Sytetråd

Ryggen begynner å gjøre såå vondt.. :(

Fikk en skade i ryggen når jeg var mindre som gjorde at isjasnerven kom i klem og den viser seg frem med ujevne mellomrom. Men nå er ryggen stokkstiv og jeg føler meg helt hemmet. Hadde vært litt spent på hvordan bekkenet kom til å oppføre seg med den skaden "innabords". Håper det bare er et blaff, litt tidlig å bli bevegelseshemmet syns jeg. :eek:
 
Sutrer litt for jeg har begynt å få sånn halsbrann igjen :( Husker jeg sleit mye med det på de to andre også
 
:( har mistet de få symptomene jeg hadde, og da er jeg spesielt redd for at jeg mistet visne fingre! Slet med det i hele forrige svangerskap og håper nå at alt er bra med den lille :( Har hatt to MA tidligere så dette er ikke noe kjekt :(
 
Halsbrannsyting her også :( Første gang det har vart hele dagen i tillegg til store deler av natta. Blæ!
 
Aiai.. Må innom her å få tømt meg litt.. Er helt kake i hodet etter kun halv arbeidsdag. Måtte sjekke noe med gubben i sta og han hørtes passe kake ut han også. Har sånn "noe er galt, men jeg vet ikke hva" følelse, og det er det værste jeg vet.

I ettermiddag skal jeg til en venninne, håper det lyser opp dagen :)
 
Har så søtsug om dagen!! Det beste jeg kan få i meg er kaker og croissanter.. Føler meg så ekkel og usunn.. Må snart bare stoppe! Dette er ikke bra.. Spiser vanligvis aldri sånne ting, har ganske sunt kosthold.. :( Tror det har blitt litt sånn trøstemat mens jeg har vært nervøs og hatt mye tanker rundt graviditeten..
 
Jeg er generelt i fin form, men ble plutselig veldig sliten og kvalm. Orker ikke rydde eller gå tur, som er de to tingene jeg burde gjøre Halsbrann når jeg trener da, men lovehearts hjelper foreløpig kjempebra! Kan ikke ha det med på trening da, blir litt drøyt, hehe!
 
HAr kjøpt store mengder gavison og lovehearts :)
Jeg er generelt i fin form, men ble plutselig veldig sliten og kvalm. Orker ikke rydde eller gå tur, som er de to tingene jeg burde gjøre Halsbrann når jeg trener da, men lovehearts hjelper foreløpig kjempebra! Kan ikke ha det med på trening da, blir litt drøyt, hehe!
Det er veldig bingo om Love Hearts og Gaviscon funker for meg. Foreløpig føles det egentlig som Love Hearts gir motsatt effekt. Har nettopp bælma nedpå et glass med natron. Brakk meg flere ganger. Det smakte jo blod :eek: Æssssj. Håper det funker i det minste :p
 
Det er veldig bingo om Love Hearts og Gaviscon funker for meg. Foreløpig føles det egentlig som Love Hearts gir motsatt effekt. Har nettopp bælma nedpå et glass med natron. Brakk meg flere ganger. Det smakte jo blod :eek: Æssssj. Håper det funker i det minste :p
Huff! Høres ikke godt ut! :(
 
Alt og ingenting egentlig, hjelper å bare blåse det ut :) går heldigvis bedre nå :) enn med deg?
Egentlig ingenting her samtidig som det er hele menneskeheten, politikk, klima osv. :p Har lyst til å skylde på graviditeten, men tror det bare er sånn jeg er som person. Hehe!
 
Back
Topp