Sytetråd

Eg griner av alt. Eg spyr av nesten alt. Eg har så lite energi at eg nesten ikkje klarer å være med jenta mi.
No må det snart bli bedre!! :'(
 
Er såå trøtt og sliten hele dagen lang :( I tillegg til en heidundrende matlyst og ingen energi til trening, føler jeg meg bare som en stor oppblåst ballong:confused:
Har det helt likt som deg. Finnes ikke et gram energi, og jeg spiser og sover om hverandre og føler jeg bare eser ut. Håper det gir seg snart og at motivasjonen og energien til å røre seg litt kommer tilbake!
 
Dro på legen idagtidlig, skulle ha vanlig første sv.kontroll. Det gikk fint heilt til legen ville jeg skulle ta en glukose test :( gjor det i forrige svangerskap også, smaker helt for j***lig. Etter 3 og en halv time på legekontoret ble hele dagen ødelagt med hodepine og kvalme pga null mat og drikke.. :(

Det tok jeg også forrige svangerskap... Synes ikke selve drinken er så ille men det er jo så utrolig kjedelig å sitte på et legekontor og vente :( Regner med jeg må ta det denne gangen også :/
 
Det tok jeg også forrige svangerskap... Synes ikke selve drinken er så ille men det er jo så utrolig kjedelig å sitte på et legekontor og vente :( Regner med jeg må ta det denne gangen også :/

Jeg måtte ta det to ganger tror jeg forrige svangerskap :( Drit kjedlig hele greia, men jeg sliiter med å få ned drikka, holder på å spy flere ganger mot slutten :(
 
Eg griner av alt. Eg spyr av nesten alt. Eg har så lite energi at eg nesten ikkje klarer å være med jenta mi.
No må det snart bli bedre!! :'(
Dette hørtes kjent ut! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut! :(
 
Jeg måtte ta det to ganger tror jeg forrige svangerskap :( Drit kjedlig hele greia, men jeg sliiter med å få ned drikka, holder på å spy flere ganger mot slutten :(

Jeg fikk den alltid servert iskald og da var den lettere å få ned. Tok den tre ganger fordi det ble noe rot den ene gangen så de ville at jeg skulle ta den på nytt... Men holdt for nesa når jeg drakk så jeg ikke skulle kjenne smaken :p
 
Jeg fikk den alltid servert iskald og da var den lettere å få ned. Tok den tre ganger fordi det ble noe rot den ene gangen så de ville at jeg skulle ta den på nytt... Men holdt for nesa når jeg drakk så jeg ikke skulle kjenne smaken :p

Uuuff! stakkars :p Men heldig som fikk den kald da!
 
Trøtt, sliten og lei. Har lyst til å pakke sakene og dra bort fra familien noen dager, bare for å hente meg inn! Tenkte at jeg fikk slappe av nå som jeg ble sykemeldt, men så ble det stikk motsatt :( håper at lillegull sover rundt nettene som kommer hvertfall, slik at mannen og jeg får litt hvile...
 
Trøtt, sliten og lei. Har lyst til å pakke sakene og dra bort fra familien noen dager, bare for å hente meg inn! Tenkte at jeg fikk slappe av nå som jeg ble sykemeldt, men så ble det stikk motsatt :( håper at lillegull sover rundt nettene som kommer hvertfall, slik at mannen og jeg får litt hvile...

Huff... Håper du får en god natta søvn til natten... Ikke noe særlig å gå rundt med halvtomme batterier over lengre tid ❤️
 
Må sutre over kvelds/nattkvalmen min :mad: Som passer utrolig dårlig med at jeg nettopp har startet i ny jobb som nattevakt... Og isjias da... :shifty:
 
Må sutre over kvelds/nattkvalmen min :mad: Som passer utrolig dårlig med at jeg nettopp har startet i ny jobb som nattevakt... Og isjias da... :shifty:

Signerer denne! 3 delt turnus her, nettene er et helvette pga kvalme og svimmelhet! :-(
Dagvakt og kveldsvakt går veldig fint :)
 
Klager fordi jeg er trøtt og sliten hele tida. Kan sove 24/7 og det hjelper likevel ikke :( "bare" 3 uker igjen nå, så våkner jeg sakte men sikkert opp igjen..
 
Jeg som trodde kvalmen var på tur bort... Vel.. Den er kommet tilbake med 3x styrke. Bah... :( :(
 
Nå smaker plutselig alt som er surt supersurt! Og jeg som er så glad i sure ting egentlig. Hadde laget klart skåler med jordbær, druer og sursild som kveldskos, men klarte ikke spise noenting siden alt smaker så sinnsykt surt! :arghh:
 
I natt våknet jeg med magesmerter :( så redd for at noe er galt. Ikke hatt noe mer vondt i dag, men føler meg liksom litt rar og uvel. Fant heller ikke noe på dopleren, men det kan jo være for tidlig. Kommer til å bli en laaang uke. Ul på fredag.
 
Nå er jeg der hvor spiser jeg ikke sånn smått ofte blir jeg kvalm.
Sover dårlig om nettene
 
Back
Topp