Sytetråd

Syter fordi jeg er dørgende forkjøla, og verker i bihulene! Jeg pleier jo aldri å bli syk :( nå får jeg visst alt på en gang.... arg!!

I dag sutrer jeg også litt... Kvalmen kom tilbake 10 ganger sterkere og jeg måtte krype til korset og få meg en sykemelding :( Jeg vil heller være på jobb enn å ligge horisontalt stort sett hele dagen.

Er så støl og øm i magen, er helt forferdelig. Hva ER det som skjer.. :o
Må da være litt for tidlig i uke 8 til at babyen begynner å skvise organene mine tilside.
Buhu..

Jeg har stort sett alltid vært fornøyd med kroppen min.. men nå føler jeg meg bare feit.. puppene er blitt større.. å den ene er vist større enn den andre.. kvisene er godt synlige og humøret deretter.. jeg gleder meg til gravid magen blir rund.. for nå ser det bare ut som jeg har for spist meg i hele sommer..

Er så lei kvalmen nå :( idag har den vært hakket værre igjen!!!
Er visst ikke lov med en god fridag fra kvalmen. Hadde vært fint om jeg kunne finne noe kroppen min vil spise. Liker ikke smaken av noen ting og alt får meg til å brekke meg :((((

I dag er en tung dag. Nettopp begynt på jobb etter ferien, og det er HEKTISK på jobb (psykiatrisk sykehus), og forkjølasymptomene er blomstret opp igjen :yuck: Som at det ikke var nok å være supertrøtt og uggen, og ha hatt bihulebetennelse lenge nå...

Tiden går sååå sakte :( håper ikke tiden står like stille etter de 12 første ukene. Gleder meg så til å kunne fortelle og dele nyheten <3

Lei av sår hals og dårlig form :(
Sur fordi tul ikke er før om 15 dager :rolleyes:

Er så kvalm.. Og stemningen mellom meg og sambo er ikke topp om dagen.. Jeg går ham visst litt på nervene.. Og han på mine..

Trøtt og sliten asss. Det eneste jeg gjør er å jobbe og slække. Og jeg som lissom skulle være så aktiv i svangerskapet :D
Signerer :confused: Og jeg har ikke kvalme å skylde på en gang :P Føler det går i søvn, mat, jobb, søvn, mat, søvn :P

Dro på legen idagtidlig, skulle ha vanlig første sv.kontroll. Det gikk fint heilt til legen ville jeg skulle ta en glukose test :( gjor det i forrige svangerskap også, smaker helt for j***lig. Etter 3 og en halv time på legekontoret ble hele dagen ødelagt med hodepine og kvalme pga null mat og drikke.. :(

Samboeren er en tålmodighetsprøve for tiden :( Eller kanskje det er meg? Forbanna hormoner asså!

Back
Topp