfar gjør er å tappe meg på magen som et slags «godt jobba» typ som en gjør på hodet eller skulderen når en har gjort en god innsats. Hadde det vært noen diffuse bekjente eller tilfeldige jeg ikke vet hvor jeg har tipper jeg ikke det hadde falt i god jord hos meg, men det hele ble egentlig bare komisk.
Hannen fikk klipt seg og vi fikk endelig tak i lyspære til ovnen etter sikkert nærmere et år med mørklagt ovn. Vi har tydeligvis en ovn med lyspære som ikke er den mest vanlige, med andre ord er ikke den typen lyspære å oppdrive her i Kongsvinger. Vi måtte innom tre ulike kjeder på Strømmen før vi fant endelig fikk tak i riktig type. Voksenlivet
peaker.
Vi fikk også introdusert svigers for vogn- og bilstoljungelen og de ble mildt sagt
paffe over hvor uendelig mange muligheter en har i dag. I går kveld klikket vi hjem Bellino De Lusso, Bellino Avventura og Bellino Sicuro da de plutselig var på tilbud. Risikoen er bare at vognene og bilstolen er veldig nye på markedet (mars 2023), men håper de svarer til forventningene.
Det eneste vi mangler nå er egentlig madrass til sengen, nyfødtsete til Tripp trapp stolen, samt nattpose. Bleier, kremer og andre forbruksvarer gidder vi ikke å tenke på før vi er ganske nærme termin. Det har vi ikke plass til, samt at holdbarheten er snillere desto lenger vi venter med det. Tenker også at en finner ut underveis hva en behøver og ikke behøver